Δυναμική παρουσία της Πελοποννήσου στην 32η Philoxenia, στην Θεσσαλονίκη (ph)

Εντυπωσιακή είναι η παρουσία της Πελοποννήσου στην 32η Διεθνή Έκθεση τουρισμού Philoxenia, στην Θεσσαλονίκη, που εγκαινίασε σήμερα το βράδυ η υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά στις εγκαταστάσεις του Διεθνούς Εκθεσιακού και Συνεδριακού Κέντρου Θεσσαλονίκης.

Η Πελοπόννησος στην Philoxenia συμμετέχει με περίπτερα της Περιφέρειας, αλλά και Δήμων, όπως της Σπάρτης και της Μονεμβασιάς κι έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον πολλών επισκεπτών με τις ομορφιές της, αλλά και τις γαστρονομικές προτάσεις και τα μαγειρέματα που κάνουν σπουδαίοι σεφ, με Πελοποννησιακά προϊόντα.



Πρόκειται για τη σημαντικότερη τουριστική έκθεση της χώρας, που θα διαρκέσει ως τις 20 Νοεμβρίου, παράλληλα με τη διεθνή έκθεση ξενοδοχειακού και επαγγελματικού εξοπλισμού, Hotelia.

Επιπλέον, μέσω των “Philoxenia b2b2 workshops”, οι παρευρισκόμενοι έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με ειδικού ενδιαφέροντος θέματα όπως νέες τεχνολογίες και νέες μορφές εναλλακτικού τουρισμού όπως, γαστρονομικός, ιατρικός, βιωματικός κλπ., αλλά και Digital Marketing, Web travelling, Travel Blogging, Μεταφορές.

Στην αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης» του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης ξεκίνησαν οι εργασίες του Διεθνούς Συνεδρίου Τουρισμού, που σηματοδότησε και την έναρξη του τουριστικού εκθεσιακού «διδύμου» Philoxenia – Hotelia.

Ανοίγοντας τις εργασίες ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, Τάσος Τζήκας, σημείωσε πως η Θεσσαλονίκη έχει καταφέρει να μετασχηματίσει την Philoxenia και τη Hotelia στο μεγάλο τουριστικό γεγονός της ευρύτερης περιοχής και όχι μόνο της χώρας. Υπογράμμισε δε, την έμφαση που δίνει ο εθνικός εκθεσιακός φορέας στον τουρισμό, κάνοντας αναφορά στη νέα έκθεση τουρισμού της ΔΕΘ-Helexpo, που ξεκινά τον Μάιο στην Αθήνα, την Greek Travel Show.

Η υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά, εγκαινιάζοντας την έκθεση Philoxenia 2016 υπογράμμισε ότι, ο τουρισμός είναι χωρίς αμφιβολία τομέας υψηλής προτεραιότητας στην άσκηση της κυβερνητικής πολιτικής και συνδέεται άμεσα με την πορεία της χώρας προς την ανάπτυξη.

Βρισκόμαστε σε μία περίοδο σημαντικών μεταρρυθμίσεων για την εθνική μας οικονομία. Πλέον αναγνωρίζεται διεθνώς η ουσιαστική προσπάθεια μας για την έξοδο από την κρίση και την επίτευξη της ανάπτυξης. Η διεθνής εμπιστοσύνη συνεχώς βελτιώνεται και διαμορφώνονται θετικές προοπτικές στο οικονομικό και επενδυτικό περιβάλλον. Η αντίληψη για τη διεθνή εικόνα της χώρας έχει αλλάξει, και σε αυτό έχει συμβάλλει η δυναμική άνοδος του τουρισμού μας, η προώθηση και προβολή της Ελλάδας ως παγκόσμιου ελκυστικού και φιλικού τουριστικού προορισμού.

Από το βήμα αυτό, είναι σημαντικό να στείλουμε το μήνυμα ότι η Ελλάδα μπορεί και θα πρωταγωνιστήσει τα επόμενα χρόνια ως παγκόσμιος  ελκυστικός και ανταγωνιστικός προορισμός για τουρισμό 365 ημερών το χρόνο και σε αυτήν την κατεύθυνση εργαζόμαστε με συγκεκριμένο αναπτυξιακό σχέδιο.

Η κα Κουντουρά, πρόσθεσε ότι, την τελευταία διετία ο τουρισμός μας έχει βρει έναν ισχυρό βηματισμό μέσα στο διεθνές περιβάλλον, και μέσα σε δύσκολες συγκυρίες και προκλήσεις. Kαι αυτό οφείλεται στις άμεσες πρωτοβουλίες και τις συντονισμένες στρατηγικές κινήσεις που υλοποιήσαμε σε εθνικό επίπεδο, αλλά και για κάθε προορισμό ξεχωριστά συνεργαζόμενοι με όλες τις Περιφέρειες, την τοπική αυτοδιοίκηση, τους εκπροσώπους του τουρισμού, με τον ιδιωτικό τομέα.

Εφαρμόζοντας την εθνική τουριστική πολιτική μας με συγκεκριμένο σχέδιο δράσεων, διεκδικήσαμε και πετύχαμε το 2015 και το 2016 τις υψηλότερες ιστορικά επιδόσεις.

Το 2017 ανέφερε η υπουργός Τουρισμού, συνεχίζουμε στη βάση της εθνικής τουριστικής πολιτικής που εφαρμόζουμε από το 2015 και που έχει ήδη αποδώσει και προχωράμε με συγκεκριμένες στρατηγικές κατευθύνσεις και στόχους.

Επιδιώκουμε ακόμη πιο δυναμική παρουσία της Ελλάδας στο εξωτερικό με διαφημιστική εκστρατεία προώθησης και προβολής της ως μοναδικό παγκόσμιο ελκυστικό προορισμό για τουρισμό 365 μέρες το χρόνο.

Ενισχύουμε τη συνδιαφήμιση, με τους μεγαλύτερους tour operators για την αύξηση των τουριστικών πακέτων σε σχέση με το 2016.

Επιπλέον η κα Κουντουρά είπε πως, σχεδιάζουμε την  περαιτέρω επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου για το 2017 στο πλαίσιο των συμφωνιών μας με τους συνεργάτες μας στο εξωτερικό και προωθούμε την εντατική διείσδυση μας στις νέες αγορές που ανοίξαμε στη Μέση Ανατολή, τις ΗΠΑ και τον Καναδά, την Κίνα και την Νότιο Κορέα, με στόχο την ανάπτυξη του τουρισμού πολυτελείας και την αύξηση των εσόδων από την προσέλκυση τουριστών υψηλών ταξιδιωτικών δαπανών.

filox-1

filox

filoxenia-16-3

filoxenia-16-6

filoxenia-16-5

filoxenia-16-1

filoxenia-16-4

Προηγούμενο άρθροΤο «Χαμόγελο του Παιδιού» δίπλα σε κάθε παιδί – θύμα (vid)
Επόμενο άρθρο46 Θέματα στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Τρίπολης