Τουριστική καμπάνια από το Επιμελητήριο Αρκαδίας | Χ.Θεοχάρης: “Εξαιρετικό δείγμα ορθής πρακτικής από το Επιμελητήριο” (vid)

Δευτέρα, 12 Απριλίου 2021 15:19

Πρόκειται για το μεγάλο εγχείρημα του Επιμελητηρίου Αρκαδίας που στόχο έχει τη δημιουργία της νέας ταυτότητας του προορισμού Αρκαδία – Στη διάρκεια της παρουσίασης προβλήθηκε για πρώτη φορά η διαφημιστική ταινία της καμπάνιας, «This is Arcadia»…

Διαδικτυακή εκδήλωση για την παρουσίαση της τουριστικής του καμπάνιας «This is Arcadia» διοργάνωσε σήμερα το Επιμελητήριο Αρκαδίας.



Δυο λόγια για το «This is Arcadia»:

Είναι κοινός τόπος ότι ο τουριστικός προορισμός Αρκαδία έχει δεχθεί ισχυρότατο πλήγμα την περίοδο της πανδημίας, ενώ είναι έκδηλη η σπουδή φορέων των νομού εδώ και πολλά έτη, για την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν. Στο πλαίσιο αυτό το Επιμελητήριο Αρκαδίας, επιδιώκει να ενισχύσει άμεσα την προσπάθεια κάλυψης του χαμένου εδάφους για τον προορισμό, ξεκινώντας στοχευμένη καμπάνια ανάδειξης του στις αγορές της Ελλάδος και του εξωτερικού με τίτλο : «This is Arcadia». Άλλωστε το brand name Arcadia αποτελεί ένα εξόχως ισχυρό τοπόσημο στη δυτική ιστορία, αποτελώντας σημαντικό κομμάτι του παζλ συγκρότησης της νεότερης δημοκρατίας στην Ευρώπη.

Ο σκοπός του εγχειρήματος «This is Arcadia» είναι:

• ο επαναπροσδιορισμός της Αρκαδίας ως προορισμός με απαράμιλλες εναλλαγές και ανεξερεύνητες αντιθέσεις, ένας τόπος αμέτρητων εμπειριών που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης όλο τον χρόνο.

• η Αρκαδία να επανακαθοριστεί στον τουριστικό χάρτη της Ελλάδος, με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας της περιοχής και την στήριξη του Αρκαδικού Επιχειρείν.

Η διαφημιστική ταινία της καμπάνιας, κύριο συστατικό για την τουριστική καμπάνια εδραιώνει την Αρκαδία στη συνείδηση των επισκεπτών ως προορισμό που διαθέτει τα πάντα, με έμφαση στην προσφορά των εμπειριών και όχι μόνο στις ενδιάμεσες υπηρεσίες, δίνοντάς τους μια μοναδική και αυθεντική ταυτότητα. Παράλληλα αναδεικνύει την ποικιλομορφία, την εξειδίκευση και τη διαφοροποίηση των τουριστικών προϊόντων, με κύριο γνώμονα τις νέες τάσεις ζήτησης για βιωματικές δραστηριότητες στην Αρκαδία. Παράλληλα παρουσιάζει την Αρκαδία ως ιδανικό προορισμό τόσο για εναλλακτικά όσο και για οικογενειακά ταξίδια.

Την εκδήλωση συντόνισε ο δημοσιογράφος Χάρης Ντιγριντάκης.

Διαβάστε παρακάτω αποσπάσματα από τις τοποθετήσεις των ομιλητών:

To μήνυμα του Χάρη Θεοχάρη – Υπουργός Τουρισμού

Βρισκόμαστε μόλις λίγες εβδομάδες πριν την επανεκκίνηση του τουρισμού που πραγματοποιείται με κεντρικό σύνθημα “All you want is Greece”.

Η διοργάνωση αυτής της εκδήλωσης με θέμα την παρουσίαση της διαφημιστικής καμπάνιας της Αρκαδίας είναι ένα εξαιρετικό δείγμα ορθής πρακτικής από το Επιμελητήριο Αρκαδίας. Η ανάληψη πρωτοβουλιών, που έχουν ως στόχο την ενδυνάμωση του brand της περιοχής έχουν πολύπλευρη προσφορά.

Εκφράζω την ικανοποίηση μου γι’ αυτή την κίνηση.

