Εφ’όλης της ύλης συνέντευξη του Προέδρου της ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας ΑΕ

Από την ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε. ανακοινώνεται ότι ο Πρόεδρος της Εταιρίας κ. Νίκος Κουτσόγιωργας παραχώρησε την Τρίτη το μεσημέρι 6 Οκτωβρίου 2020 συνέντευξη στον Τηλεοπτικό Σταθμό ARKADIKI TV & τον Περιφερειακό Ραδιοφωνικό Σταθμό της ΕΡΤ,  την Ε.ΡΑ Τρίπολης.

Ο Πρόεδρος ερωτήθηκε από τους δημοσιογράφους των παραπάνω ΜΜΕ για την συμμετοχή της ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε. με Αστικά Λεωφορεία στις δρομολογιακές ανάγκες του ΟΑΣΑ στην Αθήνα, για την επικείμενη συνεργασία ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε. με τους Δήμους της Αρκαδίας στις Άγονες γραμμές δρομολόγησης,  για τα δρομολόγια & τις στάσεις των Αστικών Συγκοινωνιών εντός και εκτός της πόλης της Τρίπολης, αλλά και για την μεταφορά των Μαθητών από & προς τις Σχολικές τους εγκαταστάσεις καθώς και για την δραστηριότητα της ARCADIANTOURS που είναι ο εκδρομικός και τουριστικός τομέας της ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε.



Τέλος ο κ. Κουτσόγιωργας αναφέρθηκε και στο γεγονός ότι εντός των ημερών αναμένεται να υπογραφεί από το αρμόδιο Υπουργείο Οικονομικών μια απόφαση για επιδότηση  3.700 € στο κάθε λεωφορείο, ώστε να καλυφθούν οι μειωμένες αναγκαστικές πληρότητες που προκλήθηκαν από τον COVID 19.

Ακολουθεί  το περιεχόμενο της συνέντευξης (Δελτίο Τύπου):

 ΕΡ: κ. Πρόεδρε.. Πρώτα απ’ όλα να μας πείτε γι’ αυτή τη συνεργασία που έχει ξεκινήσει η ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε. με το αρμόδιο Υπουργείο στην Αθήνα, για να συνδράμετε στα δρομολόγια της Αστικής Συγκοινωνίας. Τι ακριβώς περιλαμβάνει αυτή η συμφωνία..? πόσα λεωφορεία συμμετέχουν..? και ποια γραμμή θα εξυπηρετεί..? Και εάν αυτό βοηθάει οικονομικά την ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας..?

