Ο Δ. Βόσνος στη ΔΡΤ για άνοιγμα φροντιστηρίων, self test και προαγωγικές εξετάσεις (vid)

Σάββατο, 8 Μαΐου 2021 20:31

Ο πρόεδρος του συλλόγου ιδιοκτητών φροντιστηρίων Αρκαδίας και Λακωνίας (και μέλος του Δ.Σ της ΟΕΦΕ) Δημήτρης Βόσνος μιλά για την απόφαση για το άνοιγμα των φροντιστηρίων για δια ζώσης μαθήματα (μόνο για την Γ Λυκείου) από την ερχόμενη Δευτέρα.

Αρχικά ο κ.Βόσνος ανέφερε, πως εφτά μήνες τα φροντιστήρια είναι κλειστά – δουλεύοντας με τηλεκπαιδευση – ενώ παράλληλα ξεκαθάρισε, πως το άνοιγμα που γίνεται τώρα είναι μεν προς την θετική κατεύθυνση, αλλά θα έπρεπε να είναι καθολικό για όλες τις τάξεις. “Είναι αδικαιολόγητη και ακατανόητη για εμένα η μη επαναλειτουργία των φροντιστηρίων για όλες τις τάξεις”, τόνισε μεταξύ άλλων.



“Σώσαμε την εκπαίδευση σε μια δύσκολη περίοδο”, δήλωσε στην συνέχεια ο κ.Βόσνος, ενώ αναφέρθηκε και στον έλεγχο (self test) που θα γίνεται σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, αλλά και στα απαραίτητα μέτρα που θα ληφθούν (αποστάσεις, μάσκες, αέρισμα αιθουσών κτλ) για την όσο το δυνατόν πιο ασφαλή λειτουργία των φροντιστηρίων.

Στην συνέχεια ο κ.Βόσνος ανέφερε: “Για την Γ’ Λυκείου – δεν λέω καλώς ή κακώς είναι προτεραιότητα αυτή την ώρα το φροντιστήριο. Τα παιδιά έχουν ανάγκη τα δια ζώσης μαθήματα – διαγωνίσματα και για να υπάρχει μια προσομοίωση με τις πανελλήνιες εξετάσεις αλλά και για να έχουν και την ψυχολογική υποστήριξη των καθηγητών τους”, ενώ σχολιάζοντας την απόφαση, να μην υπάρξουν προαγωγικές εξετάσεις για τις υπόλοιπες τάξεις, την χαρακτήρισε ως αδικαιολόγητη, απαράδεκτη και χωρίς καμία τεκμηρίωση.

Τέλος μας ανέφερε: “Εμείς θέλουμε το δημόσιο σχολείο, να λειτουργεί σε υψηλό επίπεδο. Εμείς είμαστε ένας συμπληρωματικός κλάδος. Σήμερα λυπούμαστε που το δημόσιο σχολείο λιγότερο ή περισσότερο δεν πέτυχε τα μέγιστα, από αυτά που θα μπορούσε να πετύχει”, ενώ κλείνοντας έκανε ένα κάλεσμα σε γονείς και μαθητές να εμπιστεύονται τα οργανωμένα και νόμιμα φροντιστήρια της κάθε περιοχής, ασκώντας παράλληλα κριτική σε συναδέλφους που έκαναν – εν μέσω lockdown – δια ζώσης ιδιαίτερα μαθήματα.