Ένταξη του Κ.Ε.Π. Δήμου Βόρειας Κυνουρίας στην πλατφόρμα myKEPlive

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε την ένταξη του Κ.Ε.Π. Δήμου Βόρειας Κυνουρίας, στο πρόγραμμα εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησης πολιτών με την ονομασία myKEPlive, μέσω του οποίου διευρύνεται πλέον η υπηρεσία εξυπηρέτησης από τα ΚΕΠ χωρίς φυσική παρουσία, αλλά με την πραγματοποίηση βιντεοκλήσης.

Το Κ.Ε.Π του Δήμου μας, το οποίο εντάχθηκε μαζί με άλλους 40 Δήμους, τέθηκε σε παραγωγική λειτουργία την Δευτέρα 23/11/2020.



Στόχος του myKeplive (http://mykeplive.gov.gr/), είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής  πληροφόρησης στους πολίτες, χωρίς τη φυσική μετάβαση πολιτών στα ΚΕΠ. Με το έργο δημιουργείται ειδική σύγχρονη πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης, η οποία μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, παρέχει στους πολίτες και τους νόμιμους εκπροσώπους των νομικών προσώπων τη δυνατότητα εξυπηρέτηση τους, για συγκεκριμένες διαδικασίες.

Στην υπ ΄αριθμ. 20530 ΕΞ 2020/21-07-2020/Τεύχος Β/Αρ. Φύλλου 3030 Κοινή Υπουργική Απόφαση περιγράφονται αναλυτικά οι προϋποθέσεις και οι διαδικασίες που απαιτούνται να γίνουν για την πραγματοποίηση της εξ΄ αποστάσεως εξυπηρέτησης μέσω της πλατφόρμας myKEPlive.

Στην πλατφόρμα «myKEPlive.gov.gr», ο πολίτης ή η επιχείρηση, μέσω του νομίμου εκπροσώπου της, δύναται να αιτηθεί ραντεβού, επιλέγοντας συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας που υπάρχει στην πλατφόρμα, προκειμένου να διεκπεραιώσει συγκεκριμένο αίτημά του. Κατά την έναρξη της τηλεδιάσκεψης, πραγματοποιείται από τον υπάλληλο του ΚΕΠ η ταυτοποίηση του αιτούντος, πολίτη ή νομίμου εκπροσώπου της επιχείρησης, με την επίδειξη στην κάμερα των απαραίτητων εγγράφων ταυτοποίησης. Οι ώρες εξυπηρέτησης που μπορούν να επιλέξουν οι πολίτες είναι από τις 08:00 έως τις 14:30.

Για την παροχή της υπηρεσίας τηλεδιάσκεψης, ο αιτών θα πρέπει να διαθέτει κωδικούς – διαπιστευτήρια της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ, έναν υπολογιστή/tablet ή κινητό τηλέφωνο με ενεργοποιημένη την κάμερα, προκειμένου να έχει οπτική επαφή με τον υπάλληλο του Κ.Ε.Π. και να επιδεικνύει στην κάμερα τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα για την εξακρίβωση των στοιχείων του.

Ο αιτών πολίτης εισέρχεται απευθείας στην ειδική πλατφόρμα (myKEPlive.gov.gr) χρησιμοποιώντας κωδικούς – διαπιστευτήρια της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. είτε μέσω σχετικού ηλεκτρονικού συνδέσμου που υφίσταται στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr (Επίκαιρες Αναζητήσεις—>Εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης με ΚΕΠ).

Μετά την εισαγωγή στην ειδική πλατφόρμα ο αιτών επιλέγει το θεματικό πεδίο υπηρεσιών που επιθυμεί:

1) Διοικητική Πληροφόρηση – Διεκπεραίωση Αίτησης,

2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις,

3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία,

4) Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας,

την ημερομηνία και ώρα εξυπηρέτησής του με τηλεδιάσκεψη.

 

Στη συνέχεια καταχωρούνται τα στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη και τα στοιχεία επικοινωνίας του:

α) το ονοματεπώνυμο,

β) η διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

γ) ο αριθμός τηλεφώνου

δ) η διεύθυνση επικοινωνίας

ε) νομιμοποιητικά έγγραφα

στ) ειδικές απαιτήσεις, όπως είναι η δυνατότητα εξ αποστάσεως διερμηνείας για κωφούς/βαρήκοους, με πολλαπλούς τρόπους επικοινωνίας (ελληνική νοηματική γλώσσα, χειλεανάγνωση)

ζ) o τρόπος παραλαβής του αιτηθέντος εγγράφου (είτε ταχυδρομικώς, είτε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είτε με φυσική παραλαβή από το Κ.Ε.Π. εξυπηρέτησης μόνο για τις δημοτικές υπηρεσίες)

Μετά την καταχώριση του αιτήματος αποστέλλεται στον αιτούντα ηλεκτρονικό μήνυμα «ενημέρωσης για επερχόμενη κράτηση» στην ηλεκτρονική ταχυδρομική διεύθυνση που δήλωσε και περιλαμβάνεται ο σύνδεσμος για τη συμμετοχή του στην τηλεδιάσκεψη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Προηγούμενο άρθροΑστέρας: Η μοναδική ομάδα που δεν έχει δεχτεί γκολ στο πρώτο ημίχρονο
Επόμενο άρθροΗ βράβευση του ΜVP Νίκου Παπαδόπουλου (video)