Η γη της Αρκαδίας αντιπροσωπεύει την Ελλάδα των τεσσάρων εποχών και με σωστή οργάνωση, μπορεί να μετατραπεί σε εναν προορισμό – πρότυπο.

Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η προσέλκυση νέων επισκεπτών και η ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Αρκαδίας θα φέρουν πολλαπλασιαστικά οφέλη για την τοπική κοινωνία. Οι δράσεις του Επιμελητηρίου συμβάλλουν προς αυτή την κατεύθυνση και ελπίζω να βρουν αρωγούς.

Καλή επιτυχία!

Γιάννης Τρουπής – Πρόεδρος Επιμελητηρίου Πελοποννήσου

Είναι η πρώτη εκδήλωση από μια σειρά εκδηλώσεων, που θα γίνουν για την καμπάνια μας.

Σε μια περίοδο που η συνεισφορά του τουρισμού στην οικονομία μας είναι πιο αναγκαία από ποτέ, πρέπει, να διαμορφώσουμε με πολύ γρήγορους ρυθμούς τις κατάλληλες προϋποθέσεις για ένα φιλικό επιχειρηματικό περιβάλλον με αναπτυξιακές προοπτικές.

Ανάπτυξη του τουρισμού σημαίνει ανάκαμψη στην οικονομία, τόνωση στην απασχόληση, εισροή εσόδων, αναθέρμανση της αγοράς και αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος των συμπολιτών μας. Με γνώμονα όλα αυτά έχει γίνει μια σειρά δράσεων για την ανάδειξη της Αρκαδίας και το προηγούμενο διάστημα.

Μέσα στο επόμενο διάστημα θα αδελφοποιηθούμε με Επιμελητήριο περιοχής της Κίνας που έχει δείξει μεγάλο ενδιαφέρον για ανταλλαγή προϊόντων και τουριστικών πακέτων.

Έχουμε ένα ισχυρό brand στα χέρια μας και σε αυτό πρέπει να εστιάσουμε. Είναι γνωστό πως το brand name Αρκαδία είναι ένα ισχυρό τοπόσημο διεθνώς αναγνωρίσιμο.

Θεωρήσαμε επιβεβλημένο να ετοιμάσουμε κάτι, που θα παρουσίαζε τον ανεκτίμητο θησαυρό της Αρκαδίας, που περιμένει τους επισκέπτες να τον ανακαλύψουν. Παρουσιάζουμε την δεδομένη στιγμή μια τετράλεπτη ταινία.

Θέλουμε να συνεργαστούμε με τους Δήμους, την Περιφέρεια και όλους τους τουριστικούς φορείς.

Κώστας Βλάσης – Υφυπουργός Εξωτερικών, αρμόδιος για θέματα απόδημου Ελληνισμού – βουλευτής Αρκαδίας ΝΔ

Ως Αρκάς νιώθω υπερήφανος και θέλω να συγχαρώ όλα τα στελέχη του επιμελητηρίου – και ιδιαίτερα και τον πρόεδρο – που στόχο έχει να αναδείξει την Αρκαδία στις αγορές τόσο της Ελλάδας όσο και του εξωτερικού. Από την πλευρά μας το βίντεο, θα φτάσει σε όλες της ενώσεις της ομογένειας και τα ΜΜΕ.

Επιτακτική η ανάγκη ανάληψης πρωτοβουλιών που θα μας βοηθήσουν να καλύψουμε το χαμένο έδαφος και να διορθώσουμε και τυχόν λάθη του παρελθόντος.

Ο τόπος μας είναι από εκείνα τα μέρη που μπορούν να έχουν αδιάλειπτη τουριστική κίνηση. Το όνομα Αρκαδία για εμένα είναι ένα τοπόσημο με ιδιαίτερη ισχύ σε όλη την εμφύλιο. Η επανεκκίνηση του Αρκαδικού τουριστικού προϊόντος θα ευνοήσει συνολικά την Αρκαδία μας.

Η αναπτυξιακή πορεία ενός τόπου είναι μια διαδικασία συνδυαστική και οφείλουμε να την εξετάζουμε ολιστικά. Με όποιο τρόπο μπορώ θα συμβάλλω και εγώ από την πλευρά μου

Δημήτρης Αβραμόπουλος – π.Υπ.Εξωτερικών – π.Υπ.Αμύνης – τ. Επίτροπος μετανάστευσης εσωτερικών υποθέσεων ιθαγένειας Ε.Ε

Συγχαρητήρια για αυτή την πρωτοβουλία. Είμαι ισχυρά δεμένος με τον τόπο μας, την Αρκαδία. Είναι ο τόπος που με επαναφέρει πάντα στο ανθρώπινο μέτρο μου. Είναι μια μεγάλη προσπάθεια και συγχαίρω τον κ.Τρουπή και το Επιμελητήριο που βγαίνει μπροστά/.

