Παυλής σε Τσίπρα: “Ζητάμε αυτά τα έργα για να μετεξελιχθεί η Τρίπολη σε μία σύγχρονη Ευρωπαϊκή πόλη”

Την πολιτική βούληση του Πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα, για να προχωρήσουν οχτώ μεγάλα έργα, ζήτησε ο Δήμαρχος Τρίπολης, Δημήτρης Παυλής, από το βήμα του Αναπτυξιακού Συνεδρίου.

Ο κ. Παυλής υπογράμμισε ότι αυτό το συνέδριο αποτέλεσε μία πρωτόγνωρη διαδικασία με ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή.



«Το 10ο συνέδριο πραγματοποιείται σε μία καίρια και θετική συγκυρία για να διαμορφώσουμε το όραμα και το σχέδιο για τη μεταμνημονιακή Ελλάδα.

Η Τρίπολη είναι μια πόλη με ιστορία, σε τρία χρόνια από σήμερα, θα εορταστούν ατ 200 χρόνια από την Επανάσταση του Έθνους.

Η Τρίπολη είναι ανοιχτή σε νέες ιδέες, ανοιχτή στον τουρισμό και τον πολιτισμό, στις επενδύσεις.                       

Ειδικότερα, ο κ. Παυλής ζήτησε …

  1. την αξιοποίηση φυσικού αερίου για την πόλη και τη βιομηχανική περιοχή Τρίπολης
  2. την αξιοποίηση των εγκαταστάσεων του ψυχιατρικού νοσοκομείου για να στηριχθεί το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
  3. τη λειτουργία πολιτικού αεροδρομίου χαμηλού κόστους με τη μέθοδο ΣΔΙΤ στην Τρίπολη
  4. τη χρηματοδότηση των αρδευτικών έργων της λίμνης Τάκα και του Δάρα
  5. το αντιπλημμυρικό έργο και την ολοκλήρωση του περιφερειακού δρόμου της Τρίπολης
  6. την παραχώρηση των χώρων του σιδηροδρομικού σταθμού για να αξιοποιηθούν από τον Δήμο Τρίπολης
  7. να γίνει διοικητικό πάρκο στο στρατόπεδο «Θεόδωρος Κολοκοτρώνης»
  8. τη χρηματοδότηση δημιουργίας Μουσείου Εθνικής Αντίστασης στα υπόγεια του δικαστικού Μεγάρου

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ

Ενώπιον του Πρωθυπουργού, ο Δήμαρχος Τρίπολης τόνισε ότι το περιφερειακό συμβούλιο απέρριψε την αδειοδότηση για να προχωρήσει ο δήμος δική του προσωρινή διαχείριση, παρά το γεγονός ότι υπήρχε θετική εισήγηση. Επίσης, ο κ. Παυλής είπε ότι πρόκειται για «στραγγαλισμό του δήμου για να μην μπορεί να κάνει διαχείριση και να συμφωνήσουμε με ΣΔΙΤ» ενώ επισήμανε ότι αυτό το ζήτημα είναι και ο λόγος που ο Δήμος Τρίπολης έχε αποκλειστεί από διαφορές χρηματοδοτήσεις.

«Η λύση μας είναι μηδενική διαχείριση με ελαχιστοποίηση υπολείμματος χωρίς καμία επιβάρυνση πολιτών και δημοσίου» είπε ο κ. Παυλής.

Η Ομιλία Του Δημάρχου Τρίπολης Στη Λήξη Του 10ου Αναπτυξιακού Περιφερειακού Συνεδρίου

Κύριε Πρωθυπουργέ.

Κύριοι Υπουργοί.

Κύριοι Γενικοί Γραμματείς.

Κύριοι Βουλευτές.

