Οι επισημάνσεις Μπουρτσουκλή για υπηρεσίες του Δήμου και ηλεκτρονική διακυβέρνηση – Τι απάντησε ο Δήμαρχος

 

Κατά τη διάρκεια του δημοτικού συμβουλίου, ο δημοτικός σύμβουλος κ. Μάκης Μπουρτσουκλής έθεσε διάφορα ζητήματα, μεταξύ των οποίων το θέμα της ανάγκης αναβάθμισης της ιστοσελίδας του Δήμου, αλλά και για ζητήματα προς ψήφιση που έρχονται την τελευταία στιγμή στην οικονομική επιτροπή.



Στη συνέχεια, αναφέρθηκε σε παράπονα που του φτάνουν για τις κοινωνικές υπηρεσίες του δήμου, ότι λειτουργούν χωρίς ραντεβού ή για υποθέσεις που διεκπαιρεώνονται στις σκάλες. «Δεν λέω ότι φταίνε οι υπάλληλοι, αλλά να δούμε την αναδιάρθρωση υπηρεσιών για περαιτέρω ενίσχυση.

Αν είχαμε εκσυγχρονίσει το δήμο ως προς την ψηφιακή διακυβέρνηση. Βλέπω σε πολλούς δήμους να προχωράνε κάποια πράγματα σε λειτουργικές πλατφόρμες.

Την διακίνηση εγγραφών γιατί να μην τα λαμβάνουμε στο εμαιλ, όπως γίνεται στην Οικονομική Επιτροπή;»

 

Ο δήμαρχος κ. Κώστας Τζιούμης απάντησε ότι «για το θέμα των κοινωνικών υπηρεσιών είναι 2-3 υπάλληλοι που τραβούν πολλή δουλειά. Στον δήμο έχουν να προσληφθούν υπάλληλοι εδώ και 10 χρόνια. Καταβάλλουν ιδιαίτερη προσπάθεια οι υπάλληλοι που είναι εκεί, σε μια υπηρεσία που έχει εντάσεις.

Για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, έχουν γίνει βήματα. Ήδη τρέχει εργολαβία που θα φτιάξει νέο σάιτ κι εκεί μέσα θα ενσωματωθεί το σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών.

Στο πρόγραμμα Τρίτσης έχουμε υποβάλλει πρόταση για ψηφιοποίηση του δήμου και αναμένουμε την έγκριση.

Το καταλαβαίνουμε το έλλειμα αλλά περιμένουμε την αξιολόγηση της πρότασης.

Και η διακίνηση εγγραφών έχει γίνει και οι ψηφιακές υπογραφές και το σάιτ που αναμορφώνεται.

Τα θέματα θα στέλνονται όλα στο εμαιλ.»

Προηγούμενο άρθροΣυγκροτήθηκε επιτροπή εξέτασης ενστάσεων σε βεβαιωμένες παραβάσεις Κ.Ο.Κ. από τη Δημοτική Αστυνομία
Επόμενο άρθροΣημεία δωρεάν ελέγχου Covid-19 από τον ΕΟΔΥ στην Αρκαδία (17/3)