Με την βοήθεια όλων μπορεί ο στόχος σας να επιτευχθεί.

Η Αρκαδία είναι πολύ γνωστή σε ολόκληρο τον κόσμο. Χρειάζονται εκσυγχρονισμό οι υποδομές, εκπαίδευση του προσωπικού των τουριστικών καταλυμάτων, βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, ενθάρρυνση μέσα από αναπτυξιακά προγράμματα για την δημιουργία νέων τουριστικών υποδομών. Για τα υπόλοιπα έχει φροντίσει ο πολιτισμός, η ιστορία και η φύση. Η Αρκαδία είναι ένας από τους πρώτους προορισμούς για επισκέπτες από κοντινές χώρες. Ένας από τους λόγους είναι πως μιλάμε για έναν ασφαλή προορισμό και αυτό το λένε οι επισκέπτες.

Είμαι στην διάθεση σας ώστε στην μετα-κορωνοϊού εποχή.

Με συντονισμένη εργασία μεταξύ όλων ο τόπος μας μπορεί να αναδειχθεί ως ένας εκ των πρώτων προορισμών.

Ως Αρκάς θα είμαι κοντά σας και σε κάθε πρωτοβουλία θα είμαι δίπλα σας. Η ταινία είναι εντυπωσιακή. Συγχαρητήρια. Ξεφύγαμε από το σουβλάκι. τζατζίκι, συρτάκι. Καλή επιτυχία με όλη μου την καρδιά εύχομαι στη νέα προσπάθεια που ξεκινήσατε.

Κωνσταντίνος Ζήκος -αν.Γ.Γ ΕΟΤ

Από τα λίγα επιμελητήρια της χώρας που σε δυσκολες εποχές αποφασίζει να πάρει πρωτοβουλίες και μάλιστα με τόσο ωραίο τρόπο. Συγχαρητήρια.

Το βίντεο είναι σύμφωνο με τις βασικές αρχές του ΕΟΤ για την περιοχή. Το βασικό σύνθημα της τριετίας είναι το “all you want is GREECE|.

Η Αρκαδία – και είναι δώρο από τον θεό – συνδυάζει την Τρίπολη που μπορεί να γίνει city break, έχει τις παράκτιες περιοχές, τα βουνά και πολλά άλλα, δηλαδή το σύνολο των πραγμάτων που μπορούν να αποτελέσουν την βάση για να προωθηθεί ως τουριστικός προορισμός.

Θα γίνω λίγο πιο δοτικός απέναντι στην Αρκαδία – καθαρά συναισθηματικά. Δεσμεύομαι πως στο επόμενο app του ΕΟΤ θα φιλοξενήσουμε με χαρά το βίντεο και όποιο άλλο στοιχείο θέλετε από την Αρκαδία. Θα είμαι αρωγός στην όποια προσπάθεια γίνεται.

Γιώργος Παπαηλιού – βουλευτής Αρκαδίας ΣΥΡΙΖΑ

Συγχαρητήρια στο Επιμελητήριο και τον πρόεδρο για την πρωτοβουλία που ανέλαβαν.

Ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους κλάδους στην ελληνική οικονομία. Φυσικά παρουσιάζει και αδυναμίες, όπως η εξάρτηση του απο εξωγενείς παράγοντες, όπως αυτό που βιώνουμε τώρα λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

Η Πελοπόννησος και ειδικότερα η Αρκαδία προσφέρονται για την ανάπτυξη τουριστικών δραστηριοτήτων πολλών ειδών.

Οι συνθήκες της πανδημίας έχουν προκαλέσει πολλά προβλήματα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Τα γενικά μέτρα που χορηγούνται οριζόντια δεν επαρκούν. Χρειάζονται στοχευμένα μέτρα γι αυτές τις επιχειρήσεις, που έχουν υποστεί τις μεγαλύτερες απώλειες και πόσο μάλλον για αυτές του ορεινού όγκου (όπως της Αρκαδίας) που έχασαν δυο τουριστικές σεζον και το άνοιγμα τους τώρα δεν εξασφαλίζει την βιωσιμότητα τους, μιας που ο κόσμος κινείται κυρίως σε παραθαλάσσιες περιοχές.

