Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών | Η πρόταση προς τη Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ Αρκαδίας

Δευτέρα, 20 Σεπτεμβρίου 2021 20:06

Σε ανακοίνωσή της η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών  αναφέρει …

Πρόταση – πλαίσιο πάλης προς τo Δ.Σ. και τη Γενική Συνελεύση της  ΕΛΜΕ Αρκαδίας.



ΤΡΙΤΗ 21 ΣΕΜΤΕΜΒΡΗ – 6Μ.Μ. – 4 ΓΕΛ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

  • Εδώ και τώρα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στα σχολεία!
  • Ούτε μια διδακτική ώρα χαμένη! Σχέδιο αντιμετώπισης των μαθησιακών και ψυχοκοινωνικών προβλημάτων που όξυνε η πανδημία και η τηλεκπαίδευση!
  • Οι αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις και ο νόμος έκτρωμα για τα εργασιακά θα μείνουν στα χαρτιά!
  • Η αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση να μείνει στα χαρτιά! Όλοι στην Απεργία – Αποχή!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, αγαπητοί γονείς, μαθητές,

Ευχόμαστε σε όλους υγεία, δύναμη και αισιοδοξία!

Μια ακόμα σχολική χρονιά ξεκινάει γεμάτη όνειρα, ελπίδες, παιδικά χαμόγελα, μέσα όμως σε ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες, με χιλιάδες προβλήματα. Με χιλιάδες κατοικίες, περιουσίες και στρέμματα παρθένου δάσους καμένα, αφημένα στο έλεος των πυρκαγιών, των καταπατητών, των κάθε λογής “κορακιών”, που ονειρεύονται “πράσινες δουλειές” και κέρδη, πάνω στον ανθρώπινο πόνο και τη δυστυχία. Ταυτόχρονα, η πανδημία καλπάζει, εξαιτίας της επιμονής της κυβέρνησης να μην παίρνει κανένα ουσιαστικό μέτρο για την αντιμετώπισή της. Εξαιτίας της συνειδητής επιλογής της να συμμορφώνεται με αυτά που ζητάει η “αγορά”, οι μεγάλες επιχειρήσεις, όπως π. χ. στον Τουρισμό, γεγονός που οδηγεί και φέτος, όπως και πέρσι, σε αλματώδη αύξηση των κρουσμάτων.

Οι ευθύνες της κυβέρνησης δεν κρύβονται!

Και φέτος, οι τάξεις θα παραμείνουν με 25 μαθητές. Στην αρχή της πανδημίας έλεγαν «πού να βρούμε σε τόσο μικρό διάστημα, τόσες νέες αίθουσες». Στη συνέχεια η Υπουργός Παιδείας ισχυριζόταν κυνικά ότι νέες σχολικές αίθουσες για 15αρια τμήματα και προσλήψεις εκπαιδευτικών για τη στελέχωση τους θα κόστιζε πάνω από 200 εκ. ευρώ και ότι αυτό είναι κόστος, ενώ τώρα με την ιδιωτικοποίηση της επικουρικής ασφάλισης δίνουν μέσα σε μια νύχτα 8 δις ευρώ στα κοράκια των ασφαλιστικών εταιρειών.

Και φέτος τα κενά θα είναι χιλιάδες, με την έναρξη της χρονιάς. Οι 11.700 διορισμοί, που έγιναν κάτω από την πίεση των αγώνων και τις τραγικές ελλείψεις στα σχολεία, δεν επαρκούν, ούτε στο ελάχιστο. Πέρσι προσλήφθηκαν πάνω από 52 χιλιάδες αναπληρωτές, ενώ συνταξιοδοτήθηκαν πάνω από 8 χιλιάδες εκπαιδευτικοί. Τα κενά θα καλυφθούν, αν και όποτε, κύρια από συμβασιούχους εκπαιδευτικούς, κάθε κατηγορίας (πλήρους ωραρίου, μειωμένου ωραρίου, 3μηνιτες κλπ.).

