Επιμελητήριο Αρκαδίας | Διεθνείς συνεργασίες και επιχειρηματικές αποστολές

Επιχειρηματική αποστολή «VI INWARD MISSION» που αφορά εισαγωγείς και διανομείς Τροφίμων & Οίνου στην περιοχή RIOJA (Ισπανία) στις 27 και 28 Φεβρουαρίου 2019.

Στην επιχειρηματική αποστολή VII Inward Mission θα συμμετάσχουν Ισπανικές επιχειρήσεις τροφίμων και οίνου από την περιοχή της Rioja καθώς και εισαγωγείς και διανομείς από την Ευρώπη (Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ιταλία, Βέλγιο, Δανία, Κάτω Χώρες, Πολωνία, Σουηδία …), τις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, το Μεξικό αλλά και από ασιατικές αγορές (Κίνα, Ιαπωνία και Νότια Κορέα). Στην επιχειρηματική αποστολή του 2018 συμμετείχαν 83 ισπανικές εταιρείες και 59 εισαγωγείς από 22 χώρες.



Η επιχειρηματική αποστολή αποτελείται από:

• 27 Φεβρουαρίου 2019- B2B meetings: Διμερείς προκαθορισμένες επαγγελματικές συναντήσεις (30 λεπτά η κάθε μια) μεταξύ τοπικών εταιρειών και εισαγωγέων.

• 28 Φεβρουαρίου 2019- Επισκέψεις στις εγκαταστάσεις των επιχειρήσεων στην περιοχή της Rioja: επίσης προκαθορισμένες ανάλογα με την επιλογή που πραγματοποίησε κάθε εισαγωγέας.

ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΜΕΙΣ

• Οίνος από την περιοχή της Rioja
• Λουκάνικα
• Κονσερβοποιημένα λαχανικά
• Ελαιόλαδο
• Έτοιμα γεύματα
• Άλλα ποτά
• Φρέσκα φρούτα και λαχανικά
• Τυρί
• Άλλα

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τους εισαγωγείς και τους διανομείς που θα συμμετάσχουν στην αποστολή καλύπτονται πλήρως τα έξοδα ταξιδιού και η διαμονή (3 διανυκτερεύσεις).

ΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ:

Εισαγωγείς / διανομείς με αγοραστική ικανότητα (επιχείρηση που λειτουργεί τουλάχιστον για τρία έτη). Εκπρόσωποι με ικανότητα λήψης αποφάσεων στις επιχειρήσεις τους.
Βήματα για τη συμμετοχή των εισαγωγέων / διανομέων:

1. Εγγραφείτε και δημοσιεύστε το προφίλ σας στην ιστοσελίδα https://foodwine2019.b2match.io/ μέχρι τις 15 Ιανουαρίου 2019 (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας).

2. Περιηγηθείτε στη λίστα των συμμετεχόντων και κλείστε συναντήσεις με τις επιχειρήσεις που σας ενδιαφέρουν. Σε πρώτη φάση, οι εισαγωγείς, στο διάστημα μεταξύ της 21ης Ιανουαρίου και τις 24 ης Ιανουαρίου 2019, θα επιλέξουν 11 συναντήσεις μέσω της πλατφόρμας b2match και σε δεύτερη φάση οι επιχειρήσεις από την περιοχή της Rioja θα επιλέξουν τις υπόλοιπες συναντήσεις. (μέγιστος αριθμός συναντήσεων- 16).