ΑΠ: ¨Θα θελα καταρχήν να σας ευχαριστήσω και να σας καλοσωρίσω και πάλι στις εγκαταστάσεις μας και στο γραφείο μου. Όπως ξέρετε η επικοινωνία μέσω υμών στον κόσμο της Αρκαδίας είναι πάντοτε καταλυτική και είναι βέβαια ζωτικής φύσεως. Εγώ πιστεύω ακράδαντα ότι θα πρέπει ο κόσμος να είναι ενήμερος για το τι κάνουμε. Διότι τούτη δω η εταιρεία μεταξύ άλλων, είναι και ένας κοινωνικός φορέας που επιτελεί και πρέπει να επιτελεί κοινωνικό έργο προσφέροντας το αγαθό της Συγκοινωνίας. Θα ήθελα και για να μην μακρηγορήσω άλλο να πω, ότι λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και βέβαια της γενικής οικονομικής δυσπραγίας που έχει δημιουργήσει, εμείς πλέον είμαστε σε μία εγρήγορση προσδοκώντας, να καλύψουμε τα κενά που  έχει δημιουργήσει αυτή η δυσπραγία. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια όταν δημιουργήθηκε κάποια ας το πούμε απαίτηση ενίσχυσης των αστικών συγκοινωνιών στην Αθήνα από τις ΚΤΕΛ Α.Ε., εμείς ξεκινήσαμε μία κατάσταση άμεσης ενημέρωσης στο Υπουργείο, ότι είμαστε διαθέσιμοι να προσφέρουμε κάποια λεωφορεία σε αυτή την ενδυνάμωση του στόλου των αστικών συγκοινωνιών. Βέβαια βγήκε κάποια εγκύκλιος μετά και έδινε προτεραιότητα -και θα πρέπει να το πούμε αυτό- στα λεγόμενα όμορα ΚΤΕΛ Α.Ε. Ποια είναι όμορα ΚΤΕΛ Α.Ε. του ΟΑΣΑ..? Είναι η Κόρινθος, είναι η ΚΤΕΛ Αττικής Α.Ε., είναι η Θήβα και είναι και η Χαλκίδα. Εδώθει σε αυτούς κάποια προτεραιότητα, όμως αυτές οι ΚΤΕΛ Α.Ε. στερούνταν λεωφορεία τύπου αστικής συγκοινωνίας όπως εμείς διαθέτουμε ήδη 9 λεωφορεία εδώ στην Τρίπολη. Λόγω της ακινησίας του κόσμου μέσα στην Τρίπολη και των φοιτητών, καινούργιες αστικές γραμμές είχαν φτιαχτεί από εμάς για να εξυπηρετούν τους φοιτητές, τα σχολεία και οπωσδήποτε, να εξυπηρετούν κάποιον κόσμο -όχι πολύ- ο οποίος εκινήτο μέσα στην πόλη, με τα αστικά λεωφορεία. Τώρα τελευταία έγινε πάρα πάρα πολύ δύσκολη η εκμετάλλευση αυτών των αστικών λεωφορείων. Δράττοντας λοιπόν αυτή την ευκαιρία που μας παρουσιάστηκε στην Αθήνα, πήγα μέσω της Ομοσπονδίας μας -γιατί η Ομοσπονδία διαφεντεύει αυτά τα πράγματα- και καταφέραμε να ενσωματωθούν  4 αρχικά λεωφορεία τα οποία σήμερα εξυπηρετούν τη γραμμή 504 πού είναι η γραμμή Θρακομακεδόνες με την Κηφισιά, με το Ολυμπιακό Χωριό και κατά κάποιο τρόπο, αυτές που λέγονται Περιφερειακές γραμμές. Ο τρόπος εκμετάλλευσης που μας παρέχεται είναι πάρα πολύ καλός. Βέβαια στα πλαίσια της δικής μας εκμετάλλευσης. Αυτή τη στιγμή η αποζημίωση είναι 1,43€ + ΦΠΑ το χιλιόμετρο που μας προσφέρεται. Εκτελούμε μία γραμμή η οποία  καλύπτει 600 με 650 χιλιόμετρα την ημέρα. Όπως καταλαβαίνετε σε σύγκριση με αυτό που περνάμε εδώ, είναι μία καλή δουλειά, βέβαια για λίγα λεωφορεία. Προσδοκούμε ότι αυτή η σχέση με τις αστικές συγκοινωνίες θα συνεχιστεί. Και μεταξύ μας κάνω έκκληση και σε όποιον μπορεί να μας βοηθήσει, να βρεθεί Αρωγός. Γατί αυτή τη στιγμή τρέχω, για να μπορέσω να εδραιώσω αυτή την λεγόμενη συνεργασία με τις συγκοινωνίες στην Αθήνα..¨

ΕΡ: Τέσσερα (4) είναι σήμερα τα Αστικά λεωφορεία της Αρκαδίας που εξυπηρετουν την Αθήνα..?

