Μεγάλη κοινητοποιήση ταξί απ’ όλη την Πελοπόννησο…

ΜΕΓΑΛΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΑΞΙ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ!

Ιδιοκτήτες ταξί από την περιφέρεια Πελοποννήσου συγκεντρώθηκαν έξω από τα γραφεία της Αποκεντρωμένης Διοίκησης και επέδωσαν ψήφισμα στους εκπροσώπους του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Τάσου Αποστολόπουλου, που απουσίαζε στην Πάτρα.



Οι προτάσεις των ταξί ήταν:

1*ΑΔΕΙΕΣ Ε.Α.Χ. ΤΑΞΙ: ένα ταξί/ανά χίλιους κατοίκους χωρίς μαθηματικούς τύπους, σε κάθε καλλικρατικο δήμο. Δημιουργία μηχανισμού καταγραφής αναγκών τις κάθε περιοχής λαμβάνοντας υπ όψιν όλα τα αναγκαία κριτήρια σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα.

Ιδιαιτερότητα περιοχής: Ορεινές και απομακρυσμένες, Νησιωτικές, Δημοτικές ή και Τοπικές κοινότητες, Επαρχιακές πρωτεύουσες Νομών, κλπ.

Υποδομές: Αεροδρόμια, Λιμάνια, Πανεπιστημιακά Ιδρύματα κλπ.

Το τοπικό κατά κεφαλήν εισόδημα . Η ύπαρξη καθώς και τι ανάπτυξη των Μ.Μ.Μ.

Ο αριθμός και η χρήση των Ε.Ι.Χ. αυτ/των. κ.τ.λ.

 

2. Έδρες: παραμένουν ως έχουν για τη γεωγραφική περιοχή που εκδόθηκαν με σκοπό την εξυπηρέτηση των πολιτών της αυτής έδρας.

3. Υπερτοπικές υποδομές: όταν υπάρχει έλλειψη δύναμης εξυπηρέτησης των ταξί της παρούσας έδρας θα καλύπτεται από όμορους (έδρες) με απόφαση της
περιφέρειας.

4. Ιδιοκτησιακό καθεστώς: Να μην επιτρέπεται η απόκτηση αδειών από φυσικό πρόσωπο η εταιρία πάνω από 5% του στόλου της έδρας στην περιφέρεια (2% Αθήνα θεσ/κη) για την αποφυγή μονοπωλίων.

5. Ειδικός στόλος (πολυθεσία): ελεύθερη επιλογή αυτοκινήτου 7-9 θέσεων μόνο στα νομικά πρόσωπα με ποσόστωση 10% επί του συνόλου ταξί της έδρας με σκοπό την εξυπηρέτηση του αυξημένου μεταφορικού έργου κατά περιόδους (νησιά τουριστικές περιοχές τη καλοκαιρινή περίοδο κλπ).

Εταιρίες: δικαίωμα σύστασης κάθε μορφής εταιρίας με μίνιμουμ το 1/3 των αυτοκινήτων της έδρας εκτός Αθηνών-Θεσσαλονίκης.

7· ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ: Συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα για την αναμόρφωση των ιδιοκτήτων και οδηγών ταξί με σκοπό την αναβάθμιση του επιπέδου εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού. Κάτι που έτσι και αλλιώς περιβλεπότανε από τον 3109/2003 αλά δεν εκδόθηκε ποτέ το ανάλογο ΠΔ προς εφαρμογή του.

& Πράσινο ταξί: Με κίνητρα αντικατάστασης του στόλου από την πολιτεία για κινητήρες EURO 5 και υβριδικούς θα συμμετείχαμε ουσιαστικά σαν κλάδος στην μείωση της μόλυνσης του περιβάλλοντος αλλά και της εξοικονόμησης ενέργειας.

Με αυτό τον τρόπο πιστεύουμε εκσυγχρονίζεται το ταξί στην Ελλάδα έχοντας υψηλό επίπεδο εξυπηρετήσεως και ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Προηγούμενο άρθροΝεές φυλακές…
Επόμενο άρθροΠαμπελοποννησιακή συγκέντρωση ταξιτζήδων στην Τρίπολη…