Η πολύπλοκη σχολική εικόνα μετασχηματιστικής αβροφροσύνης, του Γιάννη Στρατήγη

Άρθρο του  Γιάννη  Στρατήγη (Μαθηματικού  –  συγγραφέα)

Ανοίγει η εξαιρετική αυλαία, του ταξιδιωτικού αγκυροβόλιου σχολικών
συναισθημάτων



Ανοίγουν σήμερα το πρωί, οι πύλες του τόνου των σχολείων και ακούγεται  δ ι ά π λ α τ α,  το πρώτο γνώριμο παλμικό κουδούνι, για να πάει το αλλαγμένο κύμα των μαθητών, σε ένα μεταβατικό επίπεδο πορείας πιο πάνω, σύμφωνα και με τις ατομικές δυνατότητες του πλαφόν των παραδειγματιζόμενων εκπαιδευτικών, που έχουν καθοριστικό συντελεστή αισθητικής συμβολής. Κομβικό σημείο επινοήσεων είναι η μη καταρρεόμενη πίστη στο καθήκον, ως πυξίδα διεξοδικών πηγών.
Απαιτείται πολύ καλή υποδοχή και αφοσίωση, για την γιγαντιαία προσπάθεια των παιδιών, μέσα σε ιεραρχικό περιβάλλον απόλυτης ακεραιότητας, όπου τα δυνατά σημεία της νεολαίας χρησιμοποιούνται, για την προώθηση της θετικής τους ανάπτυξης και αυτοπραγμάτωσης. Υπάρχει ο έκδηλος κατενθουσιασμός της ανεξέλεγκτης έμπνευσης, για την βαθιά προχωρητική αφομοίωση της επιστήμης περισσότερο. Αποτελεί μια αλληλένδετη σειρά προκλήσεων της αντανάκλασης του ευρέως πεδίου σκέψεων, σε ευθυγράμμιση των προσωπικών ικανοτήτων τους,  μ έ σ α  από πλήρη πρακτική ροή επένδυσης, της ευρείας κάλυψης όλων των αναμενόμενων περιεργειών τους, στα μαθησιακά ζητήματα. Ανταποκριθείτε στη θεσμική προώθηση των σφραγισμένων αναγκών, σε προοδευτική κλιμάκωση της κιβωτού λάμψης, με απερίγραπτη διάθεση ενημερωτικής μελέτης, που συναρπάζει.

Οι δημοσιοσχετίστικες καλοσυντηρούμενες γέφυρες καθιέρωσης, με τα επιφανειακά εξτράδικα.
Αυξήστε τις αξιακές απαιτήσεις των ενδιαφερόντων σας, γιατί οι συναισθηματικοί κρίκοι πρέπει αναμφίβολα να οδηγούν σε εφικτές λύσεις, για να γίνετε ξεφτέρια. Τ ί π ο τ α  δεν είναι σπουδαιότερο από την παιδεία όλων των παιδιών, μετά από εντατική δουλειά και πολύ μεγάλη ανάλυση, για να δουν φως στον ορίζοντα. Σκεφθείτε ότι εκείνοι που δεν ικανοποιούνται με λίγα, δεν ικανοποιούνται με τίποτα. Καταλάβετε ότι απαιτείται στοχευμένη προώθηση και διάδοση της προσπάθειας της αναπτυξιακής έρευνας καθοδήγησης. Ξεκινήστε με επικέντρωση στους ρυθμικούς αστερισμούς των μη προνομοιούχων.