Η κυβέρνηση αρνείται να εφαρμόσει το αίτημα για περιοδικούς ελέγχους του ΕΟΔΥ στα σχολεία, ώστε να υπάρχει σαφής εικόνα της διάδοσης σε κάθε σχολείο και περιοχή. Το αίτημα αυτό το απέρριπτε την περσινή σχολική χρονιά µέχρι τις 2 Νοέµβρη, λέγοντας ότι «τα σχολεία δεν είναι εστίες υπερµετάδοσης του κορωνοϊού» και µία εβδομάδα μετά τα έκλεισε για έξι ολόκληρους μήνες! Είναι καθαρή υποκρισία να πετάει η κυβέρνηση το μπαλάκι στους εκπαιδευτικούς, ανοίγοντας το θέμα του εμβολιασμού, τη στιγμή που ξέρει ότι η συντριπτική πλειονότητα των εκπαιδευτικών, πάνω από 80%, έχει ήδη εμβολιαστεί. Τα σωματεία μας είναι υπέρ του δημόσιου και δωρεάν μαζικού εμβολιασμού. Το εμβόλιο είναι όπλο και επίτευγμα την επιστήμης. Είναι προκλητική και απαράδεκτη η επιλογή της κυβέρνησης να μετατρέψει τον αναγκαίο εμβολιασμό, από όπλο και δικαίωμα, σε εργαλείο απειλών, εκβιασμών, απολύσεων, περικοπών, σε μέσο διαίρεση των εργαζομένων. Είναι απαράδεκτη η μετακύληση του κόστους των απαραίτητων διαγνωστικών τεστ στους ίδιους τους συναδέλφους. Για μια ακόμα φορά η κυβέρνηση κάνει «δωράκια» στις επιχειρήσεις της ιδιωτικής υγείας.

Βιώνουμε ένα μορφωτικό έγκλημα διαρκείας απέναντι στους μαθητές!

Ιδιαίτερα φέτος, μπαίνουμε σε μία σχολική χρονιά, όπου χιλιάδες μαθητές αντιμετωπίζουν τεράστια εκπαιδευτικά – μαθησιακά κενά και ελλείψεις, εξαιτίας του πολύμηνου κλεισίματος των σχολείων και της αμφίβολης – σε σχέση με τα εκπαιδευτικά της αποτελέσματα – τηλεκπαίδευσης, από την οποία αποκλείστηκαν χιλιάδες μαθητές. Πολλοί μαθητές, ειδικά των μικρότερων ηλικιών, πισωγυρίζουν από ήδη κατακτημένη γνώση. Διογκώθηκαν το άγχος, ο φόβος και η ανασφάλεια στα παιδιά. Η πολύμηνη απουσία κοινωνικοποίησης, επαφής με φίλους και αγαπημένες δραστηριότητες άφησε ισχυρά αποτυπώματα στα παιδιά μας.

Ωστόσο, καμία πρόβλεψη, κανένας σχεδιασμός για την αντιμετώπιση των συνεπειών, την υποστήριξη  των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων δεν υπάρχει. Αντιθέτως, η κυβέρνηση επιμένει στην εφαρμογή ρυθμίσεων (π.χ. εργαστήρια δεξιοτήτων) που απαξιώνουν το μορφωτικό περιεχόμενο του σχολείου.

Η χρονιά ξεκινά, σαν να μην έχει συμβεί και τίποτα εδώ και δύο χρόνια! Και όχι μόνο αυτό! Εφαρμόστηκε το νέο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ, σε χρονιά πανδημίας, που πέταξε 40.000 μαθητές έξω από τα Πανεπιστήμια!

Η κυβέρνηση, αντί να πάρει μέτρα για όλα τα παραπάνω, ψήφισε ένα ακόμα νομοσχέδιο για την εκπαίδευση, μέσα στο κατακαλόκαιρο, που μετατρέπει τα σχολεία σε αυτόνομες μονάδες, με αποστολή να βρίσκουν έσοδα για τη λειτουργία τους, με τους γονείς να βάζουν και “με τη βούλα” το χέρι στην τσέπη! Ένα νομοσχέδιο που ανοίγει το δρόμο στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, ανάλογα με το εισόδημα των γονιών και την περιοχή που κατοικούν. Επιδιώκουν την προώθηση της αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης σχολείων και εκπαιδευτικών, για να βγάλουν από  πάνω τους τις ευθύνες για τα κακώς κείμενα της εκπαίδευσης και να τα μετακυλήσουν σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς! Είναι χαρακτηριστικό ότι, την ώρα που ετοιμάζονται να αξιολογήσουν τα σχολεία για το αν βρίσκουν πόρους και έσοδα, από το λεγόμενο «Εθνικό σχέδιο Ανάκαμψης», ούτε μισό € δεν πάει για την κάλυψη των αναγκών για την υγεία και τη μόρφωση του λαού.