Ο τουρισμός πρέπει να συνδεθεί ουσιαστικά με τον πρωτογενή τομέα και την μεταποίηση.

Χρειάζεται συνεργασία όλων. Εμείς οι Αρκάδες μπορούμε να το κάνουμε!

Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος – Αντιπρόεδρος Βουλής – βουλευτής Αρκαδίας ΚΙΝΑΛ

Παραμένει ενεργό κύτταρο το Επιμελητήριο Αρκαδίας. Συγχαρητήρια για αυτή την δράση.

Για εμένα η Αρκαδία είναι “μικρή απόσταση – μεγάλη απόδραση”. Πρώτον αυτό που μπορεί να αλλάξει την εικόνα της Αρκαδίας είναι η ένωση του προϊόντος με τον τουρισμό. Όπου υπάρχει τουρισμός με αγροδιατροφή είναι επιτυχημένος. Αυτό μπορεί να το κάνει η Αρκαδία.

Δεύτερον είναι να συνεχιστούν οι προσπάθειες και να αξιοποιηθεί η μεταλιγνιτική περιοχή. Μπορεί να γίνει στην Μεγαλόπολη ένα θεματικό πάρκο ενέργειας.

Τέλος πρέπει αν είμαστε ζωντανοί όταν αρχίσει η επανεκκίνηση. Για αν γίνει αυτό και να έχει ουσία το βίντεο πρέπει να ανοίξουν οι επιχειρήσεις και για να γίνει αυτό πρέπει να υπάρξουν σημαντικά προγράμματα στήριξης

Μπορούμε να τα καταφέρουμε αν συνεργαστούμε όλοι μαζί.

Χρήστος Λαμπρόπουλος – Αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας

Συγχαρητήρια στο Επιμελητήριο για την προσπάθεια και το βίντεο που μέσα σε λίγα λεπτά καταφέρνει και συμπυκνώνει το τεράστιο συγκριτικό πλεονέκτημα της Αρκαδίας. Είναι μια περιοχή που μπορεί να προσκαλέσει τουρίστες χειμώνα- καλοκαίρι.

Κάνουμε ένα εκτεκταμμένο πρόγραμμα βελτίωσης των υποδομών της Αρκαδίας μέσα από την Περιφέρεια πελοποννήσου. Προσπαθούμε να ενισχύσουμε με πολλαπλούς τρόπους και τις επιχειρήσεις και έχουμε και σε πρώτη προταιρεότητα την εκμετάλλευση των κονδυλίων που αναμένονται λόγω της μεταλιγνιτικής περιόδου, όπου θέλουμε να κερδίσει η Μεγαλόπολη όλα έκείνα που της οφείλονται.

Εξαιρετική η προσπάθεια της κα.Καλογεροπούλου στο κομμάτι του τουρισμού. Θα συνεχιστεί η προσπάθεια για να μπορέσουμε να επιμηκύνουμε την περίοδο που υποδεχόμαστε τουρίστες στην Αρκαδία και για να αυξήσουμε το μερίδιο του τουριστικού προϊόντος που αντιστοιχεί στην Αρκαδία και είναι σε αναντιστοιχία με τα πλεονεκτήματα της περιοχής.

Άννα Καλογεροπούλου – Θεματική Αντιπεριφερειάρχης τουρισμού

Συγχαρητήρια κ.Τρουπή για την εξαιρετική αυτή πρωτοβουλία. Η Αρκαδία είναι ένα διαμάντι, ένας σπάνιος τόπος. Όλοι εμείς που έχουμε γνώση για τον τόπο μας την Πελοπόννησο και την Αρκαδία ξέρουμε πως έχει πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες τουριστικές ανάπτυξης. Για εμάς υπάρχει το τρίπτυχο υποδομές- παροχές – προβολή!

Η πανδημία μας έχει πάει λίγο πίσω, αλλά είναι μια πολύ καλή ευκαιρία και μέσα από την δική σας πρωτοβουλία για να γίνει ένας αναστοχασμός και να δούμε πως θέλουμε να προβάλλουμε τον τόπο μας.

Είμαστε δίπλα σας, σε ότι μας χρειαστείτε.

Γιάννης Σαμπράκος – πρόεδρος τουριστικού τμήματος επιμελητηρίου Αρκαδίας

Το βίντεο αυτό στήθηκε στην λογική πως η Αρκαδία είναι μια περιοχή που σε μια ώρα μπορείς να βρεθεί από ένα βουνό που θα κάνεις σκι στην παραλία να κάνεις μπάνιο. Θέλαμε να αναδείξουμε και το χειμερινό κομμάτι και την παραλιακή μας Αρκαδία.

