Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών: Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Αρκαδίας έχει κατεβάσει ρολά διευκολύνοντας την κυβερνητική πολιτική

Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου 2021 10:30

Η “Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών” με επιστολή της προς το προεδρείο της ΕΛΜΕ, τα μέλη του ΔΣ  και όλους τους εκπαιδευτικούς στα Γυμνάσια, Λύκεια και ΕΠΑΛ του Νομού Αρκαδίας δηλώνει: 

Συνάδελφοι γνωρίζετε ότι σε εποχή πανδημίας και εγκλεισμού με κλειστά τα σχολεία η κυβέρνηση της ΝΔ και το υπουργείο Παιδείας έχουν φουλάρει τις “μηχανές” τους και συνεχίζουν το αντιλαϊκό τους έργο.



Με εκφρασμένη την αντίθεση και την καθολική αντίθεση του κλάδου μας (η αποχή έφθασε το 95%) προχώρησαν  στην ανακήρυξη αιρετών στα υπηρεσιακά συμβούλια που στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ή εκλογή τους έγινε κάτω από το 1% των ενδυνάμη ψηφοφόρων.

Έφεραν και ψήφισαν στη βουλή νέο νομοσχέδιο για την επαγγελματική εκπαίδευση που καμία σχέση δεν έχει με την ανάγκη αναβάθμιση της. Είναι νομοσχέδιο που εκτός των άλλων βαφτίζει επαγγελματική γνώση ευημερίες δεξιότητες (π.χ. με την ίδρυση των ΣΕΚ). Μέσα στο ίδιο πρόσθεσε και τροπολογία που τσαλαπατά τα δικαιώματα των αναπληρωτών.

Παρά τις δικαιολογημένες αντιρρήσεις και επιφυλάξεις των εκπαιδευτικών σε συνθήκες τηλεκπαίδευσης το ΥΠΕΠΘ εντελώς κυνικά κάλεσε τους εκπαιδευτικούς να παραδώσουν βαθμολογίες τετραμήνου χωρίς να λαμβάνει υπόψη τις δυσκολίες της αποτίμησης της μαθητικής επίδοσης  σε αυτές τις συνθήκες.

Πρόσφατα έφερε νομοσχέδιο φωτιά που μέσα στην “καραντίνα” αλλάζει τον τρόπο πρόσβασης στα ΑΕΙ με στόχο τον αποκλεισμό χιλιάδων μαθητών. Μάλιστα αξιοποιεί και την προβοκατόρικη δράση διαφόρων ομάδων που καμιά σχέση δεν έχουν με το οργανωμένο φοιτητικό κίνημα ιδρύοντας αστυνομικό  μέσα στα ΑΕΙ για να επιβάλει το δόγμα νόμος και τάξη στους φοιτητικούς αγώνες και διεκδικήσεις. (Δεν έχουν παρά να τοποθετήσουν σε αυτό το αστυνομικό σώμα διοικητή τον Καλαμπόκα και υποδιοικητή τον Κορκονέα).

Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά το ΔΣ με αποκλειστική ευθύνη του προεδρείου έχει να συνεδριάσει τουλάχιστον δυο μήνες.  Έχει ουσιαστικά κατεβάσει  τα ρολά  διευκολύνοντας  την κυβερνητική πολιτική, τις στοχεύσεις του ΥΠΕΠΘ. Έχει μεγάλη το προεδρείο και η πλειοψηφία του ΔΣ (ΔΑΚΕ) που παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις μελών του ΔΣ δεν έχει συνεδριάσει ακόμη για να πάρει αποφάσεις για αυτές τις εξελίξεις. Το μόνο που κάνει είναι κατά περιόδους να αναμεταδίδει κεντρικές ανακοινώσεις της ΟΛΜΕ χωρίς καμία εξειδίκευση ως ΕΛΜΕ Αρκαδίας, χωρίς να ιεραρχεί τα καθήκοντα που απορρέουν  από θέματα που τίθενται ή προκύπτουν από και αυτές τις ανακοινώσεις, πως εκφράζονται αυτά στο νομό. Το ΔΣ οφείλει να προτείνει και να διεκδικεί λύσεις.

Οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί που έδωσαν και δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους για να ανταποκριθούν σε δύσκολες συνθήκες έχουν αφεθεί στην τύχη τους. Έχουν μείνει μόνοι τους . Ο συνδικαλισμός, το σωματείο  είναι «όπλο», αποκούμπι, μετερίζι διεκδίκησης και αγώνα και όχι παραμάγαζο της διοίκησης και της κυβερνητικής πολιτικής. Δεν είναι δικαιολογία η πανδημία και τα μέτρα γιατί ο αριθμός των μελών του ΔΣ είναι μικρός (7) και υπάρχουν χώροι. Υπάρχει όμως και η λύση της τηλεσυνεδρίασης και μάλιστα η δυνατότητα της παρακολούθησης της από όποιο συνάδελφο το επιθυμεί. Η στάση αυτή του προεδρείου είναι προκλητική και δεν μπορεί να μείνει αναπάντητη.

Απευθυνόμαστε στους συναδέλφους σε όλα τα Γυμνάσια , τα λύκεια και τα ΕΠΑΛ του νομού και τους καλούμε να απαιτήσουν μαζί μας να συνεδριάσει τώρα το ΔΣ και να πάρει αποφάσεις για τα παρακάτω θέματα:

  1. Την παραίτηση των “εκλεγμένων” στα υπηρεσιακά συμβούλια από τις εκλογές παρωδία. Υπάρχει η εκφρασμένη θέση του κλάδου για παράταση της θητείας των αιρετών έως όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες για διαζώσης εκλογές.
  2. Το νέο νομοσχέδιο για την επαγγελματική εκπαίδευση να απορριφτεί γιατί όχι μόνο δεν απαντά στην ανάγκη για ουσιαστική αναβάθμιση και στήριξης της ΤΕΕ αλλά κάνει και βήματα πίσω με στροφή στην εφήμερη κατάρτιση και όχι μόνο.
  3. Το νέο σύστημα πρόσβασης προσθέτει νέους ταξικούς φραγμούς και φίλτρα στην πρόσβαση στα ΑΕΙ. Στην ουσία αποκλείει χιλιάδες μαθητές από την τριτοβάθμια εκπαίδευση.
  4. Να δοθεί τώρα παράταση της διάρκειας του πρώτου τετραμήνου. Να κατατεθεί η βαθμολογία σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα μετά το άνοιγμα των σχολείων. Αν συνεχιστεί ο εγκλεισμός να παραδοθεί η βαθμολογία ενιαία για τα δυο τετράμηνα στο τέλος της χρονιάς.