3. Στέλνετε το αντίγραφο του διαβατηρίου σας για κρατήσεις πτήσεων (πριν από τις 18 Ιανουαρίου). Μετά την έγκριση των προτεινόμενων πτήσεων, οι εισαγωγείς θα λάβουν τα αεροπορικά εισιτήρια μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την παρακάτω ιστοσελίδα: https://www.b2match.eu/foodwine2018

Επικοινωνήστε μαζί μας:

Οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν μπορούν να επικοινωνήσουν με την υπεύθυνη του Enterprise Europe Network στο Επιμελητήριο Αρκαδίας κα Ευγενία Τζανετοπούλου, τηλ. 2710227141-2, email: tzanetopoulou@arcadianet.gr

Ζήτηση συνεργασίας με Έλληνες εξαγωγείς ξηρών καρπών, αφεψημάτων, μπαχαρικών και βοτάνων

Συνεργασία με ελληνικές επιχειρήσεις εξαγωγών ξηρών καρπών και συγκεκριμένα «κελυφωτών φιστικιών», ζητάει η ιαπωνική εταιρεία K. KOBAYASHI & Co

Πρόκειται για μία από τις σημαντικότερες εισαγωγικές εταιρείες στον τομέα των τροφίμων στην Ιαπωνία, και μία από τις σημαντικές παγκοσμίως. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1883 και πραγματοποιεί εισαγωγές από όλον τον κόσμο. Ειδικά στον τομέα των μπαχαρικών και των βοτάνων για αφεψήματα, κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο στην Ιαπωνία. Η εταιρεία εισάγει φιστίκια από την Ιταλία και θα επιθυμούσε να διευρύνει το χαρτοφυλάκιο εισαγωγέων της με φιστίκια από την Ελλάδα. Επιπλέον, όπως μας ενημέρωσαν τα στελέχη της K. KOBAYASHI & Co., θα επιθυμούσαν να διερευνήσουν την δυνατότητα συνεργασίας με ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, στους κλάδους των «μπαχαρικών» και «βοτάνων για αφεψήματα».

Επίσης, η εταιρεία Daihachi Snacks Co., Ltd , μία πρωτίστως εξαγωγική εταιρεία η οποία όμως είναι και από τις σημαντικές εταιρείες εισαγωγής τροφίμων στην Osaka της Ιαπωνίας, μας απηύθυνε αίτημα συνεργασίας με ελληνικές επιχειρήσεις εξαγωγών βοτάνων για αφεψήματα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο «τσάι του βουνού» και «δίκταμο».

Προτείνουμε όπως η εκδήλωση ενδιαφέροντος και η επικοινωνία σας με τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις, πραγματοποιηθεί μέσω του Γραφείου ΟΕΥ Τόκυο, δεδομένου ότι η επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν ενδείκνυται για τις ιαπωνικές επιχειρήσεις, λόγω του όγκου της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που λαμβάνουν, λόγω του φόβου «κακόβουλου λογισμικού», επειδή δεν ομιλούν την αγγλική, αλλά και λόγω της αυστηρότητας όσον αφορά στην «σπατάλη» εργατοωρών, κυρίως όμως λόγω κουλτούρας σύμφωνα με την οποία ο πιθανός συνεργάτης θα πρέπει να έχει συστηθεί από κάποιο φερέγγυο πρόσωπο ή θεσμό.

Η ηλεκτρονική διεύθυνση του Γραφείου ΟΕΥ Τόκυο είναι: ecocom-tokyo@mfa.gr . Όλα τα αιτήματα θα αποσταλούν στις ανωτέρω ιαπωνικές επιχειρήσεις με κοινοποίηση στις αντίστοιχες ελληνικές.

Εναλλακτικά, μπορείτε να απευθυνθείτε στις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις, στις κατωτέρω διευθύνσεις:

K. KOBAYASHI & Co., ltd: 123, Higashi-machi, Cyuou-ku, Kobe city, Hyogo 650-0031, Japan, Τηλ. 0081783218431, τηλεομοιοτυπία 0081783218430, e-mail: s-fujisawa@k-kabayashi.com, www.k-kobayashi.co.jp,

DAIHACHI SNACS Co., Ltd., Osaka , Japan. E-mail. fuji@daihachi-snacks.co.jp, www.daihachi-snacks.co.jp

Προηγούμενο άρθροΠαιδικό αναπηρικό αμαξίδιο παρέδωσε ο σύλλογος ΑμεΑ Αρκαδίας (ph)
Επόμενο άρθροΗμερίδα από την Τροχαία για την ασφαλή οδήγηση