Π.Τατούλης: «Να μην σκεφτούν να φτιάξουν γκέτο από τον Ισθμό και κάτω»

Να μην σκεφτεί κανείς να δημιουργήσει γκέτο εγκλεισμού ματαναστών στην Περιφέρεια Πελοποννήσου δηλώνει σε ανακοίνωσή του ο τέως Περιφερειάρχης Πελοποννήσου -Επικεφαλής της Μείζονος Μειοψηφίας του ΠεΣυ Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης. Επισημαίνει πως δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο χωρίς να υπάρξει πρώτα διαβούλευση με την τοπική κοινωνία και τις τοπικές αρχές, γιατί ένα τέτοιο εγχείρημα είναι καταδικασμένο εξ αρχής.

Ολόκληρη η δήλωση του Επικεφαλής της παράταξης “Νέα Πελοπόννησος” Πέτρου Τατούλη για το προσφυγικό/μεταναστευτικό



Δεδομένης της εκπνοής του χρόνου του μέλιτος της κυβέρνησης του Κ. Μητσοτάκη και μεσούσης της επικοινωνιακής καμπάνιας που συνεχίζεται ανερυθρίαστα με ολέθριες συνέπειες για την καταπονεμένη χώρα και τους πολίτες της, συνιστώ στους αρμόδιους  να μην σκεφτούν καθόλου  την δημιουργία γκέτο εγκλεισμού μεταναστών / προσφύγων στην Πελοπόννησο. Χωρίς καμία διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες, χωρίς την συναίνεση των τοπικών Αρχών και χωρίς σχεδιασμό από κοινού, το εγχείρημα είναι καταδικασμένο να πεθάνει τη στιγμή της γέννησής του. Τα δοκιμασμένα από παλιά και αποτυχημένα γκέτο που είναι απέναντι από κάθε σύγχρονη λογική, οι επιτάξεις σε λογικές νεοκομμουνισμού, και η νεοφασιστική νοοτροπία μιας επιτελικής διοίκησης που εκφράζει την βούληση μιας  «Ενός Ανδρός Αρχής»  είναι οι πολλές όψεις του ίδιου σκουριασμένου νομίσματος.

Η χώρα γυρίζει σελίδα. Και οδεύει ολοταχώς προς τα πίσω. Στην παλιά κανονικότητα, εκείνη που έφερε τα μνημόνια και διατάραξε τις σχέσεις εμπιστοσύνης ανάμεσα στους πολίτες και την πολιτική. Υπάρχουν ωστόσο ακμαίοι και αρραγείς φύλακες και θύλακες εγρήγορσης.

ΥΓ: Τελικά, ποιος είναι πιο φασίστας; Εκείνος που  αρθρώνει τον ακραίο και μισαλλόδοξο πολιτικό λόγο ή εκείνος που  τον ανέχεται στην λογική μην χάσει καμιά ψήφο; Ο δεύτερος: είναι και φασίστας και αριβίστας.

 

Προηγούμενο άρθροΤο Επιμελητήριο Αρκαδίας στηρίζει με εκδηλώσεις το Αρκαδικό ελαιόλαδο (vid)
Επόμενο άρθροΔ.Γορτυνίας | Προγράμματα Κέντρου Δια Βίου Μάθησης