Την ίδια στιγμή το Υπ. Παιδείας με τη νέα Υπουργική Απόφαση 108906/ΓΔ4/2021 επιχειρεί να υλοποιήσει για μια ακόμη φορά τον αντιδραστικό έλεγχο των εκπαιδευτικών, τη λεγόμενη «αξιολόγηση». Ο κλάδος μας πέρυσι έκοψε από νωρίς το βήχα της κυβέρνησης και του Υπ. Παιδείας για την «αξιολόγηση». Με το εμβληματικό ποσοστό του πάνω από 95% στην Απεργία – Αποχή, απέρριψε τον νόμο στο περιεχόμενό του και στην υλοποίησή του. Τον άφησε ανενεργό με την καθολική του συμμετοχή.

Έτσι και τώρα, βαδίζουμε στον ίδιο δρόμο, ξεπερνούμε εμπόδια, οργανώνουμε τον αγώνα της απεργίας αποχής ανά σχολείο με συσκέψεις, συνελεύσεις. Κανένας φόβος, οι απειλές, εκβιασμοί που επιστρατεύει η κυβέρνηση θα μείνουν στα χαρτιά. Όπως ακυρώσαμε συλλογικά στο παρελθόν τους όποιους κυβερνητικούς αντιεκπαιδευτικούς σχεδιασμούς, όπως οι ηλεκτρονικές ψευτοεκλογές, οι κάμερες στις τάξεις, η εντολή να γίνουν οι εκπαιδευτικοί καταδότες των μαθητών που αγωνίζονται, όπως μπλοκάραμε την εφαρμογή της βαθιάς αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης, έτσι μπαίνουμε και πάλι στον αγώνα.

Τώρα να πάρουμε όλα τα πρακτικά μέτρα για την επιτυχία της απεργίας – αποχής με Γ.Σ. των σωματείων, ενημερωτικές τηλεδιασκέψεις, δουλεία σχολείο το σχολείο για να σπάσει ο φόβος και η τρομοκρατία. Βάζουμε παντού συσκέψεις με Διευθυντές και Προϊσταμένους. Η μάχη για ακύρωση της λεγόμενης αξιολόγησης είναι κομβική, είναι κρίσιμη για την παρεμπόδιση συνολικά της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής.

Η καταστολή και το χτύπημα δικαιωμάτων και ελευθεριών πάει χέρι – χέρι με την αντιλαϊκή πολιτική!

Επιδιώκουν να θέσουν νέα εμπόδια στην οργάνωση και την πάλη των εργαζομένων, στη λειτουργία και δράση των σωματείων μας, στο απεργιακό δικαίωμα, μέσα από την προσπάθεια εφαρμογής του νόμου έκτρωμα 4808/2021 (Χατζηδάκη). Μέσα από το φακέλωμα των σωματείων (ΓΕ.ΜΗ.Σ.Ο.Ε.), τις ηλεκτρονικές εκλογές – μαϊμού, τις διατάξεις για την απεργία (π.χ. υποχρεωτική προσφυγή στον ΟΜΕΔ, προσωπικό ελάχιστης εγγυημένης υπηρεσίας κ.α.) επιδιώκουν να βάλουν στον γύψο το κίνημα, να χτυπήσουν εν τη γενέσει τους τους αγώνες που αντικειμενικά θα ξεσπάσουν στο έδαφος της σκληρής αντιλαϊκής πολιτικής.

Συσπειρωμένοι στα σωματεία μας, σε σύγκρουση µε την αντιλαϊκή πολιτική έχουμε τη δύναμη να εμποδίσουμε τους αντιλαϊκούς σχεδιασμούς, να δυναμώσουμε τον αγώνα για μόρφωση, δουλεία και ζωή με δικαιώματα. Οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί που όλο αυτό το διάστημα, χωρίς καμία στήριξη, σταθήκαμε δίπλα στους μαθητές μας με όλα τα μέσα, που κρατήσαμε αναμμένη τη φλόγα της εκπαιδευτικής διαδικασίας, που συλλογικά καθυστερήσαμε και ακυρώσαμε τα αντιεκπαιδευτικά σχέδια της κυβέρνησης για τις ηλεκτρονικές ψευτοεκλογές, για να μπουν κάμερες στις τάξεις ή να γίνουν οι εκπαιδευτικοί καταδότες των μαθητών που αγωνίζονται, μπλοκάραμε την εφαρμογή της βαθιάς αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης, μπαίνουμε και πάλι στον αγώνα.

