Σεμινάριο εξυπηρέτησης πελατών και προώθησης πωλήσεων εστιατορίου

Πραγματοποιήθηκε στο Estella, την Παρασκευή και το Σάββατο 13 και 14 Μαΐου αντίστοιχα, σεμινάριο επαγγελματικής κατάρτισης με τίτλο: «Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών και Προώθηση Πωλήσεων Εστιατορίου».

Το σεμινάριο διήρκησε 10 ώρες συνολικά και το παρακολούθησαν 25 εργαζόμενοι – στελέχη του Estella Mediterranean cuisine.



Εισηγητής ήταν ο Οικονομολόγος-Κοινωνιολόγος Δρ. Λεωνίδας Μπίλλης ο οποίος έχει πολυετή εμπειρία στην εκπαίδευση προσωπικού επιχειρήσεων εστίασης.

Στους εκπαιδευόμενους δόθηκαν σημειώσεις καθώς και βεβαίωση παρακολούθησης του σεμιναρίου.

Η συνεχής ενημέρωση και εκπαίδευση όλων όσων ερχόμαστε σε επικοινωνία με τον πελάτη θεωρείται δεδομένη προκειμένου να βελτιωθούν οι επαγγελματικές μας δεξιότητες.

Προηγούμενο άρθροΤον «κεραμιδοτρέχαλο» παρουσίασαν μαθητές του 6ου Δημοτικού Τρίπολης (vid)
Επόμενο άρθροΤριήμερο υπαίθριο σεμινάριο εκπαιδευτικών
Αργύρης Καρδαράς
Δημοσιογράφος, Δημοτική Ραδιοφωνία Τρίπολης 91,5