Επισήμως η ΝΔ είναι σοβαρή Χρυσή Αυγή -Το μανιφέστο του Μητσοτάκη στη ΔΕΘ

του Αυγερινού Χατζηχρυσού

Η οικονομική πολιτική του νεοφιλελευθερισμού είναι η πιο ακροδεξιά πολιτική στην Ελληνική Δημοκρατία από συστάσεως του ελληνικού Κράτους.



Εχθές ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας στο υψηλότερο επίπεδο και με τον πιο επίσημο και αδιαμφισβήτητο τρόπο ανακοίνωσε την μετάλλαξη της Νέας Δημοκρατίας σε σοβαρή Χρυσή Αυγή.

Είπε συγκεκριμένα: «Δεν τρέφω αυταπάτες για μια κοινωνία χωρίς ανισότητες, κάτι τέτοιο είναι αντίθετο στην ανθρώπινη φύση».

Τελικά η τέως μεγάλη πατριωτική και κεντροδεξιά παράταξη του Κωνσταντίνου Καραμανλή, αντί να απορροφήσει τις ακροδεξιές μεταστάσεις, οι ακροδεξιές μεταστάσεις την κατάπιαν. Νεοφιλελευθερισμός είναι μια πιο εύπεπτη λέξη για τον φασισμό έγραφα πριν από τέσερα χρόνια, την εποχή που η ακροδεξιά είχε αναλάβει υπουργεία στην κυβέρνηση των Σαμαραβενιζέλων, φορώντας το φιλελεύθερο προσωπείο. Δεν ήταν όμως η ακροδεξιά που άλλαξε νοοτροπία (τρόπος του νοείν) μέσα στη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, αλλά η φιλελεύθερη πολιτική που προσχώρησε στο φασιστικό παρακλάδι του νεφιλελευθερισμού.

Παρά το δεύτερο συνθετικό της λέξης που παραπέμπει στην «ελευθερία», δεν έχει καμία σχέση με την ελευθερία, όπως την εννοούν θεωρητικοί του φιλελευθερισμού, που δεν τους έχουν διαβάσει, όπως και τον Μαρξ άλλωστε, αλλά μεταφράζεται σε ελευθεριότητα. Δηλαδή διεκδικούν το δικαίωμα στην ελευθερία να αδικούν τον συνάνθρωπο.

Δεν σας κάνει εντύπωση ότι όλοι οι εκπρόσωποι το νεοφιλελευθερισμού προέρχονται από την ίδια πολιτική ιδεολογία; Ειναι όμως αυτονόητο να είναι έτσι.

Ναι, στη φύση επικρατεί ο νόμος του ισχυρότερου. «Όποιος δεν προσαρμόζεται πεθαίνει» λέει ο αντιπρόεδρος του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Ναι, η ζωώδης φύση του ανθρώπου είναι εύπεπτη, είναι η εύκολη λύση, είναι αυτό που προκαλεί τους πολέμους και την ανισότητα. Αν ο κόσμος είχε τέτοιους ανθρώπους, θα ήμασταν ακόμη στα σπήλαια, γιατί πάντα θα υπήρχε κάποιος Κυριάκος να μας λέει ότι είναι στη φύση μας να μη βγούμε έξω και μας φάνε τα λοντάρια.

Το δύσκολο είναι να χτίσεις την Πόλη και την κοινωνία, τον ΠΟΛΗτισμό που δημιουργήθηκε από αυτούς που πίστεψαν ότι ο άνθρωπος δεν είναι μόνον ζώο, είναι κάτι παραπάνω.
Το εύκολο είναι γίνεις πιο ανταγωνιστικός από τον απέναντί σου, να τον κατασπαράξεις, μέχρι να έρθει κάποιος που θα «καινοτομήσει» και θα καταπιεί εσένα, μέχρι να βρεθεί κάποιος που θα κατισχύσει κι αυτόν κ.ο.κ.

Το δύσκολο είναι να χτίζεις ανθρώπινες κοινωνίες, να αμβλύνεις τις ανισότητες του ζωικού βασιλείου και να κοινωνείς αυτό που χωρίζει τους ανθρώπους από τα κτήνη, την Ελευθερία. Για τους Ελληνες, ο άλλος δεν είναι η κόλαση, αλλα η δική σου Ελευθερία
Για να το εκλαϊκεύσουμε, φανταστείτε κάποιον ανίκανο να βαδίσει να θέλει να ανέβει σκάλες για κάποιο λόγο. Φυσικά κι έχει την ελευθερία να το κάνει, αλλά όχι τη δυνατότητα.

Η φιλελεύθερη λογική, των ίσων ευκαιριών, αυτά που ξέρουμε και από την Οικουμενική Διακήρυξη για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, θα επέβαλε την κατασκευή ανελκυστήρα, αλλά για τη νεοφιλελεύθερη-νεοναζιστική είναι παράλογο να στερείς πόρους από την «ελευθερία» των υπολοίπων «αρίστων» που μπορούν να ανεβούν, για κάποια «μετριότητα», η οποία μπορεί ίσως να εξυπηρετηθεί κάποια στιγμή από τη «φιλανθρωπία» τύπου «όλοι μαζί μπορούμε».