Απαιτούμε εδώ και τώρα μέτρα για την πανδημία:

  • Μαζικές προσλήψεις μόνιμων γιατρών, νοσηλευτών και λοιπών υγειονομικών.
  • Πλήρη επίταξη, άνευ όρων, κλινών, κλινικών, κρεβατιών ΜΕΘ, εξοπλισμού εργαστηρίων και του προσωπικού του ιδιωτικού τομέα και ένταξή του στο κρατικό σχέδιο για την αντιμετώπιση της πανδημίας
  • Μέτρα στήριξης και επιτάχυνσης του εμβολιαστικού προγράµµατος. Κέντρα ενηµέρωσης, εµβολιασµού, διεξαγωγής τεστ και εξατοµικευµένης παρακολούθησης συνδεδεµένα µε τα σχολεία, στα πλαίσια ενός ενισχυμένου συστήματος Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.
  • Μαζικά, δωρεάν και επαναλαμβανόμενα τεστ στα σχολεία με ευθύνη του ΕΟΔΥ για όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Ουσιαστική ιχνηλάτηση των κρουσμάτων με ευθύνη του ΕΟΔΥ, με σκοπό το σπάσιμο της αλυσίδας μετάδοσης. Καμία οικονομική επιβάρυνση των εκπαιδευτικών και των υπόλοιπων εργαζομένων που χρειάζεται να προσκομίσουν τεστ. Να πολλαπλασιαστούν τα σημεία που ο ΕΟΔΥ πραγματοποιεί δωρεάν τεστ και να επεκταθεί χρονικά η διαδικασία.
  • Όχι στον εκβιασμό και τη διαίρεση των εργαζοµένων που καλλιεργεί η κυβέρνηση. Δε θα περάσουν οι ποινές και οι απολύσεις.

Επιπλέον, ζητάμε άμεσα:

  • Να γίνουν προσλήψεις εκπαιδευτικών με βάση τα πραγματικά κενά και τις ανάγκες των σχολείων. Να γίνει εδώ και τώρα Β’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών με σκοπό την κάλυψη όλων των κενών. Διαφάνεια στις τοποθετήσεις. Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στα σχολεία. Κατάργηση το ν. 4692/18 του ΣΥΡΙΖΑ. Κατάργηση των τρίμηνων συμβάσεων, του θεσμού των Ωρομίσθιων και ΑΜΩ, των προσλήψεων εκτός πινάκων. Μέτρα στήριξης των αναπληρωτών που εργάζονται μακριά από τον τόπο κατοικίας τους.
  • Εδώ και τώρα να εξασφαλιστούν κατάλληλες αίθουσες, να αραιώσουν οι μαθητές στις τάξεις, 15 μαθητές ανά τάξη. Έγκριση όλων των τμημάτων με βάση τις ανάγκες των μαθητών.
  • Να εξασφαλιστεί μόνιμο προσωπικό για την καθαριότητα για όλα τα σχολεία, ώστε να μπορούν επί της ουσίας να τηρηθούν τα πρωτόκολλα.
  • Επιπλέον δρομολόγια για τη μετακίνηση των μαθητών από και προς το σχολείο με σκοπό να αποφευχθεί ο συνωστισμός.
  • Αυξημένη χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών με σκοπό την εξασφάλιση όλων απαραίτητων υλικών καθαρισμού, ατομικής υγιεινής και υποδομών στα σχολεία.

Για τη στήριξη των μαθητών, την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας και την ίδια την μορφωτική και εκπαιδευτική διαδικασία απαιτούμε:

