Τουριστική προβολή Πελοποννήσου 2021 | Η Άννα Καλογεροπούλου μιλά στη ΔΡΤ 91,5 fm (vid)

Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κα.Άννα Καλογεροπούλου μίλησε στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Τρίπολης για το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Πελοποννήσου για το 2021.

Η κα.Καλογεροπούλου ανέφερε μεταξύ άλλων: “Είναι μια αρχή ενός γενικότερου στρατηγικού σχεδιασμού διαχείρισης του προορισμού της Πελοποννήσου. Η Πελοπόννησος έχει πάρα πολλές δυνατότητες περεταίρω ανάπτυξης στην αγορά του τουρισμού και ο Περιφερειάρχης έχει ιεραρχήσει τον τουρισμό ως μείζονος σημασίας οικονομική δραστηριότητα”, ενώ συμπλήρωσε πως έχει δοθεί ιδιαίτερο βάρος στην βελτίωση των υποδομών που στηρίζουν το τουριστικό μας προϊόν, αλλα και στην ανάδειξη και προσβασιμότητα στον πολιτισμικό μας πλούτο.



Εξετάστηκαν οι νέες τάσεις της αγοράς και την κατάσταση όπως αυτή έχει διαμορφωθεί λόγω της υγειονομικής κρίσης και τέθηκαν οι στόχοι που δεν είναι άλλοι από την διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, η αύξηση των αφίξεων και της ημερήσιας κατα κεφαλήν δαπάνης και η αύξηση του συνολικού αριθμού των επισκεπτών που θα έρθουν στην Περιφέρεια. “Μέσω του προγράμματος που καταρτίσαμε εφαρμόζουμε μια στρατηγική marketing που δίνει κυρίως έμφαση στο ψηφιακό περιεχόμενο, δίνουμε έμφαση επίσης στην παραγωγή περιεχομένου σε οτι αφορά στις τουριστικές εμπειρίες και τις θεματικές μορφές τουρισμού που έχουν την δύναμη να επιμηκύνουν την τουριστική περίοδο και να προσελκύσουν συγκεκριμένες κατηγορίες επισκεπτών που θα κινηθούν και off season και πολύ σημαντικό είναι να ενισχύσουμε και τις εμπειρίες των επισκεπτών”, ανέφερε μεταξύ άλλων η κα.Καλογεροπούλου, ενώ πρόσθεσε, πως εξετάστηκε το διαθέσιμο υλικό που υπάρχει αυτή την στιγμή για να μην γίνουν άσκοπες δαπάνες.

Παράλληλα η Αντιπεριφερειάρχης τόνισε, πως δεν θα δοθεί τόσο μεγάλο βάρος στις εκθέσεις – οι οποίες λόγω των συνθηκών θα γίνουν διαδικτυακά – καθώς αφορούν περισσότερο στον μαζικό τουρισμό, για τον οποίο η Πελοπόννησος δεν έχει τις υποδομές. “Εμείς θέλουμε να αναπτυχθούμε με μια πιο ήπια μορφή και μια πιο βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη”, ανέφερε μεταξύ άλλων.

Στην συνέχεια δήλωσε πως δεν ακυρώνουν τις προσπάθειες που έγιναν τα προηγούμενα χρόνια, οι οποίες όμως όπως τόνισε δεν είχαν πολλαπλασιαστικά οφέλη, ενώ και κάποια χρήματα επενδύθηκαν άσκοπα, εξαιτίας των αγορών στις οποίες στόχευαν.

Τέλος αναφέρθηκε στον προϋπολογισμό για την τουριστική προβολή που ανέρχεται στο 1.600.000 ευρώ. “Θέτουμε υψηλούς στόχους και πιστεύω πως θα μπορέσουμε να κάνουμε όλα όσα έχουμε κατά νου. Το πρόγραμμα θα δημοσιοποιηθεί για να δουν όλοι αναλυτικά ποιες είναι οι δράσεις και πόσο κοστολογούνται”, ανέφερε χαρακτηριστικά.

Δείτε ολόκληρη την συνέντευξη:

Προηγούμενο άρθροΈνωση Δημοτικών ΜΜΕ Ελλάδας: “Ανατέλλει μια καινούργια χρονιά καλύτερη για όλους”
Επόμενο άρθροΣυνέχεια προετοιμασίας για Παναθηναϊκό με αρνητικά τεστ για τον Αστέρα