Β. Γούργαρης: Κριτική σε περιφερειακή αρχή για το ΤαΠΤΟΚ και το λιγνιτόσημο (vids)

Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2019 15:53

H αναφορά του Περιφερειακού Συμβούλου της Λαϊκής Συσπείρωσης για τα χρήματα που θα διατεθούν μέσω του Προγράμματος ΤαΠΤΟΚ για την αξιοποίηση της λίμνης Λάδωνα

Αναπλάσεις αντί για έργα υποδομών.



Σε μια περίοδο που η Πελοπόννησος δοκιμάζεται από τις καταστροφές που έχει υποστεί το οδικό δίκτυο από εκτεταμένες κατολισθήσεις, καταπτώσεις.

Όταν παντού στη Πελοπόννησο δρόμοι βυθίζονται, γεφύρια γκρεμίζονται αφού κανένα σοβαρό έργο αντιπλημμυρικής προστασίας, αντιπυρικής θωράκισης, αντιδιαβρωτικής θωράκισης δεν έχει γίνει τα τελευταία χρόνια, παρόλο που είχαμε τις μεγάλες φωτιές στη Πελοπόννησο το 2001 και 2012 τις φωτιές στη Νεάπολη, στη Μάνη και αλλού.

Η συγκοινωνία Τρίπολη-Βυτίνα-Πύργος δεν εκτελείται.

Η Περιφερειακή Αρχή, οι δυνάμεις του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ εξαγγέλλουν και δίνουν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για αναπλάσεις σε έρημα χωριά, για φρου-φρου κι αρώματα.

Έχουν εξαγγείλει 12 εκατομμύρια στη Μάνη, 11 εκατομμύρια στη Κορινθία, 8,5 εκατομμύρια στη Καλαμάτα, στο Άργος-Ναύπλιο κλπ.

Προχθές στο ΠεΣυ αποφάσισαν άλλα 3,760,000 ευρώ σε 20 περιπτώσεις αναπλάσεων, αλλαγή κουφωμάτων και άλλων τέτοιων έργων, χρήσιμων ίσως, όχι όμως πρώτης προτεραιότητας.

Όλος αυτός ο σχεδιασμός που υλοποιείται από ΕΕ-Κυβερνήσεις-Περιφέρεια-Δήμους ενιαία, είναι το νέο ΕΣΠΑ, δεν έχει στόχο την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών αλλά των επιχειρηματικών ομίλων, των εργολάβων.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η λίμνη του Λάδωνα που θα διαθέσουν 1,180,000€ από το ΤΑΠ-ΤΟΚ και 1,240,000€ από το Π.Δ.Ε για προσέλευση επισκεπτών όταν οι επισκέπτες δεν μπορούν να φτάσουν στη λίμνη.

Τα λεωφορεία από τους ορεινούς προορισμούς Βυτίνα-Στεμνίτσα-Δημητσάνα κλπ δεν μπορούν να περάσουν κάτω από το Βαλτεσινίκο.

Από την απέναντι πλευρά Δάφνη-Πουρναριά-Μουριά τα λεωφορεία δεν μπορούν να περάσουν ούτε από την Πουρναριά ούτε από τη Μουριά. Οι παρακάμψεις που χρειάζονται είναι μερικές εκατοντάδες μέτρα κι όμως δεν γίνονται.

Ο κεντρικός δρόμος Μυγδαλιά-Κυράς Γεφύρι-Πουρναριά έχει ακόμη ένα κομμάτι άθλιο χωματόδρομο ενώ οι παραλίμνιοι δρόμοι είτε δεν διανοίχτηκαν ή όπου έγινε στοιχειώδη διάνοιξη είναι απροσπέλαστη σε επιβατικά αυτοκίνητα.

Η προσπάθεια να ρουσφετολογήσουν με τέτοια έργα μπροστά στις εκλογές, να γυρίσει μπούμερανγκ γιατί τα λαϊκά στρώματα στη Πελοπόννησο, ούτε ζήτουλες είναι ούτε σανό τρώνε.

Η αναφορά του κ. Γούργαρη για το λιγνιτόσημο

Λιγνιτόσημο

Απογυμνώνουν την Περιφερειακή Αρχή τα δικά της στοιχεία.

Αρνήθηκαν για άλλη μια φορά να συζητηθεί στο Περιφερειακό Συμβούλιο η πορεία υλοποίησης του λιγνιτόσημου και καταψήφισαν την πρόταση στη προχθεσινή συνεδρίαση τη Δευτέρα 18-2-2019.

Γνωρίζουν ότι από τα δικά τους στοιχεία, που φέρουν την υπογραφή του κ. Τατούλη, φαίνεται πολύ καθαρά πως διαχειρίστηκαν τεράστια ποσά.

Είναι γελασμένη η πλειοψηφία του ΠεΣυ, η κα. Νικολάκου, ο κ. Γιαννακούρας, αν νομίζουν ότι δε θα συζητηθεί στο ΠεΣυ το λιγνιτόσημο και δε θα μάθουν οι κάτοικοι της Μεγαλόπολης και όχι μόνο που πήγαν τα 72 εκατομμύρια ευρώ. Μελέτες, αναπλάσεις, φρού-φρού κι αρώματα.

Ο κ. Γιαννακούρας αντί να μας βρίζει και να μας συκοφαντεί, να καταθέσει στο ΠεΣυ τη μελέτη για τη βελτίωση της βοσκοϊκανότητας των βοσκοτόπων της Μεγαλόπολης και να εξηγήσει πως γίνεται το κόστος της μελέτης να είναι 260,000€ και η δράση, δηλαδή το έργο 150,000€!!!

Πριν προχωρήσουν στις δράσεις του 5ου ΕΑΠ πρέπει ο λαός να μάθει τα ρηξικέλευθα που προβλέπει αυτό το πολύ σοβαρό πόνημα.

Ψάχνει για κάποια ΑΔΑ ο κ. Γιαννακούρας, ας μιλήσει καθαρά, κάτι περισσότερο θα ξέρει από εμάς, μήπως δεν υπάρχει;

Δικά τους είναι τα στοιχεία για την περίφημη μελέτη της βοσκοϊκανότητας 260,000€.

 

Δείτε σε βίντεο τις δηλώσεις του κ. Γούργαρη