Κυρίες και κύριοι, αγαπητοί Πελοποννήσιοι,

Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για το γεγονός, ότι η πόλη μας, η Τρίπολη φιλοξένησε αυτή την κατά την άποψή μου, ιδιαίτερα ελπιδοφόρα διαδικασία του Αναπτυξιακού Συνεδρίου της Πελοποννήσου. Παρακολουθώντας, χθες και σήμερα, τις τοποθετήσεις των υπουργών, τον πλούσιο διάλογο και τις συζητήσεις στις θεματικές ενότητες, και την μεγάλη συμμετοχή εκπροσώπων παραγωγικών, επιστημονικών, κοινωνικών φορέων και πολιτών, μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα, ότι αυτές τις ημέρες αλλά και στις επαφές που προηγήθηκαν του Συνεδρίου, αναπτύχθηκε ένας γόνιμος και ουσιαστικός διάλογος. Πρόκειται για μια πρωτόγνωρη διαδικασία, με ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή. Κάτι ανάλογο βέβαια τα τελευταία χρόνια δεν είναι δυνατόν κάποιος να θυμηθεί ότι έχει ξανασυμβεί.

Καταδεικνύετε επομένως ότι το 10ο Αναπτυξιακό Συνέδριο της Πελοποννήσου, πραγματοποιείται σε μια καίρια και θετική συγκυρία, κατά την οποία όλοι μαζί μπορούμε να διαμορφώσουμε το όραμά μας και το σχέδιο για την μεταμνημονιακή Ελλάδα.

Κυρίες και κύριοι,

Η Τρίπολη είναι μια πόλη με ιστορία. Ήδη σε τρία χρόνια από σήμερα θα συμπληρωθούν και θα εορτασθούν με πανηγυρικό τρόπο τα διακόσια (200) χρόνια από την επανάσταση του Έθνους το 1821. Ένα έτος εθνικής παλιγγενεσίας, που δίδαξε, αλλά έβαλε και τις βάσεις μέσα σε λίγα χρόνια η χώρα μας να γίνει αυτή που είναι σήμερα και να διδάσκει σ’ όλο τον κόσμο, ήθος και αλληλεγγύη, με παράδοση στους δημοκρατικούς αγώνες και ανεπτυγμένο το αίσθημα της ανθρωπιάς, και αυτό μας οδήγησε με καθαρή θέση και άποψη στη στήριξη της εθνικής υπόθεσης της διαχείρισης του προσφυγικού ζητήματος.

Η Τρίπολη είναι ανοιχτή σε νέες ιδέες, ανοιχτή στον τουρισμό και τον πολιτισμό, στις επενδύσεις και ανοιχτή βέβαια στην υιοθέτηση του νέου παραγωγικού μοντέλου με στόχο τη δίκαιη και βιώσιμη ανάπτυξη.

Άλλωστε, θέλω να πιστεύω και νομίζω ότι όσοι παρακολουθήσαμε τα όσα συζητήθηκαν στις θεματικές συνεδρίες, το αντιληφθήκαμε ότι η κρίση μας έκανε όλους σοφότερους. Είναι νομίζω πεποίθηση όλων μας, ότι στον βαθμό που αναλογεί στον καθένα μας, θα πρέπει να βάλουμε πλάτη όχι μόνο για να βγούμε από την κρίση, αλλά και κύρια να μην επαναλάβουμε τα σοβαρά λάθη του παρελθόντος που οδήγησαν σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο που απέτυχε και χρεοκόπησε τη χώρα.

Η υιοθέτηση των συμπερασμάτων του συνεδρίου αυτού, εφ’ όσον συμπληρωθούν με τα συμπεράσματα από τα άλλα αναπτυξιακά συνέδρια που έγιναν στη χώρα μας και καταφέρουμε να τα μετουσιώσουμε σε έργο στο μέλλον, τότε μπορούμε να πούμε με υπερηφάνεια, ΝΑΙ το συνέδριο αυτό ήταν πετυχημένο και έχτισε το νέο μοντέλο παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας στη βάση οικοδόμησης σχέσεων ειλικρίνειας στο διάλογο μεταξύ πολιτείας, θεσμικών αρχών, αυτοδιοίκησης, φορέων και κοινωνίας.

Βρισκόμαστε στην καρδιά της Πελοποννήσου, την πρωτεύουσα και διαχρονικό μητροπολιτικό κέντρο της Περιφέρειας, με σημαντικές δυνατότητες και προοπτικές.

Σε αυτά τα χρόνια της κρίσης, φυσικά και η Τρίπολη δέχθηκε ισχυρό πλήγμα, αλλά κατάφερε και διατήρησε σημαντικό μέρος της οικονομίας και της παραγωγής.

