ΚΤΕΛ Αρκαδίας | Ενθουσιασμένοι οι εκδρομείς από την τριήμερη απόδραση σε Βόλο και Πήλιο (ph)

Από την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου έως και την Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018, πραγματοποιήθηκε η τριήμερη εκδρομή από το Γραφείο Γενικού Τουρισμού (ArcadianTOURS) της ΚΤΕΛ Ν.Αρκαδίας Α.Ε. στον Βόλο και το Πήλιο.

Το μεσημέρι της Παρασκευής αναχωρήσαμε από την Πλατεία Κολοκοτρώνη στην Τρίπολη και μέσω Ε.Ο. Τρίπολης – Αθηνών – Λαμίας και με ενδιάμεσες στάσεις για καφέ, φτάσαμε στον Βόλο, ένα σύγχρονο αστικό κέντρο με ενδιαφέροντα αξιοθέατα, όπου βρίσκεται στη σκιά του βουνού των Κενταύρων. Αφού τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο και παραλάβαμε τα δωμάτιά μας κάναμε βόλτα στον Βόλο, όπου γευτήκαμε τσίπουρο και μεζέ. Γραφικά και γνήσια τσιπουράδικα σε κάθε γειτονιά του Βόλου, που γεμίζουν κόσμο αφού στην πόλη αυτή η γαστρονομία έχει την τιμητική της με πάνω από 40 τοπικούς μεζέδες. Πρόκειται για έναν γαστρονομικό “θεσμό” που έχει τις ρίζες του στην δεκαετία του ‘30.

Το Σάββατο το πρωί, μετά το πρωινό αναχωρήσαμε για το Πήλιο. Πρόκειται για έναν ιδανικό προορισμό που συνδυάζει υπέροχες παραλίες και παραθαλάσσια χωριά με επιβλητικές κορφές, που φημίζεται για το χιονοδρομικό κέντρο και γραφικά, ορεινά χωριουδάκια.

Ξεκινήσαμε από τα Χάνια, επισκεφτήκαμε την πανέμορφη πύλη του Πηλίου, την Πορταριά με την παραδοσιακή ομορφιά και την απέραντη θέα στον Παγασητικό και στην συνέχεια αναχωρήσαμε για ένα από τα πιο δημοφιλή και όμορφα χωριά, το μπαλκόνι του Πηλίου, την Μακρινίτσα, όπου θαυμάσαμε την φυσική ομορφιά του τοπίου και την μαγευτική θέα από την μεγάλη πλατεία με τα πλατάνια. Εκεί καθίσαμε για φαγητό και στην συνέχεια αφού κάναμε έναν γύρο του Πηλίου, επιστρέψαμε στον Βόλο.

Το πρωί της Κυριακής, ανήμερα της Εορτής της Αγίας Αικατερίνης αναχωρήσαμε για την Ιερά Μονή Αγίας Τριάδας Άνω Γατζέας Πηλίου, όπου παρακολουθήσαμε την Θεία Λειτουργία.

Μόλις μισή ώρα έξω από τον Βόλο και κοντά στις Μηλιές βρίσκεται κτισμένη πάνω σε λόφο και με υπέροχη θέα στον Παγασητικό η Μονή Αγίας Τριάδας, μετόχι της Ιεράς Μονής Μεγίστης Λαύρας Αγίου Όρους. Μετά το προσκύνημά μας αναχωρήσαμε για τις Μηλιές, μια ιδανική επιλογή που τα έχει όλα: παραδοσιακή αρχιτεκτονική, φυσικές ομορφιές και αξιοθέατα. Εκεί καθίσαμε για καφέ και επισκεφτήκαμε την εκκλησία των Παμμεγίστων Ταξιαρχών, η οποία ανακαινίστηκε το 1741, ενώ είναι άγνωστο το πότε χτίστηκε πρώτη φορά και από ποιόν.

Η εκκλησία αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα της τοπικής παραδοσιακής αρχιτεκτονικής και διαθέτει αξιόλογες μεταβυζαντινές αγιογραφίες. Είναι χτισμένη έτσι, ώστε ο κάθε ήχος μέσα σε αυτήν να μην ακούγεται έξω, γιατί απαγορευόταν ο Χριστιανισμός εκείνη την εποχή. Κατασκευάστηκε στα μέσα του 18ου αιώνα, κατά τη διάρκεια της Τουρκοκρατίας, κατά τέτοιον τρόπο, ώστε το εξωτερικό της, χωρίς καμπαναριό και άλλα θρησκευτικά σύμβολα ή δείγματα εκκλησιαστικής αρχιτεκτονικής, να μην προδίδει την αληθινή φύση του κτιρίου. Μετά την επίσκεψή μας στις Μηλιές αναχωρήσαμε για τον Βόλο και την επιστροφή μας στην Τρίπολη.

Γραφείο Επικοινωνίας ArcadianTOURS

Σε Βόλο και Πήλιο το ΚΤΕΛ Αρκαδίας

Προηγούμενο άρθροΣυνεδριάζει την Πέμπτη 29 Νοεμβρίου το Δημοτικό Συμβούλιο Τρίπολης
Επόμενο άρθροΕκδρομή ΚΤΕΛ Αρκαδίας στην Αθήνα για τις «Μάγισσες της Σμύρνης»