Επιμελητήριο Αρκαδίας | Σεμινάριο για τα social media – Τρουπής: Το Επιμελητήριο μας είναι ένα από τα πιο μικρά, αλλά από τα πιο δραστήρια” (ph/vid)

Άρχισε σήμερα η σειρά επιμορφωτικών σεμιναρίων που διοργανώσε το Επιμελητήριο Αρκαδίας, μέλος του δικτύου Enterprise Europe Network…

“Στρατηγική Social Media για περισσότερες πωλήσεις”… με το σεμινάριο αυτό οι συμμετέχοντες γνώρισαν την στρατηγική και τον τρόπο προσέλκυσης πελατών μέσω των κοινωνικών δικτύων, την μέθοδο για την αύξηση της αναγνωσιμότητάς της επιχείρησης και την τεχνική για την ενίσχυση των πωλήσεων της.



Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας κ.Γιάννης Τρουπής αναφέρθηκε στην κρίση στην Ελλάδα – η οποία δεν σταματά όπως είπε (οικονομική, υγειονομική, ενεργειακή κα) – ενώ έκανε λόγω για καθημερινό οικονομικό πόλεμο για τις επιχειρήσεις. “Αυτό που λένε ότι οι κρίσεις δημιουργούν ευκαιρίες δεν έχει ειπωθεί τυχαία. Με την κρίση του κορωνοϊού για παράδειγμα έμαθαν κάποιοι μεγαλύτεροι σε ηλικία άνθρωποι να χρησιμοποιούν έστω και απλές εφαρμογές στο tablet κτλ. Όταν περνούν οι κρίσεις τα θετικά μένουν, τα αρνητικά ξεχνιούνται”, ανέφερε μεταξύ άλλων, ενώ τόνισε πως το Επιμελητήριο Αρκαδίας μπορεί να είναι ένα από τα πιο μικρά –  σε αριθμό μελών – στην Ελλάδα, αλλά είναι ένα από τα πιο δραστήρια με πολλές παρεμβάσεις.

Ακόμα ο κ.Τρουπής μίλησε για τα ταξίδια εξοικείωσης (fam trip) που διοργάνωσε το Επιμελητήριο, για το food festival που θα γίνει στην Τρίπολη, αλλά και για την ψηφιοποίηση του Επιμελητηρίου Αρκαδίας. Στην συνέχεια μίλησε για την απολιγνιτοποίηση και την προσπάθεια που γίνεται για να υπάρξει δίκαιη μετάβαση στην μεταλιγνιτική εποχή.

Αμέσως μετά τον λόγο πήρε ο εισηγητής του σεμιναρίου κ.Θέμης Σαρανταένας, πιστοποιημένος σύμβουλος μάρκετινγκ και ανάπτυξης επιχειρήσεων και επιχειρηματιών στην Ελλάδα και στην Κύπρο. “Όλοι έχουμε κοινωνικά δίκτυα και πρέπει να δούμε, πως μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε σωστά”, ανέφερε μεταξύ άλλων, ενώ πρόσθεσε, πως σκοπός του είναι οι παρευρισκόμενοι φεύγοντας από το σεμινάριο να έχουν πρακτικά εργαλεία για να προσεγγίσουν νέους πελάτες και να μπουν στη νέα εποχή. Παράλληλα ξεκαθάρισε, πως τα social media έχουν έρθει για να μείνουν, αλλά δεν έχουν έρθει για να αντικαταστήσουν τις παραδοσιακές μορφές marketing.

 

Προηγούμενο άρθροΓόντικας: Κάνει λόγο για “στημένους διαγωνισμούς” στην Οικονομική Επιτροπή της Περιφ. Πελ/σου (vid)
Επόμενο άρθροΕΛΜΕ | Εκδήλωση για τις επιπτώσεις της πανδημίας στο σχολείο – Γιαννόπουλος: “Γονείς και εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουμε με σοβαρότητα αυτό το κρίσιμο ζήτημα” (ph/vid)