Είναι βέβαιο ότι στον κύκλο της ανάκαμψης της οικονομίας η Τρίπολη θα αξιοποιήσει τα πλεονεκτήματα και τον δυναμισμό της για να μπορέσει να κάνει ένα σημαντικό άλμα, σε συνάρτηση με τον σχεδιασμό του Δήμου Τρίπολης για την πόλη της επόμενης 30ετίας.

Κύριε Πρωθυπουργέ,

Σε αυτό το πλαίσιο, θα θέλαμε να σας θέσουμε οκτώ ζητήματα καίριας σημασίας για την πόλη και την περιοχή με ιδιαίτερα υπερτοπικά χαρακτηριστικά.

Το πρώτο αφορά την αξιοποίηση του αγωγού φυσικού αερίου που διασχίζει την κεντρική Πελοπόννησο, περνά στην άκρη της πόλης και φθάνει μέχρι τη Μεγαλόπολη. Ακριβώς έξω από την πόλη μας και σε απόσταση 1,5 km. έχει κατασκευαστεί μονάδα μεταφοράς στη ΒΙΠΕ Τρίπολης και στην πόλη της Τρίπολης. Η ΔΕΠΑ έχει ολοκληρώσει τη μελέτη της διανομής του αερίου για την περιοχή μας, έχει κοστολογηθεί το έργο και είναι έτοιμο δια μέσου της θυγατρικής της τη ΔΕΔΑ, σε σύμπραξη ιδιώτη και τη συμμετοχή του Ελληνικού Δημοσίου στο ποσοστό του 50% με επιχορήγηση, είτε από το Υπουργείο Ανάπτυξης, είτε από άλλη χρηματοδότηση από άλλο ταμείο, επιχορηγώντας το BUSNESS PLAN(μπίζνες πλαν) που ήδη υπάρχει, καθιστά το έργο βιώσιμο και ανταγωνιστικό και θα δώσει ανάσα επενδυτική στη ΒΙΠΕ Τρίπολης με χρήση χαμηλής ενέργειας, προσελκύοντας νέες μεγάλες επενδύσεις, αλλά και χαμηλή ενεργειακή επιβάρυνση σε όλα τα Δημόσια Κτίρια και νοικοκυριά της πόλης και όχι μόνο. Ήδη το έργο αυτό μπορεί να επεκταθεί καθώς το ζητούν και άλλες πόλεις, όπως η Καλαμάτα, Σπάρτη, Νεμέα, Κόρινθος. Το έργο αυτό δεν μπορεί να υποστηριχτεί από την Περιφέρεια Πελοποννήσου γιατί δεν έχει ληφθεί υπόψη στον σχεδιασμό της όπως δήλωσε η ΔΕΠΑ, ότι της έχει απαντηθεί εγγράφως από αυτήν.

Το Δεύτερο μεγάλο έργο, που πρέπει να υποστηριχθεί από την κυβέρνηση αφορά το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και το μέλλον αυτού. Ήδη με τις διαβουλεύσεις που γίνονται μεταξύ των σχολών (ΑΕΙ και ΤΕΙ) και του Υπουργείου κρίνεται απαραίτητο και αυτό βεβαίως δεν κοστίζει , να δοθεί στο Πανεπιστήμιο, το Ψυχιατρικό Νοσοκομείο στη Μάκρη Τρίπολης, σε 5-6 χλμ έξω από την πόλη, μία έκταση 300 στρεμμάτων περίπου με κτίρια 6-7 χιλιάδων τ.μ, όπου μετά τη μεταφορά του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου στη νέα πτέρυγα που κατασκευάστηκε στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο, οι χώροι αυτοί είναι ελεύθεροι για το Υπουργείο Υγείας αλλά πολύ χρήσιμοι για τη στήριξη και αναβάθμιση του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Εξ’ όσων γνωρίζω υπάρχει καταρχήν, θετική γνώμη από τα Υπουργεία Υγείας και Παιδείας αντίστοιχα στο αίτημα του Πανεπιστημίου.