ΑΠ:¨Σήμερα έχουμε στείλει τα τέσσερα. Τα άλλα πέντε δουλεύουν εδώ στην Τρίπολη διότι μεταφέρουν μαθητές και οπωσδήποτε έχουμε και εμείς κάποιο έργο εδώ που πρέπει να εξυπηρετήσουμε. Τα ΚΤΕΛ που έχουν συμμετάσχει αυτή τη στιγμή είναι της Αρκαδίας, της Κορινθίας, της Ηλείας, των Γρεβενών και η ΚΤΕΛ Α.Ε. της Ζακύνθου. Αυτά είναι τα ΚΤΕΛ που σήμερα έχουν στείλει λεωφορεία και εκτελούν αυτές τις συγκοινωνίες στην Αθήνα. Πιστεύω ότι το έργο τούτο θα συνεχιστεί. Εμείς έχουμε κάνει αυτό που λέγεται τις απαραίτητες ενέργειες και για να μπορέσουμε να είμαστε εντάξει. Κάναμε μια σύμβαση πετρέλευσης των λεωφορείων στην Αθήνα. Δημιουργήσαμε καλές συνθήκες -όπως λέγεται ξενοδοχειακές συνθήκες εξυπηρέτησης- του προσωπικού, γιατί έχουμε δύο οδηγούς στο κάθε λεωφορείο. Προσλάβαμε και κάποιους νέους οδηγούς γιατί οπωσδήποτε τα λεωφορεία αυτά δουλεύουνε με συχνότητα διπλοβάρδιας από το πρωί μέχρι το βράδυ. Ένας οδηγός δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα και γι’ αυτό προσλάβαμε κι άλλους οδηγούς. Δημιουργήσαμε ένα κατά κάποιο τρόπο σύστημα καλής παρακολούθησης των λεωφορείων, για την καλύτερη εξυπηρέτησή του κόσμου. Οφείλω να πω ότι είμαι υπερήφανος, διότι παίρνω πάρα πολλές καλές εντυπώσεις του κόσμου και κριτικές. Τρέχουμε.. τρέχουμε όπου υπάρχει δουλειά εκεί είμαστε. Διότι όπως σας είπα οι συνθήκες αφενός  απάνω που πήγαμε να πούμε ” Δόξα να χει ο Θεός” τον περασμένο Δεκέμβριο – Ιανουάριο, ότι ξεφύγαμε από τα προβλήματα εδώ και είχαμε βάλει μία σωστή ρότα σε αυτό το κατάστημα που λέγεται ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας, ξαφνικά ήρθε η πανδημία η οποία μας ξαναγύρισε περίπου πάλι 10 χρόνια πίσω. Θέλω να πιστεύω βέβαια ακράδαντα και εγώ όπως όλοι, πρέπει να το πιστεύουμε ότι η υγεία του ανθρώπου είναι το πρώτιστο αγαθό και όλα έπονται. Αλλά από την άλλη πλευρά θα ήθελα να πω ότι εντάξει ότι είναι – είναι δύσκολα τα πράγματα. Να φανταστείτε ότι έχουν επιβληθεί κάποιοι κανόνες. Ένας εξ αυτών είναι ο κανόνας της μειωμένης πληρότητας των λεωφορείων του 65% που σημαίνει έτσι απλά, ότι εντάξει θα μου πείτε μήπως μπορούμε μερικές φορές να το συμπληρώσουμε..? Και όμως δεν μπορούμε.! Αλλά πέντε-έξι φορές που το έχεις.. αναγκάζεσαι να δρομολογήσεις και  άλλα λεωφορεία. Ούτως ώστε το κόστος ανεβαίνει σε δυσδιόρατα ύψη. Δηλαδή να πας για 5 επιβάτες με 2ο λεωφορείο στην Αθήνα που πραγματικά το κόστος του δρομολογίου γίνεται ασύμφορο..¨

ΕΡ: Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η συνεργασία με τους Δήμους της Αρκαδίας που είχατε προσφάτως στο θέμα, για την οικονομική βοήθεια στις άγονες γραμμές του Νομού…?

