K.Βλάσης: Tο στοίχημα που θέσαμε να φέρουμε την Ομογένεια πιο κοντά στην Πατρίδα, είναι ένα στοίχημα που το κερδίζουμε μέρα με τη μέρα!

Σε δοκιμαστική λειτουργία τέθηκε την Τρίτη το myConsulLive για την εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης των Ελλήνων πολιτών, μονίμων κατοίκων εξωτερικού, από τα κατά τόπους Προξενικά Γραφεία Πρεσβειών, Γενικά Προξενεία και Προξενεία του Υπουργείου Εξωτερικών. Την πλατφόρμα παρουσίασαν μέσω τηλεδιάσκεψης στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη οι αρμόδιοι Υπουργοί Εξωτερικών Ν.Δένδιας και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυρ.Πιερρακάκης και ο Υφυπυργός Εξωτερικών Κ.Βλάσης.
Ο ΥΦΕΞ Κώστας Βλάσης με ανάρτηση στην προσωπική του σελίδα στο Fb δήλωσε:

Ημέρα ορόσημο η χθεσινή για το Υπουργείο Εξωτερικών όσον αφορά στην προξενική εξυπηρέτηση και συνδρομή των απανταχού Ελλήνων.
Tο στοίχημα που θέσαμε να φέρουμε την Ομογένεια πιο κοντά στην Πατρίδα, να την κάνουμε να μας αισθανθεί δίπλα της, είναι ένα στοίχημα που το κερδίζουμε μέρα με τη μέρα!

Σε τηλεδιάσκεψη με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, αλλά και τους Υπουργούς Εξωτερικών κ. Ν. Δένδια και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Κ. Πιερακκάκη, παρουσιάσαμε την ειδική υπηρεσία «MyConsulLive», δηλαδή την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών από τις Προξενικές Αρχές μας, η οποία εντάσσεται στις εντατικές προσπάθειες αναβάθμισης και ψηφιοποίησης σειράς παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους Έλληνες πολίτες του εξωτερικού, τον τελευταίο χρόνο.
Με το έργο αυτό επιτυγχάνεται η μετάβαση του Υπουργείου Εξωτερικών στην ψηφιακή εποχή, γεγονός που αλλάζει άρδην τις ζωές χιλιάδων Ελλήνων σε κάθε γωνιά της γης, δίνοντας τους τη δυνατότητα να διεκπεραιώσουν σε λίγα λεπτά, από τον χώρο που βρίσκονται, μια σειρά πράξεων συναλλαγής με το Ελληνικό Δημόσιο, βάζοντας έτσι τέλος, στις χρονοβόρες και κοστοβόρες μετακινήσεις τους, καθώς και στις δαιδαλώδεις γραφειοκρατικές διαδικασίες.
Το έργο αυτό έρχεται σε συνέχεια της ειδικής υπηρεσίας εικονικού βοηθού, που εγκαινιάσαμε πριν από λίγες ημέρες πιλοτικά στην Πρεσβεία Λονδίνου και στο Γενικό Προξενείο Νέας Υόρκης, μέσω του οποίου παρέχονται αυτοματοποιημένες απαντήσεις, διευκρινίσεις και οδηγίες σε συνήθη προξενικά ερωτήματα, στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα. Στόχος μας είναι η επέκτασή της στο σύνολο των Διπλωματικών μας Αρχών, ώστε να αποτελέσει τον πυρήνα ενός εκτεταμένου δικτύου ψηφιακών υπηρεσιών για τους Έλληνες του εξωτερικού.



Προηγούμενο άρθροΞεκινάνε οι προετοιμασίες οργάνωσης Διεθνούς Ολυμπιάδας Ρομποτικής
Επόμενο άρθροΑΕΚ Τρίπολης| Επιτυχίες για τα 10άρια του ομίλου τένις στο Mystras Palace open 2020