  • Να ληφθούν άμεσα εκπαιδευτικά – παιδαγωγικά μέτρα για την αντιμετώπιση των σύνθετων μαθησιακών και ψυχοκοινωνικών προβλημάτων που έχει δημιουργήσει η πανδημία, η αναστολή λειτουργίας των σχολείων και η πολύμηνη τηλεκπαίδευση.
  • Αναπροσαρμογή των αναλυτικών προγραμμάτων και της σχολική ύλης. Εντοπισμός των μαθησιακών κενών που έχουν προκύψει τα δύο τελευταία χρόνια και επιστημονικός – παιδαγωγικός σχεδιασμός για την αντιμετώπισή τους.
  • Να λειτουργήσουν από την αρχή της χρονιάς τα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας και ΠΔΣ με προσλήψεις εκπαιδευτικών. Να λειτουργήσουν παντού τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας με βάση τις ανάγκες κάλυψης και αναπλήρωσης των κενών. Να στελεχωθούν άμεσα όλες οι τάξεις ΖΕΠ.
  • Ουσιαστική στήριξη της λειτουργίας του Ολοήμερου Δημοτικού και Νηπιαγωγείου. Επαναφορά του υπεύθυνου δασκάλου στο Ολοήμερο.
  • Κάλυψη όλων των κενών σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Κάθε μάθημα να γίνεται από τον εκπαιδευτικό της αντίστοιχης ειδικότητας. Ουσιαστική ενίσχυση των αντικειμένων της Φυσικής Αγωγής, των Εικαστικών, της Θεατρικής και Μουσικής Αγωγής με στόχο την ολόπλευρη στήριξη των μαθητών. Επαναφορά των καλλιτεχνικών μαθημάτων που καταργήθηκαν στο Λύκειο (Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο). Επαναφορά της Κοινωνιολογίας ως ισότιμο μάθημα.
  • Προσλήψεις Ψυχολόγων και Κοινωνικών λειτουργών σε όλα τα σχολεία από την αρχή της χρονιάς. Ενίσχυση των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, μείωση του αριθμού μαθητών στα τμήματα Ένταξης. Στελέχωση των ΚΕΔΑΣΥ με όλο το αναγκαίο προσωπικό ώστε να προχωρήσουν γρήγορα οι διαδικασίες της αξιολόγησης και των διαγνώσεων των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Να μην εφαρμοστεί η οδηγία – κόφτης για την παράλληλη στήριξη.
  • Να εγγραφούν όλα τα προσφυγόπουλα σχολικής ηλικίας στα δημόσια σχολεία ώστε να εξασφαλιστεί η πρόσβαση όλων για όσο διάστημα παραμένουν στη χώρα μας. Να στελεχωθούν όλες οι ΔΥΕΠ. Να εξασφαλιστεί η ουσιαστική πρόσβαση και συμμετοχή των μαθητών στο σχολείο.
  • Πρόγραμμα σχολικών γευμάτων κρατικά οργανωμένο με επέκταση σε όλα τα σχολεία. Πρόσληψη όλου του αναγκαίου προσωπικού π.χ. τραπεζοκόμοι για τη στήριξη του προγράμματος σε όλα τα σχολεία.
  • Να αναβαθμιστούν εδώ και τώρα οι τεχνολογικές υποδομές των σχολείων με ενίσχυση σε πόρους και υλικό όλων των ψηφιακών λειτουργιών των σχολείων, που θα υποστηρίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία και δε θα την υποκαθιστούν. Απεμπλοκή των ιδιωτών από τις διάφορες λειτουργίες του σχολείου που τους έχει παραχωρήσει το Υπουργείο Παιδείας.
  • Κατάργηση όλων των νομοθετικών διατάξεων που γενικεύουν τη λεγόμενη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και εκτός πανδημίας, των διατάξεων για τις κάμερες στις τάξεις. Καμία αξιοποίηση της εξ αποστάσεως διδασκαλίας για την κάλυψη εκπαιδευτικών κενών.

Απέναντι στις αντιεκπαιδευτικές – αντεργατικές νομοθετικές διατάξεις που ψηφίστηκαν το τελευταίο διάστημα απαιτούμε:

  • Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου για τη λεγόμενη αξιολόγηση στα σχολεία και των εκπαιδευτικών (ν. 4823/2021, ν. 4692/2020, Υ.Α για εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση, διατάξεις για εσωτερικό κανονισμό) που θα οδηγήσει στην υποβάθμιση των σχολείων και στην παραπέρα κατηγοριοποίηση. Πρόγραμμα δημόσιας και δωρεάν επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών επιστημονικά καταρτισμένο με βάση τις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • Να καταργηθεί – να μην εφαρμοστεί συνολικά ο νόμος 4823/21 (Κεραμέως).
  • Καμία εμπλοκή ιδιωτικών φορέων, επιχειρήσεων και ΜΚΟ στην εκπαιδευτική διαδικασία και τη λειτουργία των σχολείων. Αποκλειστικά κρατική χρηματοδότηση για όλες τις ανάγκες των σχολείων.
  • Να καταργηθεί εδώ και τώρα η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και η Τράπεζα θεμάτων.
  • Να καταργηθεί, να μην εφαρμοστεί ο νόμος 4808/21 (Χατζηδάκη) για τα εργασιακά.

Με βάση όλα τα παραπάνω οργανώνουμε τη δράση μας, συντονίζουμε τα βήματα μας με τους υπόλοιπους Συλλόγους και ΕΛΜΕ, με τους γονείς και τους μαθητές.

