ΙΝΚΑ Κορίνθου | Παρέμβαση για τη μη μεταφορά των μαθητών του Ειδικού χολείου με μισθωμένο όχημα

Μετά από διαμαρτυρίες γονέων του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου για το γεγονός ότι δεν προβλέπεται μετακίνηση των μαθητών με μισθωμένο όχημα (βανάκι) μετά την παρέλευση του ωραρίου του ολοήμερου Σχολείου, το ΙΝΚΑ Κορινθίας παρενέβη άμεσα στην Δ/νση της Α΄ βάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας , στην Περιφέρεια Κορινθίας και τον Δήμο Κορινθίων και τόνισε:

1. Η πλειονότητα των οικογενειών των παιδιών αφ’  ενός στερείται οχήματος για να τα μεταφέρει στο σπίτι τους μετά την παρέλευση του ωραρίου του ολοήμερου, αφ’  ετέρου δεν πρέπει να διαταραχτεί η ρουτίνα των παιδιών που έχουν συνηθίσει στην μεταφορά με βανάκι ή λεωφορείο (μπορείτε να ρωτήσετε οιονδήποτε παιδοψυχίατρο ή παιδοψυχολόγο).



2. Το ολοήμερο σχολείο ειδικά για το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου θα έπρεπε να είχε υλοποιηθεί ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ της σχολικής χρονιάς ενόψει της σπουδαιότητας για τα παιδιά αυτά και τις οικογένειές τους.

3. Εξαιτίας της ελλείψεως ενός δασκάλου, δεν μπορεί να υλοποιηθεί το ολοήμερο και για τα παιδιά των λοιπών τάξεων του άνω Σχολείου (τώρα θα υλοποιηθεί για την 6η τάξη).

4. Τόσο η Περιφέρεια Κορινθίας, όσο και ο Δήμος Κορινθίων φέρονται να έχουν στην διάθεσή τους βανάκια που πληρούν τις προϋποθέσεις να μεταφέρουν τα παιδιά στα σπίτια τους   μετά την παρέλευση του ωραρίου του ολοήμερου, δηλαδή στις 4 το απόγευμα, οπότε προξενεί περιέργεια γιατί θα πρέπει να γίνει εκ νέου προκήρυξη για μεταφορά των μαθητών. Για ποιο λόγο δεν αξιοποιούνται αυτά τα μεταφορικά μέσα; Υπάρχει αντίρρηση από τον Δήμο Κορινθίων ή την ΠΕ Κορινθίας;

5. Ομοίως προξενεί περιέργεια γιατί θα πρέπει να γίνεται ετήσια προκήρυξη για μεταφορά των μαθητών και δεν αξιοποιούνται αυτά τα μεταφορικά μέσα ή γιατί δεν αγοράζονται μέσω ΟΔΔΥ ή διαγωνισμού βανάκια για την μεταφορά των μαθητών αυτών, που δυστυχώς αυξάνονται κατ’  έτος; Γιατί θα πρέπει να σπαταλώνται πολύτιμοι πόροι σε αναθέσεις μεταφορών;

6. Και ζήτησε την άμεση κινητοποίηση των παραπάνω φορέων ώστε να υπάρξει μεταφορικό μέσο για να μεταφέρονται τα παιδιά στα σπίτια τους   μετά την παρέλευση του ωραρίου του ολοήμερου, δηλαδή στις 4 το απόγευμα, προσληφθεί ΆΜΕΣΑ δάσκαλος για την  υλοποίηση του το ολοήμερου και για τα παιδιά των λοιπών τάξεων του άνω Σχολείου και από την επόμενη σχολική χρονιά να ξεκινήσει το ολοήμερο σχολείο στο άνω Σχολείο από την αρχή της (όπως άλλωστε θα πρέπει και για λοιπά σχολεία).

7. Το ΙΝΚΑ Κορινθίας πιστεύει ότι οι παραπάνω φορείς θα επιδείξουν την δέουσα ευαισθησία και θα εξασκήσουν την εξουσία, ως και τους πόρους που διαθέτουν ώστε να επιλυθεί το σημαντικό αυτό πρόβλημα που ταλαιπωρεί τους γονείς και του μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου, αφού ο βαθμός πολιτισμού μιας κοινωνίας και των δομών εξουσίας της, προσδιορίζεται και πραγματώνεται μέσα από τον τρόπο που αντιμετωπίζει τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες της, όπως τα άτομα με αναπηρία.

Κόρινθος 19/1/2018

Προηγούμενο άρθροΗ απάντηση της Περιφέρειας Πελοποννήσου στον Κ. Βλάση
Επόμενο άρθροΑρνητικές οι μετρήσεις για εξασθενές χρώμιο στο πόσιμο νερό του Δ. Μεγαλόπολης
Αργύρης Καρδαράς
Δημοσιογράφος, Δημοτική Ραδιοφωνία Τρίπολης 91,5