Το τρίτο μεγάλο έργο, που πρέπει να δρομολογηθεί από την κυβέρνηση αφορά την υλοποίηση δια μέσου ΣΔΙΤ της ΚΥΑ από το έτος 2014 που αφορά την κατασκευή και μετατροπή του αεροδρομίου της Τρίπολης σε αεροδρόμιο ΚΑΡΓΚΟ και πτήσεων τσάρτερ χαμηλού κόστους, για την εξυπηρέτηση του Τουρισμού, της Αργολίδος – Αρκαδίας και Λακωνίας όπως αυτά έχουν διατυπωθεί σε συνέδρια του κλάδου Τουρισμού για πάνω από 20 χρόνια. Βέβαια γύρω από το Αεροδρόμιο, αλλά και στη ΒΙΠΕ Τρίπολης θα αναπτυχθούν πολλά Λοτζίστικ, όπως αυτά έχουν προβλεφθεί στο ΣΧΟΑΠ του Δήμου Τρίπολης που είναι ήδη σε εξέλιξη.

Το τέταρτο μεγάλο έργο, αφορά την χρηματοδότηση του έργου

« αρδευτικού της λίμνης ΤΑΚΑ » για στήριξη της πρωτογενούς παραγωγής στο μεγαλύτερο μέρος του πρώην Δήμου Τεγέας με μελέτες ώριμες, έτοιμες για δημοπράτηση που βρίσκονται στα χέρια του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και με εγγραφή του έργου στο ΦΕΚ που αφορά τη διαχείριση των υδάτινων πόρων της Ανατολικής Πελοποννήσου. Πολύ μικρότερο βέβαια αλλά για τον ίδιο σκοπό έργο είναι και το αντίστοιχο αρδευτικό του Δάρα, που και αυτό είναι σχετικά ώριμο για χρηματοδότηση.

Το πέμπτο μεγάλο έργο, αφορά τη θωράκιση της πόλης της Τρίπολης από Έργο Πολιτικής Προστασίας, που αφορά την κατασκευή του υδραυλικού έργου των ρεμάτων του Αγίου Νικόλα και του Αγίου Αθανασίου, με την ταυτόχρονη ολοκλήρωση της κατασκευής της Περιμετρικής της Τρίπολης ( περίπου το 40% της συνολικής Περιμετρικής). Ένα έργο που κρίνεται εξαιρετικά αναγκαίο έπειτα και από τις τελευταίες πλημμύρες καθώς σταθήκαμε τυχεροί που δεν θρηνήσαμε θύματα. Είχαμε μόνο υλικές καταστροφές. Δεν μπορεί όμως να αφήνουμε τις ζωές και τις περιουσίες των πολιτών στην τύχη. Πρέπει να προλαμβάνουμε και όχι να θεραπεύουμε. Ως εκ τούτου τονίζουμε, ότι το έργο είναι ώριμο για χρηματοδότηση, 63 χρόνια μετά την αρχική χάραξη του Περιφερειακού δρόμου, δίδοντας κυριολεκτικά ανάσα στην αντιπλημμυρική θωράκιση της πόλης και στο κυκλοφοριακό αυτής. Ένα έργο που και να ανακοινωθεί ότι θα εκτελεσθεί, δεν θα το πιστεύει κανείς ότι έγινε εάν δεν το περπατήσει ο ίδιος για να βεβαιωθεί.

Το έκτο μεγάλο έργο, αφορά τη διαδικασία μίσθωσης για 99 χρόνια με συμβολικό μίσθωμα των χώρων που κατέχει στη Νότια πλευρά της πόλης η ΓΕΟΣΕ, και αφορά 55 στρέμματα πλήρως εγκαταλελειμμένα με χώρους που μπορούν να αξιοποιηθούν άμεσα από το Δήμο, μη επιτρέποντας να συνεχιστεί η καταστροφή του χώρου αυτού. Οι συζητήσεις είναι στο τελευταίο στάδιο της συμφωνίας και η στήριξη του εγχειρήματος αυτού από την κυβέρνηση είναι επιβεβλημένη. Άλλωστε ο Σιδηρόδρομος, στη μετρική γραμμή, από Κόρινθο προς Καλαμάτα, είναι στο σχεδιασμό ο Δήμος να τον λειτουργήσει σε συνεργασία με τους όμορους Δήμους για Τουριστικούς λόγους.

