15181: Ανοικτή Γραμμή Δημότη…

ΑΝΟΙΚΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΔΗΜΟΤΗ ΚΑΙ Η ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ…ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ!



 

Μια νέα υπηρεσία βρίσκεται στη διάθεση των δημοτών Τρίπολης τους τελευταίους μήνες. Πρόκειται για την “Ανοικτή Γραμμή Δημότη” που απαντά στον τηλεφωνικό αριθμό 15181 (αστική χρέωση) ή στο e-mail: 15181@tripolis.gr, την οποία έχει θέσει σε λειτουργία ο δήμος Τρίπολης και στην οποία αναφέρθηκε εκτενώς σήμερα σε συνέντευξη τύπου, ο δήμαρχος Τρίπολης, κ. Γιάννης Σμυρνιώτης. Σκοπός της υπηρεσίας αυτής, ανέφερε ο δήμαρχος, αφενός να καταγράφονται άμεσα και με σαφήνεια τα αιτήματα των πολιτών και αφετέρου να επιλύονται στο συντομότερο δυνατό χρόνο, παρακάμπτοντας τα “γρανάζια” της γραφειοκρατίας.

Ο κ. Σμυρνιώτης τόνισε ότι, στις δύσκολες οικονομικά μέρες που διανύουμε, γίνεται προσπάθεια ώστε να αντιμετωπιστούν “παλιά” πάγια αιτήματα των δημοτών (π.χ. φωτεινοί σηματοδότες στο 1ο Γυμνάσιο – Λύκειο, απομάκρυνση αεροσκάφους από την πλατεία Φιλικών, υπογραφή συμφωνητικού για συνθετικό χλοοτάπητα στο γήπεδο της Κάρτσοβας, αναθεώρηση ΓΠΣ Τρίπολης μέσω της οποίας θα επιλυθούν οικιστικά προβλήματα κλπ.), αλλά κυρίως να δρομολογηθούν λύσεις σε προβλήματα της καθημερινότητας (π.χ. έκδοση πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, οδηγίες για αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων, αναφορές για βλάβες δημοτικού φωτισμού, προβλήματα κακής κατάστασης πεζοδρομίων, οδοστρώματος κλπ.). Μέσα στα προβλήματα, ο δήμαρχος τοποθέτησε και αυτό της εξεύρεσης χώρου απόθεσης απορριμμάτων, λέγοντας ότι ο δήμος καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια και ήδη έλαβε επιστολή από τον αναπλ. υπουργό Περιβάλλοντος, ώστε μέχρι τις 12 Οκτωβρίου να δουν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς (υπουργείο, Αποκεντρωμένη Διοίκηση, Περιφέρεια, δήμοι κλπ.) τί ενέργειες έχουν γίνει προς αυτή την κατεύθυνση. Το θέμα εξάλλου, συζητήθηκε την Πέμπτη το βράδυ, σε έκτακτη σύγκληση της Εκτελεστικής Επιτροπής του ΦοΔΣΑ Πελοποννήσου.

Επανερχόμενος στην ανοικτή γραμμή δημότη 15181, ο δήμαρχος σημείωσε ότι όλα τα αιτήματα καταγράφονται (ηχογραφούνται), επιμερίζονται στις αρμόδιες υπηρεσίες και, ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας τους, παρακολουθούνται κεντρικά, χωρίς να χάνεται πολύτιμος χρόνος, καθώς το σύστημα έχει εφαρμοστεί και σε άλλους δήμους με μεγάλη επιτυχία. Κάλεσε, τέλος, όλους τους δημότες να κάνουν χρήση αυτής της νέας γραμμής εξυπηρέτησης του δημότη, ώστε να υπάρχει ενημέρωση της Διοίκησης και των αρμόδιων υπηρεσιών του δήμου.

ΔΗΜΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

Α.Κ.


Προηγούμενο άρθροΜαθητικοί αγώνες ping pong στην Τρίπολη…
Επόμενο άρθροΟ Σάκης Τσιώλης στη Δ.Ρ.Τ. 91,5…