Τριήμερο σεμινάριο και στο Κέντρο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης Καστρίου

Τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κλειτορίας-Ακράτας και Καστρίου, στο πλαίσιο των προγραμματισμένων δραστηριοτήτων τους για το έτος 2015-2016, σχεδιάζουν την υλοποίηση τριήμερου Εισαγωγικού Επιμορφωτικού Σεμιναρίου-Εργαστηρίου, από την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου έως και την Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016, με θέμα:

«Μεθοδολογία και παιδαγωγικές πρακτικές των Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και η συμβολή τους στο άνοιγμα του σχολείου στη ζωή και τη δράση»
Το Σεμινάριο-Εργαστήριο απευθύνεται σε 48 εκπαιδευτικούς των Δ/νσεων Α/θμιας Εκπ/σης Αρκαδίας και Κορινθίας, και Β/θμιας Εκπ/σης Αρκαδίας, Κορινθίας και Αργολίδας, με μικρή ή καθόλου εμπειρία στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, και υλοποιείται στις εγκαταστάσεις του ΚΠΕ Κλειτορίας-Ακράτας και στα πεδία της περιοχής.
Σκοπός του Σεμιναρίου-Εργαστηρίου είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε βασικές εννοιολογικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις με βιωματικές μεθόδους και τεχνικές, ώστε να υποστηρίξουν το σχεδιασμό και την υλοποίηση Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
Τι περιλαμβάνει το Τριήμερο Επιμορφωτικό Σεμινάριο-Εργαστήριο
1. Εισηγήσεις:
 Σκοποθεσία της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και της Εκπαίδευσης για την Αειφορία, καθώς και τη φιλοσοφία και στρατηγική του σχολείου που προλαμβάνει και δημιουργεί.
 Βιωματική επικοινωνιακή διδασκαλία.
 Βασικές μεθοδολογίες και τεχνικές που αξιοποιούνται στα Προγράμματα Π.Ε.
 Πορεία σχεδιασμού και υλοποίησης προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο σχολείο.
2. Διαδρομή στο πεδίο:
Μετακίνηση από τα Καλάβρυτα μέχρι τη Ζαχλωρού με τον Οδοντωτό Σιδηρόδρομο, πεζοπορία στο Φαράγγι, επιστροφή στα Καλάβρυτα με τον Οδοντωτό.
3. Εργαστήρια:
– Στο πεδίο:
 Βιωματική προσέγγιση στα θέματα που θα αναπτυχθούν.
 Δραστηριότητες στο περιβαλλοντικό μονοπάτι.
 Περιβαλλοντικά παιχνίδια και παιχνίδια αισθήσεων.
 Αναγνώριση αστερισμών και παρατήρηση πλανητών με τηλεσκόπιο.
– Στις αίθουσες εργασίας του ΚΠΕ Κλειτορίας:
 Σχεδιασμός Παιχνιδιού Ρόλων, με τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος
 «Μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία», ως μεθοδολογικό εργαλείο στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση.



Προηγούμενο άρθροΝέες συλλήψεις στην Αρκαδία για παράβαση του ΚΟΚ και του υγειονομικού κώδικα
Επόμενο άρθροΟμιλία στην Τεγέα για τις παθήσεις του θυροειδούς και την αντιμετώπισή τους