ΔΕΔΔΗΕ | Αναστέλλεται η εξυπηρέτηση με τη φυσική παρουσία των πελατών

Στο πλαίσιο λήψης προληπτικών μέτρων και δεδομένου ότι ο ΔΕΔΔΗΕ αποτελεί την πιο κρίσιμη Μονάδα για την εύρυθμη λειτουργία όλων των υπολοίπων δομών της πόλης, σας ανακοινώνουμε ότι για το επόμενο χρονικό διάστημα αναστέλλεται η εξυπηρέτηση με τη φυσική παρουσία των πελατών.

Η εξυπηρέτηση των πελατών μας μπορεί να γίνεται τηλεφωνικά με τους εξής τρόπους:



1. Στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ 11500- 2111900500 όλο το εικοσιτετράωρο 7 ημέρες την εβδομάδα.

2. Στα τηλέφωνα: 2710242358, 2710242356, 2710242359 του ΔΕΔΔΗΕ Τρίπολης από 07:30 έως 14:30

Επιπλέον για κατάθεση οποιασδήποτε αίτησης-επιστολής μπορεί να γίνει μέσω Fax: 2710-242360 ή mail: I.Lymperi@deddie.gr

Σημειώνεται ότι:

Για την περίπτωση που για την εξυπηρέτησή σας απαιτείται φυσική παρουσία, τότε παρέχεται η δυνατότητα προγραμματισμένου ραντεβού στις εγκαταστάσεις μας, για την αποφυγή συνωστισμού και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του κοινού.

3. Ανακοίνωση βλαβών

Για την περίπτωση βλάβης καλέστε στα τηλέφωνα 11500 – 2111900500. Επίσης μπορείτε να δηλώσετε το πρόβλημα ηλεκτροδότησης τους ακινήτου σας και στη διαδικτυακή εφαρμογή στον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ (www.deddie.gr) με την χρήση του Αριθμού Παροχής σας.

Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατό για την αποκατάσταση της κανονικής λειτουργίας της Μονάδας μας.

Προηγούμενο άρθροΚορωνοϊος | Ακόμα μια σύλληψη στην Πελοπόννησο…
Επόμενο άρθροCovid-19 | Σημαντικό βήμα προς την ανάπτυξη εμβολίου