ΑΠ: ¨Αυτή την στιγμή βρισκόμαστε στο στάδιο καταγραφής και περιγραφής όλων των άγονων γραμμών της Αρκαδίας. Οφείλω να πω ότι οι Δήμαρχοι το χουν αγκαλιάσει. Βέβαια εμείς, θα πρέπει να  οριοθετήσουμε αυτές τις άγονες γραμμές με στοιχεία. Με στοιχεία πληρότητας, με στοιχεία εισπράξεων, με στοιχεία για το πότε θα γίνονται τα δρομολόγια, για το πότε και ποιες μέρες. Αυτά τα πράγματα θέλουν αρκετή δουλειά. Βρισκόμαστε στο στάδιο περάτωσης πλέον αυτής της μελέτης και πιστεύω ότι την επόμενη εβδομάδα, θα είμαστε έτοιμοι για να προσφέρουμε αυτά τα στοιχεία στους Δήμους και μετά να προχωρήσουμε. Διότι όπως ξέρετε οι Δήμαρχοι αυτό τον καιρό φροντίζουν για τη σύνταξη των ισολογισμών και των προϋπολογισμών τους και θα πρέπει οπωσδήποτε να έχουν και ένα κονδύλι γι’ αυτά..¨

ΕΡ: Για τα δρομολόγια εντός & εκτός της Πόλης με τα αστικά, από και προς το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, τις στάσεις.. πως τα βλέπετε..?

ΑΠ: ¨Αρνητικά..!!! Οι στάσεις δημιουργήθηκαν. Όπως ξέρετε η ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε. προχώρησε με αρκετές επενδύσεις. Έβαλε νέες στάσεις, φρόντισε σε 2 – 3 περιοχές να έχει και καλά στέγαστρα στάσεων, όπως είναι εδώ κοντά στο S/M Βασιλόπουλου ή επάνω στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο. Δυστυχώς..! οι πληρότητες είναι πολύ μειωμένες. Ο κόσμος φοβάται..  Έχουμε τα ΜΜΕ (δεν κατηγορώ εσάς) όπου βγαίνουν καθημερινά με την άποψη, ότι η διασπορά του ιού γίνεται πιο γρήγορα μέσα στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Αυτό είναι αρνητικό στοιχείο για μας. Γιατί ο κόσμος ακούει αυτό και σου λέει, θα προσπαθήσω να πάρω το ΙΧ μου και να μην πάω με το λεωφορείο. Κακώς..! Διότι βέβαια εμείς παίρνουμε όλες αυτές τις προφυλάξεις που πρέπει να πάρουμε . Όπως είναι η απολύμανση και η αποστείρωση των λεωφορείων κ.λπ. Κρατούμε τις επιταγές αυτές που επιβάλει η πολιτεία, για μάσκες και για τέτοια πράγματα. Εντάξει έχει επηρεαστεί ο κόσμος..! Εγώ κάνω μία έκκληση στον κόσμο να μας ακολουθεί. Διότι εν πάση περιπτώσει τουλάχιστον είμαστε τυχεροί. Η Αρκαδία δεν έχει δείξει τέτοια δείγματα μέχρι στιγμής και οπωσδήποτε  όπως φαίνεται ο κόσμος εδώ ακούει τα μέτρα και τ’ ακολουθεί. Το ίδιο κάνουμε και εμείς. Από κει και πέρα σας είπα τα τρία αρνητικά στοιχεία που είναι :1) τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης που πρεσβεύουν καθημερινά, ότι ο κοροναϊός διασπείρεται περισσότερο μέσα στα λεωφορεία. 2) Υπάρχει αναγκαστική κατά κάποιο τρόπο πληρότητα των λεωφορείων στο 65% και 3)  ο φόβος του κόσμου  που πραγματικά δεν ταξιδεύει. Δεν πάει ούτε Αθήνα ούτε αλλού. Εκτός όταν έχει κάποια απόλυτη ανάγκη ή είναι θέμα εργασίας..¨

ΕΡ: Όσον αφορά την μεταφορά μαθητών..?