Η μεγάλη άντληση από την αστείρευτη Μαθηματική δεξαμενή, με τρία(03) τετράγωνα.
Έχουμε υπόψη, ότι τα παιδιά έρχονται και μετά από τα διετή περιοριστικά μέτρα της πανδημίας. Είναι πολύ μεγάλη κατάθεση, για να αντιληφθεί και ο αρχάριος την  α ν ά δ ε ι ξ η  της επιστημονικής εστίασης. Με ένα εναρκτήριο τεκτονικό πρόβλημα κυριαρχικής γενναιοδωρίας, που επιλέγω να παρουσιάσω, μπορεί και ο πιο έμπειρος καθηγητής, να το χρησιμοποιήσει ως καταστάλαγμα, για την υποστηριζόμενη σύνταξη των δικών του απλών σχεδίων αδιάσπαστης ακρίβειας, στο κριτικό μάθημα λογικής δόσης φαντασίας της Ευκλείδειας Γεωμετρίας. Έτσι θα επιτευχτεί ο κοινός σκοπός και οι μαθητές θα έχουν φθάσει, όχι δύσκολα, αλλά με την απαραίτητη ασφάλεια,  σ τ η ν  επόμενη γενέτειρα του εκπαιδευτικού αγκυροβόλιου, με την απαιτούμενη θέληση για διαρκή εγρήγορση. Δεν είναι τόσο εύκολο, να ξανανοίξει μια κλειστή πόρτα, γιατι είναι πολύ απομακρυσμένη πλέον!
Ας περιγράψουμε με σαφήνεια, αυτό το αναγκαίο πρόβλημα, σε πέντε(05) βασικά ερωτήματα πρότασης, για μια ώρα:
Σε ευθεία ε παίρνουμε τα διαδοχικά σημεία Α, Β, Ε, Κ και Ι, έτσι ώστε προς το ίδιο μέρος της θα κατασκευάσουμε τα τετράγωνα ΑΒΓΔ πλευράς β, ΖΘΙΚ πλευράς γ και ΓΕΖΗ. Ζητείται τέλος το εμβαδόν του τετραγώνου ΓΕΖΗ, καθώς ….
i)   Να κατασκευάσετε μόνοι σας πρόχειρο σχήμα.     ii)  Ποια είναι η σχέση των γωνιών ΒΕΓ και ΚΕΖ;
iii) Ποιο είναι το είδος του τριγώνου ΕΓΖ, ως προς τις πλευρές και τις γωνίες του;
iv) Να αποδείξετε ότι: ΒΚ = ΒΑ + ΙΚ.    v)  Αν τα σημεία Δ, Γ και Ζ είναι συνευθειακά, τότε: ΒΚ = 2ΒΑ, …
Κρατείστε το και αναμείνατε, γιατί θα επανέλθουμε. Γ ι α  την παραμενόμενη επικαιρότητα, προφανώς δεν αποκαλύπτεται το αδαές σκηνικό καταφυγίου της αιτιολόγησης παρακολουθήσεων, για τους επικαλεστικούς λόγους εθνικής ασφάλειας και δημοσίου συμφέροντος των καλοκουρδισμένων γραναζιών της κατεχόμενης εξουσιαστικής καρέκλας. Τα δερβισόπαιδα προσμένουν την πλουσιοπάροχη ανταμοιβή τους, με τα αλμυρά μπόνους. Π έ φ τ ο υ ν  όμως βράχια και σε χώρους εξοικείωσης με ναυάγια, για την έκλυση ενεργειακού τυφώνα στιβαρής συχνότητας.
Καλή αρχή της π ρ ο σ ω π ι κ ή ς  σας επιτυχίας προσαρμοστικότητας. Καλή δύναμη.

*Τα κείμενα που φιλοξενούνται στην ενότητα ΑΠΟΨΕΙΣ του παρόντος ιστοχώρου, δημοσιεύονται αυτούσια και εκφράζουν τις απόψεις των συγγραφέων τους και όχι της Δημοτικής Ραδιοφωνίας Τρίπολης ή της ΔΕΠΕ Τρίπολης.  

Προηγούμενο άρθροΕπτά νέα προγράμματα για ενίσχυση της απασχόλησης, προϋπολογισμού 516 εκατ. ευρώ
Επόμενο άρθροΕκδηλώσεις στο Λεοντάρι για τον Άγιο Γεράσιμο