  1. Σε κάθε Σύλλογο Διδασκόντων επιβεβαιώνουμε την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης Προέδρων ΕΛΜΕ για ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ από κάθε διαδικασία που σχετίζεται με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Επικαιροποιούμε και διευρύνουμε την απόφαση της Γ.Σ. των προέδρων των ΕΛΜΕ της 5ης-09-20 για τις προβλέψεις του νόμου 4823/21 για αξιολόγηση των σχολικών μονάδων.
  2. Παίρνουμε όλα τα πρακτικά μέτρα για την επιτυχία της απεργίας – αποχής με Γ.Σ. των σωματείων, με περιοδείες, ενημερωτικές συζητήσεις ή και τηλεδιασκέψεις, δουλεία σχολείο το σχολείο για να σπάσει ο φόβος και η τρομοκρατία. Βάζουμε παντού συσκέψεις με Διευθυντές.
  3. Μέσα στο πρώτο 10ημερο του Οκτώβρη (π.χ. 5 Οκτωβρίου ημέρα του εκπ/κου) να προχωρήσουμε σε νέο Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο στην Αθήνα και σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας,
  4. Κλιμακώνουμε τον αγώνα μας και με απεργιακή κινητοποίηση μέσα στον Οκτώβρη.
  5. Στις αρχές του Οκτώβρη τα σωματεία μας να πάρουν μέρος στην μεγάλη, πλατιά και ενωτική σύσκεψη σωματείων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα για την ακύρωση του ν. Χατζηδάκη. Να συντονίσουμε ως ΕΛΜΕ την δράση μας στο μέτωπο αυτό με τα υπόλοιπα συνδικάτα, να προχωρήσουμε σε κοινές κινητοποιήσεις και προετοιμασία απεργιακής απάντησης. Να απατήσουμε από τα Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να μην προχωρήσουν στην εφαρμογή των διατάξεων του ν. 4808/21 και να ενεργοποιήσουν άμεσα τις μαζικές, δια ζώσης διαδικασίες των σωματείων.
  6. Στηρίζουμε και συμμετέχουμε στις κινητοποιήσεις των μαθητών μας.
  7. Οργανώνουμε παραστάσεις διαμαρτυρίας με ενώσεις και συλλόγους γονέων για τις ελλείψεις, τα κενά σε διευθύνσεις, δήμους.
  8. Κανένας συνάδελφος /ισσα να μην αποδεχτεί το ρόλο μέντορα, συντονιστή τάξης, κλπ. Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να υπερασπιστούν τον κυρίαρχο ρόλο τους και να ακυρώσουν στην πράξη το διευθυντικό δικαίωμα. Καλούμε τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες να καλύψουν με αποφάσεις τους και με επέκταση της απεργίας-αποχής όπου είναι απαραίτητο, τις παραπάνω δράσεις.
  9. Υλοποιούμε και φέτος την απεργία – αποχή της ΑΔΕΔΥ από τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση (για καταλήψεις κλπ) και την ζωντανή αναμετάδοση. Καλούμε την ΑΔΕΔΥ να επικαιροποιήσει όπου χρειάζεται την απεργία – αποχή από την Σύγχρονη Εξ ΑΕ (για καταλήψεις κλπ) και την ζωντανή αναμετάδοση.
  10. Βγάζουμε κοινή αφίσα των σωματείων για την απεργία – αποχή.
  11. Σε σχέση με το θέμα των εργαστηρίων δεξιοτήτων, εκτός από την συνολικότερη κριτική, ξεκαθαρίζουμε ότι η οποιαδήποτε διαδικασία, στα πλαίσια του ωρολόγιου προγράμματος, μιας και τα εργαστήρια εντάσσονται στο πρόγραμμα, πρέπει να είναι στην απόλυτη ευθύνη των εκπαιδευτικών, να μένει στα πλαίσια της τάξης, να μη συνδέεται με ζητήματα αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης π.χ δημοσίευση portfolio και σχέδιο διδασκαλίας, φύλλο αξιολόγησης και όλα τα υπόλοιπα γραφειοκρατικά που συνοδεύουν την εφαρμογή των εργαστηρίων. Να μην υπάρχει καμία εμπλοκή στην εκπαιδευτική  διαδικασία ιδιωτικών φορέων,  επιχειρήσεων,  ΜΚΟ κ.τ.λ. Για όλα τα παραπάνω η ΟΛΜΕ να καλύψει τους συναδέλφους.

Από την πρώτη μέρα μπαίνουμε στη μάχη!

Καμία μόνη, κανένας μόνος, τα σωματεία, η ενότητα και η συσπείρωση είναι η δύναμή μας!