Πρόσφατο παράδειγμα αυτών που εξανίστανται για το κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ που «κάνει κοινωνική πολιτική με τα λεφτά μας» (sic) αλλά όχι με τα εκατομμύρια που σκορπάνε σε υπερκοστολογημένα έργα ημέτερων εργολάβων.

Στη νεοφιλελεύθερη-νεοφασιστική κοινωνία της ανισότητας επικρατεί η απόλυτη ωμή δύναμη, όπως αυτή με την οποία «μάγεψε» τους Γερμανούς ο Αδολφο την δεκαετία του 1930, φυσικά για όσο καιρό ήταν αυτοί οι ισχυροί.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν διέφερε εχθές από ιεροεξεταστή του Μεσαίωνα που προσπαθούσε με κάθε τρόπο να προστατεύσει την τάξη πραγμάτων από τους αιρετικούς που αμφισβητούσαν την κοινωνική ανισότητα της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας.

Οι Ναζί επέλεξαν τη θεοποίηση του παραλόγου και έθεσαν σαν απόλυτη αλήθεια το τυχαίο της δύναμης, της απόλυτης δύναμης. Αυτή η ηθική ταυτίζεται απόλυτα στις μέρες μας με τον νεοφιλελεύθερο «ρεαλισμό» της νέας Fuhrerprinzip (= η αρχή του Φύρερ) που είναι οι Αγορές και το χρηματοπιστωτικό σύστημα, που για τους νεοφιλελευθερους ταυτίζεται ακόμη και με φυσικό φαινόμενο!

Κατά την απόλυτη αυτή αρχή, ο πραγματικός κόσμος αναλύεται μόνο πάνω στις αρχές της Αγοράς, του ανταγωνισμού, της προσφοράς και της ζήτησης, τίποτα πριν απο αυτό και τίποτα μετά από αυτό δεν έχει καμία αξία. Αυτός που μπορεί να πληρώσει να πάει στο Harvard ή να αγοράσει τα θέματα είναι αυτομάτως κι ο «Άριστος» και εκ της θέσης ισχύος ο αυτόκλητος ηγέτης των «μετρίων».

Κατά την απόλυτη αυτή αρχή, ο κάθε επενδυτής μπορεί και πρέπει να είναι υπεράνω των νόμων, των εργασιακών και ανθρώπινων δικαιωμάτων και του περιβάλλοντος, απλά επειδή υπόσχεται επενδύσεις με τη δικαιολογία ότι η χώρα έχει τεράστια ανεργία, που κατά σύμπτωση (;) κι αυτή ο ίδιος ο Μητσοτάκης δημιούργησε και εχθές μας υποσχέθηκε δικαιοσύνη-εξπρές για τις επενδύσεις!

Η οικονομική πολιτική του νεοφιλελευθερισμού είναι η πιο ακροδεξιά πολιτική στην Ελληνική Δημοκρατία από συστάσεως του ελληνικού Κράτους. Η μόνη πιο ακροδεξιά πολιτική στην Ελληνική Ιστορία, ήταν η δικτατορία και η Κατοχή του 1940 και, ναι, δεν είναι τυχαίο πόσοι νοσταλγοί αυτών των δυο περιόδων είναι στο επιτελείο του Κυριάκου Μητσοτάκη, φανεροί, αφανείς, αλλά και γραφίδες απολογητών των Ταγμάτων Ασφαλείας.

Το χθεσινό μανιφέστο του Κυριάκου Μητσοτάκη, ήταν η κυνική παραδοχή της μετατροπής της ΝΔ σε σοβαρή Χρυσή Αυγή, κάτι που μέχρι σήμερα δεν τολμούσε ποτέ κανείς να παραδεχθεί, και δεν υπάρχει πλεον καμία δικαιολογία για τη μεγάλη βάση της ΝΔ και των στελεχών που ανήκουν στο δημοκρατικό τόξο να μην πάρουν θέση σε αυτή την κατρακύλα

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ* Κάθε άνθρωπος γεννιέται με μια μάλλον βίαιη κλίση για κυριαρχία, πλούτο και απολαύσεις. Είναι επομένως τα φυσικά πάθη του ανθρώπου που δημιουργούν καθολική, αιώνια ανισότητα.-Βολταίρος (dictionnaire philosophique).

Πηγή: ΑΥΓΗ

Τα κείμενα που φιλοξενούνται στην ενότητα ΑΠΟΨΕΙΣ του παρόντος ιστοχώρου, δημοσιεύονται αυτούσια και εκφράζουν τις απόψεις των συγγραφέων τους και όχι της Δημοτικής Ραδιοφωνίας Τρίπολης ή της ΔΕΠΕ Τρίπολης.

Προηγούμενο άρθροΕπιχειρηματικό – Οικονομικό Δελτίο Επιμελητηρίου Αρκαδίας
Επόμενο άρθροΓιατί αντιγράφουν οι φοιτητές
Αργύρης Καρδαράς
Δημοσιογράφος, Δημοτική Ραδιοφωνία Τρίπολης 91,5