Το έβδομο μεγάλο έργο, στα πλαίσια της ανταποδοτικότητας αλλά πιστεύω ότι είναι πλέον ώριμη η παραχώρηση και αξιοποίηση, για τη δημιουργία Διοικητικού Πάρκου στις εγκαταστάσεις του Στρατοπέδου « Θεόδωρος Κολοκοτρώνης » και συγκεκριμένα τα 140 στρέμματα περίπου από τα 240 που υπάρχουν, όπου προτείνεται τα 90-100 στρέμματα να μείνουν ως έχουν σήμερα με τις εγκαταστάσεις τους για ιστορικούς, αλλά και λειτουργικούς λόγους. Τα δε υπόλοιπα να αξιοποιηθούν για τις ανάγκες της πόλης και την αναβάθμιση του οικιστικού της περιβάλλοντος. Ήδη 2,5 χρόνια τώρα συζητείται το θέμα και υπάρχει θετική άποψη από το ΤΕΘΑ για το θέμα αυτό.

Πιστεύουμε ότι ήρθε η στιγμή της δικαίωσης και της απόδοσης στην τοπική κοινωνία σημαντικών κοινόχρηστων και κοινωφελών χώρων. Λόγω ότι το τμήμα του στρατοπέδου αυτού είναι εκτός σχεδίου πόλεως θα πρέπει να ολοκληρωθεί με έγκριση και εφαρμογή Τοπικού Χωροταξικού, για το οποίο και εργαζόμαστε αυτή τη στιγμή.

Το όγδοο μεγάλο έργο αφορά, η χρηματοδότηση από την πολιτεία και η απόδοση σε κοινή χρήση μετά την ανάδειξη των έργων μνήμης που είναι αποτυπωμένα, στους τοίχους των κρατητηρίων από τους Γερμανούς, των Ελλήνων Πατριωτών πριν τους πάνε για εκτέλεση, στα υπόγεια του Δικαστικού Μεγάρου Τρίπολης, ως ένα έργο μνήμης για την προστασία ως μνημείο για την Αντίσταση από το Υπουργείο Πολιτισμού και την οικονομική στήριξη από το Υπουργείο Υποδομών. Βέβαια δεν σταματάμε εδώ. Υπάρχουν μια σειρά άλλα έργα που σχεδιάζονται, μελετούνται και θα αιτηθούμε χρηματοδότησης από τα χρηματοδοτικά εργαλεία που εξειδικεύτηκαν και ανακοινώθηκαν από τα Υπουργεία Εσωτερικών – Οικονομίας και Ανάπτυξης – Υποδομών και Δικτύων – Αθλητισμού και Πολιτισμού και Ψηφιακής Πολιτικής.

Κυρίες και κύριοι,

Όλα τα παραπάνω συνιστούν σημαντικές παρεμβάσεις οι οποίες αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου σχεδιασμού με δράσεις που στοχεύουν στη βελτίωση της ζωής των συμπολιτών μας, στη στήριξη της επιχειρηματικότητας και στην ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής.

Φιλοδοξία μας είναι, η ανάδειξη της Τρίπολης σε ισχυρό πόλο ανάπτυξης, σε μια σύγχρονη Ευρωπαϊκή πόλη.

Είμαι σίγουρος ότι η Τρίπολη έχει τα πλεονεκτήματα, τις δυνατότητες αλλά και τους ανθρώπους.

Ολοκληρώνοντας, σε θέματα που αφορούν την πόλη και το Δήμο Τρίπολης θα ήθελα να κάνω και από το βήμα αυτό μία αναφορά στο ζήτημα της διαχείρισης απορριμμάτων, το οποίο έχει συζητηθεί αρκετά το προηγούμενο διάστημα. Πρόκειται για ένα ζήτημα για το οποίο έχουν γραφτεί και ειπωθεί πάρα πολλά, για το οποίο η επικρατούσα αντίληψη στην κυβέρνηση αλλά και σε κάποιους Υπουργούς είναι ότι οι Δήμοι δεν έχουν λύση και ότι η μοναδική είναι αυτή της ΣΔΙΤ. Εγώ θα μιλήσω μόνο για τον Δήμο μας. Είμαστε ο μοναδικός Δήμος που όταν ζητήθηκε η συναίνεση του Περιφερειακού Συμβουλίου για την προσωρινή διαχείριση, και παρότι η Δ/νση Περιβάλλοντος της Περιφέρειας είχε θετική εισήγηση, κατόπιν εισηγήσεως το Συμβούλιο αποφάσισε αρνητικά. Αυτό βέβαια δεν έγινε για άλλους Δήμους που ζητήθηκε το ίδιο.