ΑΠ:¨ Εμείς το χουμε αυτό Δόξα να χει ο Θεός. Μέχρι στιγμής η μεταφορά των μαθητών γίνεται ομαλά, δεν έχουν κλείσει σχολεία και αυτό το πράγμα μας βοηθάει να προχωράμε..¨

ΕΡ: Τα εκδρομικά ταξίδια με την ARCADIANTOURS πότε θα ξεκινήσουν..?

ΑΠ:¨ Όπως ξέρετε εκδρομές και όλων των ειδών τέτοιες δράσεις , έχουν σταματήσει. Παλαιά μεταφέραμε τα σχολεία και τώρα έχουν σταματήσει οι μαθητικές εκδρομές. Μεταφέραμε και τα ΚΑΠΗ σε διάφορες δράσεις τους και εκδρομές και αυτά σταμάτησαν. Δεν μεταφέρονται, πλέον,  διάφορα σωματεία για εκδρομές κ.α. Τις έχουνε σταματήσει. Το τουριστικό μας μέρος πραγματικά βρίσκεται και έχει αγγίξει το μηδέν..¨

ΕΡ: Και πως θα τα καταφέρετε..?

ΑΠ:¨ Πώς θα τα καταφέρουμε..? Πάρα πολλά τα έξοδα..!!! Αλλά ξέρετε, έχω πει επανειλημμένως και δεν θέλω βέβαια να περιαυτολογήσω αλλά.. ”ο καλός ο καπετάνιος στην φουρτούνα φαίνεται”. Ζούμε με μεγάλη αγωνία. Από κει και πέρα σήμερα -λόγω της μεταφοράς των μαθητών- πλέον αναγκαστήκαμε και κινούμε όλο τον στόλο. Διότι είναι ανάγκη η μεταφορά των μαθητών. Οπότε χρειάζονται όλα τα λεωφορεία. Προσδοκούμε -έχει ειπωθεί και χιλιοειπωθεί- ότι θα βοηθηθούμε από την πολιτεία, με κάποια χρήματα επιδοτήσεων. Δεν τα έχουμε δει ακόμα και δεν θέλω να κατηγορώ.. Αλλά από την άλλη πλευρά, σήμερα με μία υπουργική απόφαση που βρίσκεται στο γραφείο του κυρίου Υπουργού των Οικονομικών, μου υποσχέθηκαν ότι εντός των ημερών θα υπογραφεί και με αυτό τον τρόπο,  θα επιδοτηθούμε περίπου με 3.700 ευρώ το κάθε λεωφορείο για να καλύψουμε υποτίθεται τις μειωμένες αναγκαστικές πληρότητες. Ίδωμεν..!!! Εγώ θα ήθελα να σας ευχαριστήσω πραγματικά τα Τοπικά και Περιφερειακά ΜΜΕ γατί ξέρετε..? ”ο φίλος τον φίλον εν κινδύνοις γιγνώσκει.” Και σήμερα που βρισκόμαστε σε αυτές τις ανάγκες και με την δική σας παρουσία, είμαστε εδώ για να μπορέσουμε να τα συζητήσουμε και να ανταλλάξουμε κάποιες απόψεις , που πραγματικά είναι πολύ εποικοδομητικό και σας υπερευχαριστώ από καρδιάς..¨

Τέλος από την ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε. γίνετε γνωστό στο επιβατικό κοινό ότι για να χρησιμοποιήσετε και να μάθετε τα δρομολόγια, θα πρέπει να απευθύνεστε τηλεφωνικά στον Κεντρικό Σταθμό της ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε. στην Τρίπολη ή και στα κατά τόπους Πρακτορεία μας και στην ιστοσελίδα μας που είναι: www.ktelarkadias.gr.

Γραφείο Τύπου – ΜΜΕ – Προβολής – Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων της ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε.

 

Προηγούμενο άρθροΝίκας: Υπογράφεται την ερχόμενη εβδομάδα η έναρξη διαδικασίας κατασκευής των μονάδων διαχείρισης απορριμμάτων
Επόμενο άρθροΝέο Διοικητικό Συμβούλιο στους εργαζόμενους των φυλακών Τρίπολης