Τουλάχιστον 850 φοιτητές στα δωρεάν σεμινάρια ψηφιακού μάρκετινγκ της Google

Περισσότεροι από 850 φοιτητές συμμετείχαν στα σεμινάρια ψηφιακού μάρκετινγκ, που προσέφερε δωρεάν η Google στη διάρκεια του Φεστιβάλ «Σπούδασε» στο Γκάζι, στις 19 & 20 Μαΐου, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της Grow Greek Tourism Online. Η επέκταση της πρωτοβουλίας «Grow Greek Tourism Online» και σε φοιτητές ξεκίνησε το 2016, με στόχο να διαδώσει ψηφιακές δεξιότητες στην Ελλάδα και να υποστηρίξει τους μελλοντικούς επαγγελματίες του τουρισμού.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η ανταπόκριση των φοιτητών είναι εντυπωσιακή, με τα στοιχεία να δείχνουν ότι, από τον Ιανουάριο του 2018 μέχρι σήμερα, 7.000 φοιτητές σε 27 και πλέον πανεπιστήμια και εκπαιδευτικά ιδρύματα σε όλη τη χώρα, έχουν επωφεληθεί από αντίστοιχα σεμινάρια σε θέματα ψηφιακής εκπαίδευσης – από το πώς να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν ένα Website μέχρι το πώς να χρησιμοποιήσουν τα στοιχεία του Web Analytics, για να βοηθήσουν μία επιχείρηση να αναπτυχθεί. Συνολικά, ο αριθμός των συμμετεχόντων φοιτητών, από το 2016, ξεπερνά τους 22.000.



Το πρωτοποριακό πρόγραμμα κατάρτισης της Google, που δίνει τη δυνατότητα σε νέους να συντονιστούν με τις εξελίξεις στην ψηφιακή τεχνολογία και να αναζητήσουν μελλοντική καριέρα στο χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ, θα συνεχιστεί εντατικά μέσα στη χρονιά. Σε συνεργασία με κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα, θα πραγματοποιηθούν περισσότερα από 20 σεμινάρια σε όλη την Ελλάδα, με αφετηρία τα τέλη Σεπτεμβρίου. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να εγγραφούν, αλλά και να δουν το αναλυτικό πρόγραμμα των σεμιναρίων https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/certification.

Πηγή : ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προηγούμενο άρθροΤρομοκρατική ενέργεια η επίθεση στη Λιέγη – 4 οι νεκροί μεταξύ των οποίων και ο δράστης
Επόμενο άρθροΑπέκλεισε πρόωρες εκλογές και ψήφιση σοβαρών θεμάτων από θερινά τμήματα, ο Νίκος Βούτσης