Σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης ο Δήμος Ευρώτα- Καταγραφή ζημιών

φωτογραφία αρχείου

Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης πολιτικής προστασίας κηρύσσεται ο Δήμος Ευρώτα με την υπ’ αριθμό 341/21.01.2019 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας  Ιωάννη Ταφύλλη και κατόπιν της υπ’ αριθμόν 12031/52/14.01.2019 εισήγησης του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη και του σχετικού αιτήματος του Δήμου Ευρώτα.

Η κήρυξη σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, η οποία έχει ισχύ τρεις μήνες (έως 12 Απριλίου 2019), κρίθηκε απαραίτητη για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών που προέκυψαν λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων (βροχοπτώσεις, χαλαζοπτώσεις) που εκδηλώθηκαν το Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2019 στην περιοχή. Με αυτή την απόφαση προβλέπεται ιδιαίτερη κρατική μέριμνα για την περιοχή και κινητοποιούνται μηχανισμοί για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση της δυσχερούς κατάστασης.



Στην παραπάνω απόφαση καθοριστικές ήταν οι παρεμβάσεις όλων των τοπικών αρχών. Ιδιαίτερα ο Δήμαρχος Ευρώτα κ. Δήμος Βέρδος, ο οποίος διαπίστωσε το μέγεθος της ζημιάς στη φυτική παραγωγή από την πρώτη στιγμή, βρισκόταν σε συνεχή επαφή με όλους τους ιθύνοντες φορείς προκειμένου να προβούν στις απαιτούμενες πράξεις για την άμεση εξέταση των προβλημάτων, που προκάλεσαν τα πρωτοφανή καιρικά φαινόμενα.

Μετά την κήρυξη σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ο Δήμαρχος Ευρώτα εξέφρασε την ικανοποίηση του κι ανέφερε ότι από την πλευρά της Δημοτικής Αρχής θα γίνει κάθε απαραίτητη ενέργεια για την έγκαιρη ικανοποίηση των αιτημάτων των πληγέντων κατοίκων του Δήμου Ευρώτα.

ΚΗΡΥΞΗ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ-21-01-2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Οι πληγέντες από τη θεομηνία – πλημμύρα – χαλαζόπτωση της 12ης -1-2016, προκειμένου να δηλώσουν τις ζημιές που έχουν υποστεί στην κύρια κατοικία τους, για την αποκατάσταση της οικοσκευής και το έκτακτο βοήθημα, να απευθύνονται στο Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας και Πολιτισμού από τις 08:00 π.μ έως τις 02:00 μμ.

Οι αιτούντες θα πρέπει να έχουν μαζί τους τα παρακάτω:

  • Εκκαθαριστικό σημείωμα φορολογικού έτους 2018
  • Ε1 φορολογικού έτους 2018
  • Εκκαθαριστικό ΕΝΦΙΑ
  • Μισθωτήριο κατοικίας
  • Πιστοποίηση αναπηρίας (εφόσον υπάρχει)
  • Αστυνομική Ταυτότητα ή Διαβατήριο ή Άδεια Οδήγησης ή Βιβλιάριο Υγείας

 

Παρακαλούνται οι πληγέντες, μέχρι να καταγραφούν οι ζημιές από τις αρμόδιες επιτροπές, να έχουν βγάλει φωτογραφίες (εάν είναι εφικτό), εφόσον καθαρίσουν τις οικίες τους και να μην πετάξουν τις κατεστραμμένες οικοσκευές. Μετά την ολοκλήρωση της καταγραφής των ζημιών από τις αρμόδιες επιτροπές, να επικοινωνούν με την Υπηρεσία Καθαριότητας στο τηλ. 2735042254, ώστε να απομακρυνθούν τα ογκώδη αντικείμενα.

Για περισσότερες πληροφορίες: Μαρία Μαυροματίδη 2735360030, Σάκκαρη Παναγιώτα  2735360026.

 

 

 

 

 

 

 

Προηγούμενο άρθροΜία ακόμα υποψήφια με τον Πέτρο Τατούλη στην ΠΕ Μεσσηνίας
Επόμενο άρθροΔήμος Τρίπολης | Διευκρινίσεις για τη συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής