Κορωνοϊός | Γιατί δεν έλαβαν όλοι το μήνυμα – Πως θα εγγραφείτε στην πλατφόρμα

Πέμπτη, 19 Μαρτίου 2020 10:30

Νέο μήνυμα στα κινητά τους τηλέφωνα για τον κορωνοϊό έλαβαν πριν από λίγες ημέρες οι περισσότεροι Έλληνες πολίτες από το “112” της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας – Τι γίνεται όμως με αυτούς που δεν έλαβαν το μήνυμα;

Πολλοί ήταν και οι συμπολίτες μας, που μας ενημέρωσαν πως δεν έλαβαν την ειδοποίηση στο τηλέφωνο τους, ζητώντας μας οδηγίες για το τι πρέπει να κάνουν, προκειμένου να λαμβάνουν τα μηνύματα – Η Δημοτική Ραδιοφωνία Τρίπολης ήρθε σε επικοινωνία με τους υπεύθυνους και σας παρουσιάζει τους τρόπους εγγραφής για όσους δεν είναι ήδη στην λίστα…



Τι είναι το 112

Το 112 αποτελεί μια ολοκληρωμένη υπηρεσία επικοινωνιών εκτάκτου ανάγκης, η οποία περιλαμβάνει εισερχόμενο και εξερχόμενο σκέλος. Ως προς το εισερχόμενο σκέλος, μπορείτε να καλέσετε δωρεάν το 112 σε κάθε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, οπουδήποτε στην Ελλάδα και στην ΕΕ. Ως προς το εξερχόμενο σκέλος, μπορείτε να λάβετε προειδοποίηση μέσω διαφόρων τεχνολογιών και καναλιών επικοινωνίας, για επαπειλούμενο ή εν εξελίξει καταστροφικό συμβάν ή επικίνδυνη κατάσταση που συνιστά άμεση απειλή για τη ζωή, την υγεία ή την ασφάλειά σας, προκειμένου να λάβει οδηγίες για τη λήψη μέτρων αυτοπροστασίας.

Τι πρέπει να κάνετε εάν δεν λαμβάνετε τις ειδοποιήσεις

‘Όσοι λοιπόν δεν πήρατε το μήνυμα πρέπει:

  • Εάν δεν έχετε smarthphone θα πρέπει να κάνετε εγγραφή στην πλατφόρμα του 112 (πατήστε ΕΔΩ) ώστε να λαμβάνετε τις ειδοποιήσεις με σύντομα μηνύματα (SMS) ή email ή φωνητική κλήση σε σταθερό ή σε κινητό τηλέφωνο

  • Εάν είστε κάτοχος smartphone θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες που σας δίνονται ανάλογα με τον τύπο κινητού που έχετε στην κατοχή σας (δείτε ΕΔΩ) και να κάνετε κάποιες απλές ρυθμίσεις στο κινητό σας (υπάρχουν αναλυτικά τα βήματα που πρέπει να κάνετε)

  • Σε περίπτωση που πρόκειται για κάποιο άτομο που δεν έχει εξοικείωση με το διαδίκτυο και δεν είναι σε θέση να κάνει την εγγραφή του μέσω της σελίδας 112.gr, το μόνο που χρειάζεται είναι να καλέσει στο “112” και θα γίνει τηλεφωνικά η εγγραφή του (χρειάζεται να δώσετε το ΑΦΜ σας)