Πετράκος-Δρούγκας για σύμβαση με αναπτυξιακή Μεσσηνίας: Δεν θα ανεχθούμε πάλι μια νομότυπη μεν αλλά φαύλη διαδικασία διασπάθισης δημοσίου χρήματος

Τρίτη, 25 Μαΐου 2021 11:03

Επερώτηση και αίτηση κατάθεσης εγγράφων κατέθεσαν στον Πρόεδρο του ΠεΣυΠ αλλά και στον Περιφερειάρχη Π.Νίκα, οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι της “Αγωνιστικής Συνεργασίας Πελοποννήσου”,Θανάσης Πετράκος και Δημοσθένης Δρούγκας, με θέμα την υπογραφή σύμβασης με την αναπτυξιακή Μεσσηνίας αλλά και της κοστολόγησης του έργου προώθησης τουριστικών προορισμών στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Αναλυτικά:



ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΠΡΑΞΕΙΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»

Κύριε Πρόεδρε, κύριε Περιφερειάρχη,

Πριν από ένα περίπου μήνα η οικονομική επιτροπή αποφάσισε να προχωρήσει σε προγραμματική σύμβαση με την αναπτυξιακή Μεσσηνίας για να υλοποιηθεί το έργο «Πράξεις διεθνούς δικτύωσης για την ενίσχυση της προβολής του προορισμού Πελοπόννησος» ύψους 400.000 ευρώ. Όπως προκύπτει απ’ τη σύμβαση η συγκεκριμένη σύμβαση διαρθρώνεται σε δύο υποέργα. Το υποέργο 1 είναι: «Η εκπόνηση ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ και δημιουργία τράπεζας πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά τουριστικής αγοράς της Περιφέρειας Πελοποννήσου» και το υποέργο 2 το οποίο είναι «υλοποίηση ενεργειών διεθνούς δικτύωσης και αξιοποίηση διεθνών καναλιών προώθησης τουριστικών προορισμών για την Περιφέρεια Πελοποννήσου».

Επειδή:

  1. Για τόσο σοβαρά θέματα το Περιφερειακό Συμβούλιο δεν έχει πλέον καμία γνώση μετά τα αντιδημοκρατικά νομοθετήματα της κυβέρνησης Μητσοτάκη.
  2. Δεν θα σχολιάσουμε γιατί θεωρούμε ανάξια σχολιασμού τα όσα λέει η προγραμματική σύμβαση ότι δήθεν η κίνηση στο αεροδρόμιο Καλαμάτας αυξήθηκε από τις προσπάθειες της Περιφέρειας. Απλά και μόνο θα σας υπενθυμίσουμε ότι στο περίφημο σάιτ τουριστικής προβολής δεν αναφερόταν καν ότι αεροπορική πύλη της Πελοποννήσου είναι το αεροδρόμιο Καλαμάτας «Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος», αλλά ο αερολιμένας Αθηνών Ελ. Βενιζέλος!!!
  3. Εμείς δεν είμαστε μόνο ενάντια στην περίφημη αναπτυξιακή «Πελοπόννησος Α.Ε.» και στην κακοδιαχείριση της περιόδου Τατούλη, αλλά σε κάθε κακοδιαχείριση από οποιαδήποτε αναπτυξιακή και δεν είμαστε διατεθειμένοι να ανεχθούμε να δημιουργηθεί πάλι μια νομότυπη μεν αλλά φαύλη διαδικασία διασπάθισης του δημοσίου χρήματος.
  4. Διαβάζοντας την προγραμματική σύμβαση προκύπτουν κάποια σοβαρά και ουσιώδη ερωτήματα τα οποία είναι τα εξής: α) ενώ χωρίζεται το έργο σε δύο υποέργα δεν γίνεται αντίστοιχα και ο διαχωρισμός του προϋπολογισμού για κάθε υποέργο, β) ενώ αναφέρονται αναλυτικά οι υποχρεώσεις των συμβαλλομένων δεν γίνεται αντίστοιχα αναλυτικά αναφορά στο αντικείμενο της σύμβασης και των υποέργων, γ) και το ποιο σοβαρό δεν γίνεται καμία αναφορά για το πως προκύπτει το προϋπολογιζόμενο ποσό των 400.000 ευρώ.

Για όλους αυτούς τους λόγους ζητάμε να μας απαντήσετε ώστε να γνωρίζουμε:

  1. Τι ποσό υπολογίζετε να δοθεί για την προβολή;
  2. Τι ποσό θα δοθεί για την τράπεζα πληροφοριών;
  3. Πόσες ανθρωποώρες θα χρειαστούν για την υλοποίηση του κάθε υποέργου;
  4. Πόσο κοστολογεί η αναπτυξιακή την ανθρωποώρα;

Επειδή οι ελλείψεις αυτές στην περιγραφή της σύμβασης και ιδιαίτερα στο κομμάτι που απουσιάζει δηλαδή στον τρόπο προϋπολογισμού του κόστους μας οδηγούν στο να έχουμε σοβαρά ερωτήματα πως εσείς ως περιφερειακή αρχή δεν είσαστε κατά γενικώς της φαύλης διαδικασίας και της νομότυπης διασπάθισης δημοσίου χρήματος, αλλά μόνο για αυτά που έκανε η προηγούμενη περιφερειακή αρχή, σας ζητάμε να μας δώσετε σαφείς απαντήσεις μιας και διαπιστώνουμε ότι οι 19 σελίδες της σύμβασης αφήνουν απ’ έξω και στο σκοτάδι το σημαντικότερο ζήτημα αυτό της κοστολόγησης του έργου.

Οι επερωτώντες περιφερειακοί σύμβουλοι

Θανάσης Πετράκος

Δημοσθένης Δρούγκας