Ο σκοπός φυσικά, στραγγαλισμού του Δήμου ώστε να μην μπορεί να κάνει προσωρινή διαχείριση και να εξαναγκαστούμε να συμφωνήσουμε με τη ΣΔΙΤ είναι πλέον εμφανής. Επειδή ικανός αριθμός Δήμων έχει την ίδια αντίληψη με τη δική μας έχει εφαρμοστεί εις βάρος μας αποκλεισμός διαφόρων χρηματοδοτήσεων.

Ο Δήμος Τρίπολης λοιπόν ενημερώνει ότι η λύση που προτίθεται να εφαρμόσει για τη διαχείριση των απορριμμάτων του αναφέρεται σε μηδενική διαχείριση κόστους λειτουργίας για τον πολίτη, με ελαχιστοποίηση του παραγόμενου υπολείμματος και με εξ’ ολοκλήρου χρηματοδότηση από τον φορέα εφαρμογής και υλοποίησης χωρίς καμία επιβάρυνση του Ελληνικού Δημοσίου και των πολιτών του Δήμου Τρίπολης. Άλλωστε η σύγχρονη διαχείριση απαιτεί τα απόβλητα συμπεριλαμβανομένων των ανακυκλώσιμων να αγοράζονται πλέον από αυτόν που τα εκμεταλλεύεται και όχι να πληρώνουν οι πολίτες. Αυτό θα φέρει τεράστια οφέλη και στην ίδια την Πολιτεία. Για να υλοποιηθεί λοιπόν αυτό, απαιτείται η Δημόσια Διοίκηση να μην φέρνει συνεχώς εμπόδια στη λειτουργία τέτοιων μονάδων. Είναι ότι πιο σύγχρονο πλέον εφαρμόζεται στην Ευρώπη – Ασία κλπ. και απαιτεί τη σύμφωνη γνώμη της Ελληνικής Κυβέρνησης όπως αυτή διατυπώθηκε στο κάλεσμα του κυβερνητικού κλιμακίου προς τους Δημάρχους της Περιφέρειας Πελοποννήσου στο Μέγαρο Μαξίμου δύο φορές.

Πρέπει να υπάρξει συνέπεια λόγων και Έργων. Αρκεί ότι προτείνεται και εκτελείται να είναι σύμφωνο με την Ελληνική και την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία, και να μην μας ζητήσετε χρήματα.

Έ, λοιπόν και σύννομο είναι και χρήματα δεν πληρώνονται από εμάς.

Σ’ αυτή την κατεύθυνση ζητούμε προσωπικά από εσάς κύριε Πρωθυπουργέ και την κυβέρνηση να αποδείξετε ότι διαθέτετε ισχυρή πολιτική βούληση για την υλοποίηση αυτών των έργων.

Κυρίες και κύριοι, η ολοκλήρωση των εργασιών του 10ου Αναπτυξιακού Συνεδρίου με βρίσκει περισσότερο αισιόδοξο.

Ο πλούσιος διάλογος που προηγήθηκε, το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων, η ανταπόκριση των φορέων της περιοχής, ο ειλικρινής διάλογος που αναπτύχθηκε με την κυβέρνηση και κυρίως η αγωνία όλων μας για το αύριο, πιστοποιεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ότι ένα μεγάλο τμήμα της κοινωνίας, πιστεύει στην αναγκαιότητα της διαμόρφωσης ενός νέου παραγωγικού μοντέλου δίκαιης και βιώσιμης ανάπτυξης.

Είμαι βέβαιος κύριε Πρωθυπουργέ, πως σε αυτή την προσπάθεια θα βρείτε πολλούς συμμάχους.

Σας ευχαριστώ για την παρουσία σας στο Συνέδριο στην Τρίπολη και να γνωρίζετε ότι οι πύλες της πόλεως είναι πάντα ανοιχτές και φιλόξενες.

Προηγούμενο άρθροΚοινωνική πολιτική | Οι ανακοινώσεις της Φωτίου για την Πελοπόννησο
Επόμενο άρθροΟι ανακοινώσεις του πρωθυπουργού για νοσοκομεία της Πελοποννήσου, κέντρα υγείας και ΕΚΑΒ