‘Εγινε μια μεγάλη προσπάθεια και βγήκε ένα αξιόλογο αποτέλεσμα. Σήμερα το διαδίκτυο είναι το σημαντικότερο μέσο για να προωθήσουμε την περιοχή μας.

Η Αρκαδία κατατάσσεται τελευταία αναφορικά με την τουριστική ζήτηση σε σχέση με τους άλλους νομούς της Πελοποννήσου.

Ουραγός η Αρκαδία στην Περιφέρεια Πελοποννήσου. Αυτό μας έχει κάνει να κινηθούμε και να πάρουμε αυτή την πρωτοβουλία.  Όλα μπορούν να γίνουν στην Αρκαδία. Πρέπει να κάνουμε έναν στρατηγικό σχεδιασμό και να δουλέψουμε όλοι μαζί, για να φτιάξουμε μαζί το τουριστικό μέλλον της Αρκαδίας.

Γιάννης Μπουρτσουκλής – υπεύθυνος συμβουλευτικής υποστήριξης επιχειρήσεων επιμελητηρίου Αρκαδίας

Ο μόνος πλούτος είναι η χώρα μας και η ιδιαίτερη πατρίδα μας και χωρίς αυτά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Με αυτό το σκεπτικό ξεκινήσαμε στο Επιμελητήριο και ευχαριστώ όλα τα μέλη που το στήριξαν εξαρχής. Ξεκινήσαμε σκεπτόμενοι τι είναι αυτό που σου έρχεται στο μυαλό όταν ακούς την λέξη Αρκαδία”.

Ο κ.Μπουρτσουκλής ευχαρίστησε όλους όσους εργάστηκαν με μεράκι για αυτό το βίντεο, ενώ αναφέρθηκε εκτενώς στο πως έφτασαν στο τελικό αποτέλεσμα.

Κωνσταντίνος Μαρινάκος – Πρόεδρος Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου

Ο εναλλακτικός τουρισμός αποτελεί πλέον ένα υπολογίσιμο κομμάτι στην τουριστική αγορά. Μάλιστα όλο αυτό ενδυναμώθηκε λόγω και της πανδημίας.

Απαιτείται ένας ψηφιακός μετασχηματισμός στο τουριστικό μας προϊόν που να εστιάζει σε οτιδήποτε μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο, σκοπό και υγειονομική ασφάλεια στον ταξιδιώτη.

Έχει αναληφθεί μια πρωτοβουλία το τελευταίο διάστημα συσπείρωση μεταξύ ενώσεων ξενοδόχων της ηπειρωτικής χώρας και είχαμε συναντήσεις για ζητήματα που αφορούν στην ημειρωτική χώρα. Μεταξύ αυτών ζητήσαμε να δημιουργηθεί ένα ξεχωριστό τμήμα στο ΕΟΤ, που να προωθεί τις επισκέψεις στην ηπειρωτική χώρα.

Καλούμαστε να χτίσουμε τις προϋποθέσεις για να αναδείξουμε την Αρκαδία και την Πελοπόννησο ως ένα ελκυστικό τουριστικό προϊόν. Χρειαζόμαστε καινοτόμες και έξυπνες δράσεις.

Συγχαρητήρια στο Επιμελητήριο για την πρωτοβουλία του. Σας ΤΟΠ έχουμε δημιουργήσει ένα αντίστοιχο βίντεο που παρουσιάζει τον εναλλακτικό τουρισμό και έχουμε παραχωρήσει τα δικαιώματα προβολής στην Περιφέρεια Πελοποννήσου. Δηλώνουμε παρόντες στην κοινή προσπάθεια ανάδειξης της Πελοποννήσου.

Κλείνοντας ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας κ.Γιάννης Τρουπής ευχαρίστησε όλους τους παρευρισκόμενους στην διαδικτυακή εκδήλωση, αλλά και όσους την παρακολούθησαν μέσω ίντερνετ, ενώ ευχαρίστησε και το διοικητικό συμβούλιο του Επιμελητηρίου, που έδωσε “λευκή επιταγή” για την δημιουργία του βίντεο που προβάλλει την Αρκαδία.

Παρακολουθήστε ολόκληρη την διαδικτυακή εκδήλωση: