ΔΕΥΑΤ: Υπηρετεί την καθημερινότητα των δημοτών – Νέα αναβαθμισμένη ιστοσελίδα (vid)

Με στόχο την εξυπηρέτηση των δημοτών-καταναλωτών και προς αποφυγή της παραμικρής ταλαιπωρίας τους, η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Τρίπολης (ΔΕΥΑΤ) εξελίσσεται και εκσυγχρονίζεται διαρκώς.

Στο πλαίσιο της ψηφιακής της αναβάθμισης λοιπόν, εγκαινιάζει τη νέα ιστοσελίδα της, μέσα στην οποία ο καταναλωτής μπορεί να βρει όλες εκείνες τις χρηστικές πληροφορίες και απαντήσεις και να εξυπηρετηθεί ταχύτατα και χωρίς ταλαιπωρία.



Σε σχετική ανάρτησή του, ο δήμαρχος Τρίπολης, Κώστας Τζιούμης, αναφέρει:

«Προσπαθούμε να είμαστε πάντα δίπλα σας στην καθημερινότητα – 24 ώρες στη διάθεσή σας – και ONLINE.

Έτσι και με την ΔΕΥΑΤ (Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης – Αποχέτευσης Τρίπολης), που είναι μια πολύ κρίσιμη και σημαντική Δημοτική Επιχείρηση η οποία λειτουργεί άριστα, εξελίσσεται και εκσυγχρονίζεται διαρκώς.

Αυτό που πρέπει να τονιστεί και έχει ιδιαίτερη σημασία, είναι ότι ανταποκρίνεται άμεσα και απόλυτα στις ανάγκες των δημοτών – καταναλωτών. Είναι στη διάθεσή τους 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, ικανοποιεί τάχιστα οποιοδήποτε (δίκαιο και φυσιολογικό) αίτημά τους (τηλ. 2710-223223), προλαμβάνει και δεν τρέχει εκ των υστέρων.

Μια Επιχείρηση, για την οποία ο Δήμος Τρίπολης μπορεί κάλλιστα να είναι υπερήφανος και οι δημότες σίγουροι για τις υπηρεσίες της.

Συμπορευόμενη με την εποχή μας, αναβαθμίζεται ήδη ψηφιακά και εγκαινιάζει την νέα ιστοσελίδα της (https://deyatrip.gr) στην οποία κάθε πολίτης μπορεί να καταφύγει, να βρει πληροφορίες και απαντήσεις, να ενημερωθεί, να εξυπηρετηθεί αμέσως και χωρίς καμία ταλαιπωρία».

Προηγούμενο άρθρο“Κύριε Νίκα, παραλάβατε γεμάτα ταμεία – Σταματήστε να σκορπάτε το δημόσιο χρήμα!”
Επόμενο άρθροΑποζημίωση ειδικού σκοπού | Εγκρίθηκε το κονδύλι για νέα φάση πληρωμών σε δικαιούχους
Αργύρης Καρδαράς
Δημοσιογράφος, Δημοτική Ραδιοφωνία Τρίπολης 91,5