Philoxenia 2019: Τ.Ο.Π – Ε.Ξ.Α. και Δ.Τρίπολης σε απόλυτο συντονισμό για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος

O Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου (Τ.Ο.Π.) με αφορμή την συμμετοχή φορέων της Πελοποννήσου και του Δ.Τρίπολης  στην 35η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia, που πραγματοποιήθηκε 8-10 Νοεμβρίου 2019 στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης ,εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση :

O Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου (Τ.Ο.Π.) και η Ένωση Ξενοδοχείων Αρκαδίας (Ε.Ξ.Α.) σε συνεργασία με τον Δήμο Τρίπολης συμμετείχαν με δυναμικές δράσεις στην 35η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia που πραγματοποιήθηκε 8-10 Νοεμβρίου 2019 στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.



Η απεσταλμένη συνεργάτης των τουριστικών επαγγελματικών φορέων (ΤΟΠ-ΕΞΑ) κα Κουκοπούλου Γιούλη σε στενή συνεργασία και σε κοινό σχεδιασμό με τον επικεφαλής του Δήμου Τρίπολης κ. Τζιούμη Κων/νο και την αρμόδιο αντιδήμαρχο για θέματα πολιτισμού-τουρισμού κα Καρούντζου Ελένη, είχε την ευκαιρία στα πλαίσια της διοργάνωσης, να πραγματοποιήσει εποικοδομητικές B2B συναντήσεις με εκπροσώπους τουριστικών γραφείων που εξειδικεύονται στον θεματικό τουρισμό από παραδοσιακές αγορές (Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο) αλλά και από μικρότερες τουριστικές αγορές (Βέλγιο, Ρωσία, Λετονία, Πολωνία κ. α).

Κατά την διάρκεια των συναντήσεων αυτών,δόθηκε η ευκαιρία αφενός να προβληθεί το τουριστικό προϊόν της ευρύτερης περιοχής, αφετέρου να καταγραφούν, από πλευράς ζήτησης, οι ιδιαίτερες ανάγκες συγκεκριμένων πελατειακών ομάδων που επιζητούν ανάλογους προορισμούς και επιθυμούν να συνδυάσουν αναψυχή και θεματικές μορφές τουρισμού(πολιτιστικό-ιστορικό, άθλησης και περιπέτειας, γαστρονομικό τουρισμό, κ.λπ.).

Σύμφωνα με δηλώσεις του Προέδρου του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου κ. Κων/νου Μαρινάκου «η νέα Δημοτική Αρχή της Τρίπολης, με στοχευμένες δράσεις εξωστρέφειας και σε συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς, ΄΄χτίζει΄΄ με σταθερά βήματα τις προϋποθέσεις για την ανάδειξη του Δήμου Τρίπολης ως ένα ελκυστικό προορισμό.

Σαφώς απαιτείται πολύ δουλειά και στενή συνεργασία μεταξύ όλων των αναπτυξιακών φορέων μα πάνω απ΄όλα απαιτείται μια σύγχρονη θεματική και εμπειρική προσέγγιση του τουριστικού προϊόντος του Δήμου Τρίπολης. Είναι απολύτως απαραίτητο, να υπάρξει ένα σύγχρονο μοντέλο συντονισμένης διαχείρισης με εξειδίκευση στον θεματικό τουρισμό, καινοτόμες και έξυπνες δράσεις,αναδεικνύοντας κατ΄αυτό τον τρόπο το τουριστικό προϊόν του Δήμου Τρίπολης και της ευρύτερης περιοχής.

Εκφράζουμε την ικανοποίησή μας  για την συντονισμένη και άριστη συνεργασία με το Δήμο Τρίπολης στα πλαίσια της Philoxenia 2019 και τα συγχαρητήριά μας σε όσους συνετέλεσαν προκειμένου να υπάρξει το πολύ καλό, από αισθητικής απόψεως, αποτέλεσμα του περιπτέρου του Δήμου μας, που ήταν και τιμώμενος Δήμος, τονίζοντας και προβάλλοντας μέσα από μοντέρνα στοιχεία τα χαρακτηριστικά του θρησκευτικού, ορεινού, γαστρονομικού και εν γένει εναλλακτικού τουρισμού της περιοχής».

 

Προηγούμενο άρθροΝέες προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος στη Γορτυνία
Επόμενο άρθροنشرة الأخبار باللغة العربية – Ειδήσεις στην Αραβική γλώσσα